0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 січ. 14:34
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 11.01.2024 надаємо пояснення: 1. Відповідно до Програми благоустрою території Бахмутської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Бахмутської міської ради від 23.12.2020 №7/3-59 (із змінами) та Паспорту бюджетних програм бюджету Бахмутської міської територіальної громади на 2023 рік по Управлінню муніципального розвитку Бахмутської міської ради, затвердженого наказом начальника Управління муніципального розвитку від 04.01.2023 №1п (із змінами), для КП «Бахмутська житлова управляюча компанія» виділені кошти у розмірі 11000000,00 гривень для придбання автогідропідйомника. Уповноваженою особою з організації та проведення публічних закупівель підприємства було визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 - 34140000-0, сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, визначено вимоги до умови поставки та оплати, визначено очікувану вартість предмету закупівлі. Визначення очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) було застосовано метод рахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель (ціни попередніх аналогічних закупівель за минулі періоди, інформація про які міститься в ЕСЗ «Prozorro», пропозиції постачальників автогідропідйомників: ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА», ТОВ «Укравтозапчастина», АП «КОБАЛЬТ», ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ»). 2. Платіжна інструкція №2 від 26.12.2023 додається. 3. Вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами) - міститься у Додатку №2 до тендерної документації (пункт 3.2 розділу 3 «Організаційні вимоги»).
На Ваш запит від 11.01.2024 надаємо пояснення: 1. Відповідно до Програми благоустрою території Бахмутської міської територіальної громади на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Бахмутської міської ради від 23.12.2020 №7/3-59 (із змінами) та Паспорту бюджетних програм бюджету Бахмутської міської територіальної громади на 2023 рік по Управлінню муніципального розвитку Бахмутської міської ради, затвердженого наказом начальника Управління муніципального розвитку від 04.01.2023 №1п (із змінами), для КП «Бахмутська житлова управляюча компанія» виділені кошти у розмірі 11000000,00 гривень для придбання автогідропідйомника. Уповноваженою особою з організації та проведення публічних закупівель підприємства було визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 - 34140000-0, сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну, здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в системі електронних закупівель Prozorro та на аналогічних торговельних електронних майданчиках, визначено вимоги до умови поставки та оплати, визначено очікувану вартість предмету закупівлі. Визначення очікуваної вартості здійснюється Замовниками на етапі підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі необхідного предмету закупівлі з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) було застосовано метод рахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель (ціни попередніх аналогічних закупівель за минулі періоди, інформація про які міститься в ЕСЗ «Prozorro», пропозиції постачальників автогідропідйомників: ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА», ТОВ «Укравтозапчастина», АП «КОБАЛЬТ», ТОВ «КИЇВСПЕЦТЕХ»). 2. Платіжна інструкція №2 від 26.12.2023 додається. 3. Вимога Замовника щодо наявності в учасника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (зі змінами) - міститься у Додатку №2 до тендерної документації (пункт 3.2 розділу 3 «Організаційні вимоги»).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 15.01.2024 стосовно не зазначення у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 5 Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України; виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування; виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Виходячи із наведеного пункту Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, до переліку локалізованих товарів можуть бути включені лише ті товари, виробники яких в сукупності відповідають вимогам, визначеним у пункті 5, тобто в тому числі такі, що мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено. Тобто, без наявності у виробника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, товар такого виробника не міг би потрапити до переліку локалізованих товарів. Вищезазначеним підтверджується факт того, що встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо) є надмірною та такою, що дублює приписи чинного законодавства. Таким чином, з метою уникнення надмірності та дублювання приписів чинного законодавства, Замовником на виконання вимог пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження Порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», встановлено вимогу у пункті 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації щодо надання сертифікату типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікату відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника: систему управління якістю ISО 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015); ISO 45001-менеджмент охорони здоров’я та безпека праці; ISO 28000-система безпеки ланцюга постачання праці; ISO 14001-система екологічного менеджменту; ISO 37001-система менеджменту протидії корупції; зображення запропонованого товару.
На Ваш запит від 15.01.2024 стосовно не зазначення у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 5 Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України; виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування; виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Виходячи із наведеного пункту Порядку, який затверджений Постановою КМУ № 861, до переліку локалізованих товарів можуть бути включені лише ті товари, виробники яких в сукупності відповідають вимогам, визначеним у пункті 5, тобто в тому числі такі, що мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено. Тобто, без наявності у виробника сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, товар такого виробника не міг би потрапити до переліку локалізованих товарів. Вищезазначеним підтверджується факт того, що встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником (товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника – дизель-генератор, насос, тощо) є надмірною та такою, що дублює приписи чинного законодавства. Таким чином, з метою уникнення надмірності та дублювання приписів чинного законодавства, Замовником на виконання вимог пункту 13-1 постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження Порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», встановлено вимогу у пункті 3.2. Додатку № 2 до тендерної документації щодо надання сертифікату типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікату відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника: систему управління якістю ISО 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015); ISO 45001-менеджмент охорони здоров’я та безпека праці; ISO 28000-система безпеки ланцюга постачання праці; ISO 14001-система екологічного менеджменту; ISO 37001-система менеджменту протидії корупції; зображення запропонованого товару.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 26.01.2024 надаємо зазначені у запиті документи.
На Ваш запит від 26.01.2024 надаємо зазначені у запиті документи.
Ознайомившись з висновком Держаудитслужби щодо результату моніторингу закупівлі та детально проаналізувавши зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, те що замовником при складанні тендерної документації не в повному обсязі враховано норми Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 17.11.2023, керівництвом було вирішено невідкладно прийняти заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. З огляду на те, що закупівля за процедурою «Відкриті торги з особливостями» проводиться уповноваженою особою підприємства вперше, порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою раніше не допускалось, було прийнято рішення щодо здійснення заходів, направлених на підвищення рівня кваліфікації уповноваженої особи з публічних закупівель шляхом прийняття участі уповноваженої особи у семінарах/вебінарах для замовників у сфері публічних закупівель, обравши тематичну направленість заходів, що охоплює питання Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, щодо яких уповноваженою особою були допущені порушення за результатом проведення моніторингу Держаудитслужби. Виходячи з вищевикладеного, у відповідь на висновки моніторингу, повідомляємо, що заходи, спрямовані на виконання вимог обумовленого висновку та направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому здійснюються.