0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 340 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 10 січ. 17:41
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «На підставі яких відповідних документів (експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», відповідаємо. Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery» було здійснено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін. Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції, у вигляді рахунків, які додаються до пояснення. Також був проведений аналіз ринку предмета закупівлі на сайтах відповідних компаній (список сайтів додається) і був проведений збір інформації по цінами в телефонному режимі у зв'язку із терміновістю закупівлі. На підставі цих дій було визначено очікувану вартість закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery». Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства. Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням та умовним позначенням предмету закупівлі з урахуванням норм стандартизації країни-виробника. Умовне позначення товару, необхідного замовнику зазначено в листі Міністерства оборони України, в/ч ХХХХХ № 11829 від 28.10.2023 року, який додається. Таки чином умовне позначення повністю і однозначно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів», відповідаємо. У пункті 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), зазначено підстави, у разі коли придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) а також договір про закупівлю замовник разом із звітом про договір оприлюднив в електронній системі закупівель, де вони зараз і перебувають. Обґрунтування підстав і договір на закупівлю додаються до відповіді. Також додаються лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р. та лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року. На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель?», відповідаємо. Виходячи з того, що у замовника була нагальна потреба у придбанні вищевказаного предмета закупівлі, необхідно було зробити закупівлю в терміновому порядку і в дуже стислий термін. В результаті аналізу ринку, про який згадувалося вище, з'ясувалося, що в повному обсязі необхідного нам товару в наявності на складі не було в жодного з постачальників, крім надісланих нам комерційних пропозицій у вигляді рахунків. Тому ми шукали постачальника, у якого товар був у наявності на складі і його ціна була найнижчою від запропонованих в інших комерційних пропозиціях. Таким критеріям відповідав Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким і був укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель. Додатки: Комерційна пропозиція ФОП Ковалюк Комерційна пропозиція ФОП Реуцька Комерційна пропозиція ФОП Фурдик Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пп. 4 пункту 13 Особливостей Договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 Лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р. Лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року. Аналіз ринку Акт приймання-передачі майна в/ч
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «На підставі яких відповідних документів (експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», відповідаємо. Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery» було здійснено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін. Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції, у вигляді рахунків, які додаються до пояснення. Також був проведений аналіз ринку предмета закупівлі на сайтах відповідних компаній (список сайтів додається) і був проведений збір інформації по цінами в телефонному режимі у зв'язку із терміновістю закупівлі. На підставі цих дій було визначено очікувану вартість закупівлі «Квадрокоптер DJI Mavic 3 Termal+2 DJI Mavic 3 Intelligent flight battery». Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства. Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням та умовним позначенням предмету закупівлі з урахуванням норм стандартизації країни-виробника. Умовне позначення товару, необхідного замовнику зазначено в листі Міністерства оборони України, в/ч ХХХХХ № 11829 від 28.10.2023 року, який додається. Таки чином умовне позначення повністю і однозначно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів», відповідаємо. У пункті 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), зазначено підстави, у разі коли придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) а також договір про закупівлю замовник разом із звітом про договір оприлюднив в електронній системі закупівель, де вони зараз і перебувають. Обґрунтування підстав і договір на закупівлю додаються до відповіді. Також додаються лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р. та лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року. На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 року на надання пояснення: «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель?», відповідаємо. Виходячи з того, що у замовника була нагальна потреба у придбанні вищевказаного предмета закупівлі, необхідно було зробити закупівлю в терміновому порядку і в дуже стислий термін. В результаті аналізу ринку, про який згадувалося вище, з'ясувалося, що в повному обсязі необхідного нам товару в наявності на складі не було в жодного з постачальників, крім надісланих нам комерційних пропозицій у вигляді рахунків. Тому ми шукали постачальника, у якого товар був у наявності на складі і його ціна була найнижчою від запропонованих в інших комерційних пропозиціях. Таким критеріям відповідав Фізична особа-підприємець Реуцька Олена Володимирівна (код 3325405566), з яким і був укладений договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 без використання електронної системи закупівель. Додатки: Комерційна пропозиція ФОП Ковалюк Комерційна пропозиція ФОП Реуцька Комерційна пропозиція ФОП Фурдик Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пп. 4 пункту 13 Особливостей Договір купівлі продажу від 30.10.2023 № 30-10-01 Лист МОУ №11829 від 28.10.2023 р. Лист погодження с Сєвєродонецькою міською адміністрацією № 167 від 31.10.2023 року. Аналіз ринку Акт приймання-передачі майна в/ч