0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 8 січ. 14:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі транспортних послуг, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-005090-a повідомляємо, що основним видом діяльності підприємства КПТМ Черкаського району є виробництво та постачання теплової енергії. З метою виконання вимог Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 року підприємством вживалися відповідні заходи, а саме: - призначено особу відповідальну за проведення публічних закупівель; - проведено навчання працівника на підприємстві ТОВ «Навчально-консалтинговий центр Закупівлі» з отриманням відповідного сертифікату; - опубліковано план закупівель на 2024 рік; - оголошено ряд закупівель визначених планом закупівель по спрощеній процедурі. 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; При визначені очікуваної вартості закупівлі підприємство керувалося принципами визначеними в пункті 1 статті 5 Закону № 922-VIII. Зокрема, здійснено моніторинг цін надання транспортних послуг в загальнодоступних джерелах, а також враховувався власний досвід вартості аналогічних закупівель в попередніх. 2) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями; - чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону? Щодо обрання спрощеної процедури закупівлі повідомляємо, що підприємство КПТМ Черкаського району відноситься до підприємств-замовників визначених п.4 частини першої статті 2 Закону № 922-VIII, а саме юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (наше підприємство відносить до пункту 2 частини другої статті 2 Закону № 922-VIII), та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі в розмірі більше ніж 50 відсотків (засновником підприємства є Черкаська районна рада, які належить частка 100 %). 3) чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону Щодо відсутності інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону повідомляємо, що технічні та якісні характеристики (послуги, які необхідно надати) були викладені в проекті договору, який був висвітлений при оголошенні спрощеної закупівлі та зазначені в примітках, а саме доставка деревини з місця закупівлі до місця розвантаження, з навантаженням та розвантаженням. 4) чому предмет закупівлі визначено за показником першої цифри Єдиного закупівельного словника; 5) оскільки в електронній системі закупівель 22.12.2023 оприлюднені інші закупівлі транспортних послуг (ДК 021:2015: 60000000-8 — Транспортні послуги (крім транспортування відходів)), наприклад, UA-2023-12-22-002364-a, UA-2023-12-22-005090-a, UA-2023-12-22-004696-a, UA-2023-12-22-004886-a, постало питання: з якою метою замовник поділив предмет закупівлі на частини? Щодо поділу предмету закупівлі на частини повідомляємо, що підприємство не мало на меті поділу даного виду закупівель, а оголошення даних закупівель здійснювалося для отримання найбільш економічно вигідних пропозицій враховуючи відстані доставки, а саме можливості участі виконавців послуги, що територіально знаходяться найближче до місць завантаження, розвантаження. Враховуючи вищевикладене при проведенні спрощеної закупівлі підприємством максимально виконувалися вимоги Закону № 922-VIII та не нанесено жодної економічної шкоди місцевому та державному бюджету. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
На ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі транспортних послуг, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-005090-a повідомляємо, що основним видом діяльності підприємства КПТМ Черкаського району є виробництво та постачання теплової енергії. З метою виконання вимог Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 року підприємством вживалися відповідні заходи, а саме: - призначено особу відповідальну за проведення публічних закупівель; - проведено навчання працівника на підприємстві ТОВ «Навчально-консалтинговий центр Закупівлі» з отриманням відповідного сертифікату; - опубліковано план закупівель на 2024 рік; - оголошено ряд закупівель визначених планом закупівель по спрощеній процедурі. 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; При визначені очікуваної вартості закупівлі підприємство керувалося принципами визначеними в пункті 1 статті 5 Закону № 922-VIII. Зокрема, здійснено моніторинг цін надання транспортних послуг в загальнодоступних джерелах, а також враховувався власний досвід вартості аналогічних закупівель в попередніх. 2) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями; - чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону? Щодо обрання спрощеної процедури закупівлі повідомляємо, що підприємство КПТМ Черкаського району відноситься до підприємств-замовників визначених п.4 частини першої статті 2 Закону № 922-VIII, а саме юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (наше підприємство відносить до пункту 2 частини другої статті 2 Закону № 922-VIII), та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі в розмірі більше ніж 50 відсотків (засновником підприємства є Черкаська районна рада, які належить частка 100 %). 3) чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону Щодо відсутності інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 3 частини третьої статті 14 Закону повідомляємо, що технічні та якісні характеристики (послуги, які необхідно надати) були викладені в проекті договору, який був висвітлений при оголошенні спрощеної закупівлі та зазначені в примітках, а саме доставка деревини з місця закупівлі до місця розвантаження, з навантаженням та розвантаженням. 4) чому предмет закупівлі визначено за показником першої цифри Єдиного закупівельного словника; 5) оскільки в електронній системі закупівель 22.12.2023 оприлюднені інші закупівлі транспортних послуг (ДК 021:2015: 60000000-8 — Транспортні послуги (крім транспортування відходів)), наприклад, UA-2023-12-22-002364-a, UA-2023-12-22-005090-a, UA-2023-12-22-004696-a, UA-2023-12-22-004886-a, постало питання: з якою метою замовник поділив предмет закупівлі на частини? Щодо поділу предмету закупівлі на частини повідомляємо, що підприємство не мало на меті поділу даного виду закупівель, а оголошення даних закупівель здійснювалося для отримання найбільш економічно вигідних пропозицій враховуючи відстані доставки, а саме можливості участі виконавців послуги, що територіально знаходяться найближче до місць завантаження, розвантаження. Враховуючи вищевикладене при проведенні спрощеної закупівлі підприємством максимально виконувалися вимоги Закону № 922-VIII та не нанесено жодної економічної шкоди місцевому та державному бюджету. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
Спрощена закупівля відмінена