0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
637 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КАРДІОРЕВМАТОЛОГІЧНИЙ САНАТОРІЙ "ГОРОДИЩЕ" ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 січ. 14:13
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Усунуто
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповаідно до частини 3 ст. 14 Закону визначені відомості, що обов`язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3). Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Сторонам, що брали участь в процедурі надано через подання тендерної документації всю вичерпну інформацію, метою є не перешкоджання конкренції процедури. А також, в законодавстві не заборонено подавати будь які доументи на вибір замовника процедури. Положення та інструкції про проведення тендерів не містять прямої заборони на розміщення додаткової інформації та публікування додаткових документів. А, отже, в даному випадку діє міжнародна правова норма «все що не заборонено законом є дозволеним». По своїй суті опубліковане у графі питання , питанням не являється, особа , чи імовірно електронний бот розмістив своє твердження, що не містило ознак запитання по суті процедури. Окрім того опублікований допис не містить інформації за якою можливо ідентифікувати автор даного запитання
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповаідно до частини 3 ст. 14 Закону визначені відомості, що обов`язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3). Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Сторонам, що брали участь в процедурі надано через подання тендерної документації всю вичерпну інформацію, метою є не перешкоджання конкренції процедури. А також, в законодавстві не заборонено подавати будь які доументи на вибір замовника процедури. Положення та інструкції про проведення тендерів не містять прямої заборони на розміщення додаткової інформації та публікування додаткових документів. А, отже, в даному випадку діє міжнародна правова норма «все що не заборонено законом є дозволеним». По своїй суті опубліковане у графі питання , питанням не являється, особа , чи імовірно електронний бот розмістив своє твердження, що не містило ознак запитання по суті процедури. Окрім того опублікований допис не містить інформації за якою можливо ідентифікувати автор даного запитання
Відповаідно до частини 3 ст. 14 Закону визначені відомості, що обов`язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3). Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Сторонам, що брали участь в процедурі надано через подання тендерної документації всю вичерпну інформацію, метою є не перешкоджання конкренції процедури. А також, в законодавстві не заборонено подавати будь які доументи на вибір замовника процедури. Положення та інструкції про проведення тендерів не містять прямої заборони на розміщення додаткової інформації та публікування додаткових документів. А, отже, в даному випадку діє міжнародна правова норма «все що не заборонено законом є дозволеним». По своїй суті опубліковане у графі питання , питанням не являється, особа , чи імовірно електронний бот розмістив своє твердження, що не містило ознак запитання по суті процедури. Окрім того опублікований допис не містить інформації за якою можливо ідентифікувати автор даного запитання
Відповаідно до частини 3 ст. 14 Закону визначені відомості, що обов`язково зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в тому числі інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (п. 3). Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Сторонам, що брали участь в процедурі надано через подання тендерної документації всю вичерпну інформацію, метою є не перешкоджання конкренції процедури. А також, в законодавстві не заборонено подавати будь які доументи на вибір замовника процедури. Положення та інструкції про проведення тендерів не містять прямої заборони на розміщення додаткової інформації та публікування додаткових документів. А, отже, в даному випадку діє міжнародна правова норма «все що не заборонено законом є дозволеним». По своїй суті опубліковане у графі питання , питанням не являється, особа , чи імовірно електронний бот розмістив своє твердження, що не містило ознак запитання по суті процедури. Окрім того опублікований допис не містить інформації за якою можливо ідентифікувати автор даного запитання
Ціна закупівлі електроенергії виходила з середньоринкового на підставі попередніх закупівель
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Договір з переможцем торгів не укладено та не укладався з підстав проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-20-005757-a.
Договір з переможцем торгів не укладено та не укладався з підстав проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-20-005757-a.