0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 780 000.00 UAH
Замовник
Виконавчий комітет Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 9 січ. 15:55
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу Південним офісом держаудитслужби управління південного офісу держаудитслужби в Херсонській області,ID моніторингу: UA-M-2024-01-09-000027, виконавчий комітет Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області надає пояснення щодо процедури закупівлі «Самоскид (34134200-7 – Самоскиди)», ID: UA-2023-10-25-015537-a. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «PROZORRO» та відповідно до комерційних пропозицій постачальників. Додається. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області, dolmativska-gromada.gov.ua, в розділі «Оголошення». 3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі. Відповідно до проведенної процедури закупівлі «Самоскид (34134200-7 – Самоскиди)», ID: UA-2023-10-25-015537-a було укладено договір купівлі – продажу №15 від 15.11.2023 р. між виконавчим комітетом Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області та товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО-РЕГІОН». Вартість цього договору складає 4749500 грн., у тому числі ПДВ – 791583 грн.34 коп. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджених наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309 (із змінами), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 березня 2012 р. за № 419/20732 виконавчим комітетом Долматівської сільської ради взято за спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань (виділених коштів), та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) з урахуванням планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів. Фінансові зобов’язання від 20.11.2023 року № 39 на суму 4749500 грн. зареєстровано та взято на облік Державною казначейською службою України 22.11.2023. Бюджетні фінансові зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 20.12.2023 № 48 зареєстровано та взято на облік Державною казначейською службою України 20.12.2023. Кошти надійшли на відповідні рахунки в сумі 2300000 грн. - 04.12.2023 р.- кошти місцевого бюджету, та в сумі 2449500 грн. 22.11.2023 р.- кошти додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією рф (код доходу 41021400). Розподіл напрямів використання, затверджений розпорядженням начальника Херсонської військової адміністрації від 10.07.2023 року №383. Платіжні інструкції №1 від 20 грудня 2023 року на суму 2449500 грн. та № 1 від 20 грудня 2023 року на суму 2300000 грн. повернені Державною казначейською службою України з приміткою «відповідно до статей 3, 23 та 57 Бюджетного кодексу України» (29.12.2023 20:48:25). Тому виконавчий комітет відповідно до договору № 15 від 15.11.2023 року має кредиторську заборгованість в сумі 4749500 грн. 4. Чому у тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами)? Згідно до вимог Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, замовник не зобов'язани вимогати наявністі зокрема в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), так як даний сертифікат повинен бути лише у виробника продукції, яка пропонується таким учасником. При цьому у складі тендерної пропозиції учансиком надано копію сертифікату на систему управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Вимога Замовника щодо надання учасником копії сертифікату відповідності або копію сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником розміщено в пункті 1 розділу ІІ додатка 5 тендерної документації . 5. Пунктом 1 Розділу ІІ Додатку 5 Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, в тому числі: «Копію сертифікату відповідності або копію сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником». Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «АВТО-РЕГІОН» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. ТОВ «АВТО-РЕГІОН» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі, згідно посилань на: ТП_(додаток 5) 05.03 Лист-пояснення щодо надання сертифікату відповідності.pdf Додатками до якого є також файли: ТП_(додаток 5) 05.04 Сертифікат відповідності DAEWOO HC6AA.pdf ТП_(додаток 5) 05.05 Паспорт самоскид JM 1183.pdf ТП_(додаток 5) 05.07 Дилерський ТОВ МОКАВТО.pdf ТП_(додаток 5) 05.06 ТОВ ДЕУ ТРАК УКРАЇНА.pdf ТП_(додаток 5) 05.08 Свідоцтво про присвоєння WMI.pdf) 6. Надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо податкової адреси Виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області Податковою адресою виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області є його місцезнаходження, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Копія виписки з ЄДР додається.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Вважаємо за необхідне уточнити те, що дана закупівля проводилась у відповідності до особливостей, які визначені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" в редакції 19.09.2023 року (далі – Постанова 1178). Згідно до вимог пункту 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно до вимог другого абзацу пункту 43 Постанови 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідності, на виправлення яких Учаснику було надано 24 години, не стосуються інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерній пропозиції, виправлення яких призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Стосовно, пункту щодо не надання копії сертифікату відповідності або копії сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником, інформуємо, що незважаючи на те, що Учасником у складі тендерної пропозиції було надано відповідно пояснення та документ аналогічний сертифікату відповідності (технічний паспорт товару), нами така ситуація трактувалось як певна невідповідність нашій вимозі щодо подання сертифікату відповідності, яка потребувала свого відображення та пояснення у можливій процедурі виправлення не- відповідностей за 24 години. Керуючись вище викладеним, у відповідності до вимог п.43 Постанови № 1178, замовник 06 листопада 2023 року звернувся до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк що визначений Постановою 1178.
У межах проведення моніторингу Південним офісом держаудитслужби управління південного офісу держаудитслужби в Херсонській області,ID моніторингу: UA-M-2024-01-09-000027, виконавчий комітет Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області надає пояснення щодо процедури закупівлі «Самоскид (34134200-7 – Самоскиди)», ID: UA-2023-10-25-015537-a. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «PROZORRO» та відповідно до комерційних пропозицій постачальників. Додається. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області, dolmativska-gromada.gov.ua, в розділі «Оголошення». 3. Прошу надати документально підтверджену інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі. Відповідно до проведенної процедури закупівлі «Самоскид (34134200-7 – Самоскиди)», ID: UA-2023-10-25-015537-a було укладено договір купівлі – продажу №15 від 15.11.2023 р. між виконавчим комітетом Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області та товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО-РЕГІОН». Вартість цього договору складає 4749500 грн., у тому числі ПДВ – 791583 грн.34 коп. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджених наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309 (із змінами), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 березня 2012 р. за № 419/20732 виконавчим комітетом Долматівської сільської ради взято за спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань (виділених коштів), та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) з урахуванням планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів. Фінансові зобов’язання від 20.11.2023 року № 39 на суму 4749500 грн. зареєстровано та взято на облік Державною казначейською службою України 22.11.2023. Бюджетні фінансові зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 20.12.2023 № 48 зареєстровано та взято на облік Державною казначейською службою України 20.12.2023. Кошти надійшли на відповідні рахунки в сумі 2300000 грн. - 04.12.2023 р.- кошти місцевого бюджету, та в сумі 2449500 грн. 22.11.2023 р.- кошти додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією рф (код доходу 41021400). Розподіл напрямів використання, затверджений розпорядженням начальника Херсонської військової адміністрації від 10.07.2023 року №383. Платіжні інструкції №1 від 20 грудня 2023 року на суму 2449500 грн. та № 1 від 20 грудня 2023 року на суму 2300000 грн. повернені Державною казначейською службою України з приміткою «відповідно до статей 3, 23 та 57 Бюджетного кодексу України» (29.12.2023 20:48:25). Тому виконавчий комітет відповідно до договору № 15 від 15.11.2023 року має кредиторську заборгованість в сумі 4749500 грн. 4. Чому у тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами)? Згідно до вимог Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, замовник не зобов'язани вимогати наявністі зокрема в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), так як даний сертифікат повинен бути лише у виробника продукції, яка пропонується таким учасником. При цьому у складі тендерної пропозиції учансиком надано копію сертифікату на систему управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Вимога Замовника щодо надання учасником копії сертифікату відповідності або копію сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником розміщено в пункті 1 розділу ІІ додатка 5 тендерної документації . 5. Пунктом 1 Розділу ІІ Додатку 5 Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, в тому числі: «Копію сертифікату відповідності або копію сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником». Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «АВТО-РЕГІОН» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. ТОВ «АВТО-РЕГІОН» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі, згідно посилань на: ТП_(додаток 5) 05.03 Лист-пояснення щодо надання сертифікату відповідності.pdf Додатками до якого є також файли: ТП_(додаток 5) 05.04 Сертифікат відповідності DAEWOO HC6AA.pdf ТП_(додаток 5) 05.05 Паспорт самоскид JM 1183.pdf ТП_(додаток 5) 05.07 Дилерський ТОВ МОКАВТО.pdf ТП_(додаток 5) 05.06 ТОВ ДЕУ ТРАК УКРАЇНА.pdf ТП_(додаток 5) 05.08 Свідоцтво про присвоєння WMI.pdf) 6. Надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо податкової адреси Виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області Податковою адресою виконавчого комітету Долматівської сільської ради Скадовського району Херсонської області є його місцезнаходження, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Копія виписки з ЄДР додається.
Вважаємо за необхідне уточнити те, що дана закупівля проводилась у відповідності до особливостей, які визначені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" в редакції 19.09.2023 року (далі – Постанова 1178). Згідно до вимог пункту 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно до вимог другого абзацу пункту 43 Постанови 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідності, на виправлення яких Учаснику було надано 24 години, не стосуються інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерній пропозиції, виправлення яких призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Стосовно, пункту щодо не надання копії сертифікату відповідності або копії сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником, інформуємо, що незважаючи на те, що Учасником у складі тендерної пропозиції було надано відповідно пояснення та документ аналогічний сертифікату відповідності (технічний паспорт товару), нами така ситуація трактувалось як певна невідповідність нашій вимозі щодо подання сертифікату відповідності, яка потребувала свого відображення та пояснення у можливій процедурі виправлення не- відповідностей за 24 години. Керуючись вище викладеним, у відповідності до вимог п.43 Постанови № 1178, замовник 06 листопада 2023 року звернувся до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк що визначений Постановою 1178.
Про звернення до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань 22.01.2024 м.Кобеляки ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, згідно наказу від 09.01.2024 № 9-2 «Про початок моніторингів процедур закупівель» здійснила моніторинг закупівлі Самоскид (34134200-7 – Самоскиди) Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-25-015537-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі": 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дата публікації висновку щодо моніторингу: 18 січня 2024 р. 14:27 Наявність порушень: Так Тип порушень: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель. Згідно з підпунктом 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. За результатом проведеного моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником встановлена вимога, щодо надання документів, в тому числі копії сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником. Разом з цим, в ході розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «Авто-регіон» в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено «у складі тендерної пропозиції не надано копію сертифікату відповідності або копію сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником», що є порушенням абзацу другого пункту 43 Особливостей, оскільки відсутність у складі тендерної пропозиції копії вищевказаного сертифікату типу, не є невідповідністю, у розумінні Особливостей, та не підлягає усуненню. Невідповідності, на виправлення яких Учаснику було надано 24 години, не стосуються інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерній пропозиції, виправлення яких призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару,марки,моделі,тощо. Стосовно, пункту щодо не надання копії сертифікату відповідності або копії сертифікату типу (дійсного на дату розкриття тендерної(их) пропозиції(й)), в якому зазначено найменування виробника товару, який пропонується учасником, інформуємо, що незважаючи на те, що Учасником у складі тендерної пропозиції було надано відповідно пояснення та документ аналогічний сертифікату відповідності (технічний паспорт товару), нами така ситуація трактувалось як певна невідповідність нашій вимозі щодо подання сертифікату відповідності, яка потребувала свого відображення та пояснення у можливій процедурі виправлення невідповідностей за 24 години. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Повідомлення Учасником опубліковано та розміщено в електронній системі закупівель 07.11.2023 р. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник розглянув технічний паспорт на визначення чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, про що було складено протокол уповноваженої особи від 08.11.2023 р. Розбіжностей між заявленими технічними характеристиками та наданим технічним паспортом на самоскид не виявлено. ПРИЙНЯТО технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів, як еквівалент сертифікату відповідності або сертифікату типу, в якому зазначено найменування виробника товару (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.11.2023 р.) . При проведенні детального аналізу пропозиції Учасника, за для виявлення відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним у Документації, було детально розглянуто надані документи та інформацію та не виявлено зауважень, які б могли об’єктивно вплинути на вибір постачальника, з урахуванням вимог документації. Встановлено, що усі вимоги, визначені у тендерній документації, дотримано Учасником. Суттєвих зауважень, які б могли вплинути на об’єктивний вибір переможця закупівлі не встановлено (протокол рішення уповноваженої особи від 08.11.2023р.) Визнання ТОВ «АВТО РЕГІОН» переможцем закупівлі UA-2023-10-25-015537-a «Самоскид» не привело до безпідставних втрат бюджетних коштів, а навпаки- відхиливши пропозицію Учасника - «ТОВ «АВТО РЕГІОН», могло привезти до додаткових витрат сплативши судові збори та штрафи. Держаудитслужюбою Договір про закупівлю від 15.11.2023 № 15 визнано нікчемним, відповідно до статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. Виконавчий комітет Долматівської сільської ради Скадовського районну є органом місцевого самоврядування, утворений відповідно до Конституції та законів України, їх посадові та службові особи діють на підконтрольній території України лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, пункт 1 статті 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Відповідно до статті 8 Господарського кодексу України виконавчий комітет Долматівської сільської ради не є суб'єктом господарювання. Господарська компетенція органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Податкова адреса Замовника відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань належить до Голопристанської ДПІ Херсонської області Скадовського району. Статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено п’ять підстав, за наявності яких договір є нікчемним, та наведений перелік є вичерпним. Тобто якщо ситуація не підпадає під статтю 43 ЗУ «Про публічні закупівлі» та договір про закупівлю не містить додаткових підстав для визнання договору нікчемним, то виконати висновок Держаудитслужби без порушення вимог законодавства України фактично неможливо. Самостійне визначення Замовником, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення чинного законодавства ПРОХАЄМО ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ надати роз’яснення - конкретизувати, яких саме заходів, на підставі яких нормативно-правовових актів, необхідно вжити уповноваженій особі для усунення порущень. Уповноважена особа Т.А.Попп
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Оскарження подано до суду 01.02.2024 р.