0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 156 320.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 січ. 12:43
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запитання 1. (Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, з метою забезпечення охорони громадського порядку, безпеки та збереження майна меморіального комплексу з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України. Під час визначення технічних та якісних характеристик враховувались досвід здійснення охорони об’єкта в минулі роки (позитивні та негативні чинники підходів до технічних та якісних характеристик, шодо надання послуги) та наявні негативні фактори забезпечення належної охорони: - значна віддаленість об’єкта охорони від найближчих поселень; - оточення навколо території комплексу лісовими насадженнями; - відсутність зовнішньої огорожі; - велика площа території (7,2 га); - відсутність освітлення та відеоспостереження за всією територією об’єкта; - знаходження частини експонатів музею на відкритій території; - складний рельєф території; - знаходження об’єкта на території можливих бойових дій під час воєнного стану; - наближеність до кордону з російською федерацією; - обмеження щодо організації роботи та несення служби охорони під час воєнного стану. Виходячи з цього визначено загальні вимоги - три поста фізичної охорони, з яких два цілодобові та 1 нічний. Один пост цілодобовий стаціонарний в приміщенні музею. Та два пости зовнішнього патрулювання та спостереження де в нічний час виключена можливість несення служби одним охоронцем. Більш детальні технічні та якісні вимоги викладено в тендерній документації та додатках до неї. Строк надання послуг: з 01 січня 2024р. по 31 грудня 2024 р. Місце надання послуг: НМК ВМК, смт Солоницівка, Харківська область, 62370. Загальна кількість годин охорони - 21960 годин Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: 1156320,00 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначено на очікуване фінансування з Державного бюджету України відповідно до показників бюджетного запиту на 2024 рік. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі та відповідно показників бюджетного запиту на 2024 рік замовник керувався Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до технічних та якісних вимог застосовувався метод порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на запити замовника на момент вивчення ринку. На запити замовника від трьох учасників ринку надання охоронних послуг отримано цінові пропозиції щодо належного забезпечення охорони в 2024 році з урахуванням необхідності 21960 годин, а саме: 1. ПП «АКБ «ІМПЕРІЯ» (код ЄДРПОУ 31153672) – 1185840,00 грн. – 54,00 грн/год охорони. 2. ТОВ «Харківська міська варта» ( код ЄДРПОУ 41207006) – 1009440,00 грн. 45,97 грн/год охорони. 3. КП «Муніципальна охорона» (код ЄДРПОУ 36817804) – 1273680,00 грн. – 58,00 грн/год охорони. 52,66 Визначено очікувану вартість, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: ОВмрц = (ОВ1 +… + ОВк) / К, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; ОВ1, ОВк - Очікувані вартості, отримані з наданих комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов; К - кількість отриманих пропозицій. ОВмрц = (1185840,00 +1009440,00 + 1273680,00) / 3 = 1156320,00 грн P.s. Копії комерційних пропозицій додаються. Пояснення на запитання 2. (Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).) При цьому повідомляємо, що з часу оголошення публічної закупівлі та до часу надання пояснень відповідно до наказу Міністерства культури та Інформаційної політики від 20.11.2023 року №646 «Про перейменування Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва» та внесення 24.01.2024 року відповідних змін до ЄДРПОУ, проведено організаційні заходи з перейменування нашого закладу в Національний музей воєнної історії Слобожанщини. В зв’язку з перейменуванням та зміною стратегічних та загально концептуальних підходів до здійснення своєї діяльності, було переформатовано офіційний сайт нашого закладу. Зміна назви не пов’язана з реорганізацією чи зміною правової форми установи. Національний музей воєнної історії Слобожанщини є правонаступником Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва», тому всі зобов’язання і договори, укладені від імені Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва», зберігають колишню юридичну силу. Тому всі посилання на публічні закупівлі та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» доступні на новому сайті за наступним посиланням: https://nmvis.kh.ua/index.php?route=blog/category&blog_category_id=72
Пояснення на запитання 1. (Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, з метою забезпечення охорони громадського порядку, безпеки та збереження майна меморіального комплексу з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України. Під час визначення технічних та якісних характеристик враховувались досвід здійснення охорони об’єкта в минулі роки (позитивні та негативні чинники підходів до технічних та якісних характеристик, шодо надання послуги) та наявні негативні фактори забезпечення належної охорони: - значна віддаленість об’єкта охорони від найближчих поселень; - оточення навколо території комплексу лісовими насадженнями; - відсутність зовнішньої огорожі; - велика площа території (7,2 га); - відсутність освітлення та відеоспостереження за всією територією об’єкта; - знаходження частини експонатів музею на відкритій території; - складний рельєф території; - знаходження об’єкта на території можливих бойових дій під час воєнного стану; - наближеність до кордону з російською федерацією; - обмеження щодо організації роботи та несення служби охорони під час воєнного стану. Виходячи з цього визначено загальні вимоги - три поста фізичної охорони, з яких два цілодобові та 1 нічний. Один пост цілодобовий стаціонарний в приміщенні музею. Та два пости зовнішнього патрулювання та спостереження де в нічний час виключена можливість несення служби одним охоронцем. Більш детальні технічні та якісні вимоги викладено в тендерній документації та додатках до неї. Строк надання послуг: з 01 січня 2024р. по 31 грудня 2024 р. Місце надання послуг: НМК ВМК, смт Солоницівка, Харківська область, 62370. Загальна кількість годин охорони - 21960 годин Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: 1156320,00 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення визначено на очікуване фінансування з Державного бюджету України відповідно до показників бюджетного запиту на 2024 рік. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. При розрахунку очікуваної вартості закупівлі та відповідно показників бюджетного запиту на 2024 рік замовник керувався Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до технічних та якісних вимог застосовувався метод порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій на запити замовника на момент вивчення ринку. На запити замовника від трьох учасників ринку надання охоронних послуг отримано цінові пропозиції щодо належного забезпечення охорони в 2024 році з урахуванням необхідності 21960 годин, а саме: 1. ПП «АКБ «ІМПЕРІЯ» (код ЄДРПОУ 31153672) – 1185840,00 грн. – 54,00 грн/год охорони. 2. ТОВ «Харківська міська варта» ( код ЄДРПОУ 41207006) – 1009440,00 грн. 45,97 грн/год охорони. 3. КП «Муніципальна охорона» (код ЄДРПОУ 36817804) – 1273680,00 грн. – 58,00 грн/год охорони. 52,66 Визначено очікувану вартість, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: ОВмрц = (ОВ1 +… + ОВк) / К, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; ОВ1, ОВк - Очікувані вартості, отримані з наданих комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов; К - кількість отриманих пропозицій. ОВмрц = (1185840,00 +1009440,00 + 1273680,00) / 3 = 1156320,00 грн P.s. Копії комерційних пропозицій додаються. Пояснення на запитання 2. (Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).) При цьому повідомляємо, що з часу оголошення публічної закупівлі та до часу надання пояснень відповідно до наказу Міністерства культури та Інформаційної політики від 20.11.2023 року №646 «Про перейменування Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва» та внесення 24.01.2024 року відповідних змін до ЄДРПОУ, проведено організаційні заходи з перейменування нашого закладу в Національний музей воєнної історії Слобожанщини. В зв’язку з перейменуванням та зміною стратегічних та загально концептуальних підходів до здійснення своєї діяльності, було переформатовано офіційний сайт нашого закладу. Зміна назви не пов’язана з реорганізацією чи зміною правової форми установи. Національний музей воєнної історії Слобожанщини є правонаступником Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва», тому всі зобов’язання і договори, укладені від імені Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С.Конєва», зберігають колишню юридичну силу. Тому всі посилання на публічні закупівлі та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» доступні на новому сайті за наступним посиланням: https://nmvis.kh.ua/index.php?route=blog/category&blog_category_id=72
На виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-11-03-012090-a від 03.11.2023 Національний музей воєнної історії Слобожанщини (на час оголошення та проведення процедури закупівлі Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С.Конєва») (далі – Замовник) в порядку частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається за роз’ясненням висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2024-01-11-000161) відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Вивчивши мотивувальну частину висновку, звертаємо увагу на наступне: Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (далі — Постанова № 975) визначено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання (далі – Категорія об’єктів), які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 10 Постанови № 975 до Категорії об’єктів віднесено музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. При цьому слід зауважити що Кабінетом міністрів нормами Постанови №975 визначено безальтернативно саме музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Звертаємо увагу, що під час застосування цієї норми передбачено саме совокупність двох критеріїв. По-перше це повинні бути музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України. По-друге ці музейні предмети повинні бути внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» до переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України віднесено Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С. Конєва». При цьому правові аспекти щодо функціонування Державного реєстру національного культурного надбання врегульовані Законом України "Про музеї та музейну справу" та постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.92 N 466 "Про затвердження Положення про Державний реєстр національного культурного надбання". Пунктом 3 цього положення передбачено, що «Занесення об'єктів національного культурного надбання до Державного реєстру здійснюється в установленому порядку Міністерством культури, Міністерством інвестицій і будівництва, Головним архівним управлінням при Кабінеті Міністрів України, до компетенції яких належать функції державного управління в галузі обліку і охорони пам'яток історії та культури». Відповідно до Державного реєстру національного культурного надбання ( URL:https://data.gov.ua/dataset/014aba3a-63ed-4edf-b6b1-b26f1ad29953), розміщеного на офіційному сайті Міністерства культури та інформаційної політики України, Замовник не має на зберіганні предметів, що занесено до цього реєстру. Просимо роз’яснити в чому саме полягає порушення закону з боку Замовника, якщо з совокупності двох обов’язкових умов, які могли б вплинути на прийняття рішення щодо вибору процедури закупівлі, наявна лише одна.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Замовник має три варіанти поведінки: усунути викладені у Висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель та надати (оприлюднити через електронну систему закупівель) інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у Висновку; або надати аргументовані заперечення до Висновку; або надати інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо надання роз’яснення в чому саме полягає порушення Закону з боку Замовника зазначаємо наступне. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (далі — Постанова № 975) визначено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання (далі – Категорія об’єктів), які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Головною метою постанови Уряду є підвищення рівня безпеки та захищеності об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання від злочинних посягань. Постанова № 975 направлена на забезпечення належної охорони об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, у тому числі особливо важливих, підвищеної небезпеки та стратегічного значення для економіки і безпеки держави, та зниження ризиків можливості здійснення протиправних посягань. Відповідно до пункту 10 Постанови № 975 до Категорії об’єктів віднесено музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» (далі – Постанова № 1388) до переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України віднесено Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С. Конєва». Згідно з пунктом 19 частини 1 Закону України «Про Національну поліцію» поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони. Таким чином, якщо у Постанові № 975 встановлено вимогу до замовників проводити закупівлю послуг охорони виключно у поліції, замовники повинні дотримуватись цих норм. Якщо замовник та / або об’єкти у віданні замовника підпадають під дію Постанови № 975 та не охороняються відомчими (спеціальними, спеціалізованими, воєнізованими) підрозділами охорони або військовими формуваннями, які створені та діють відповідно до законодавства, замовник зобов’язаний здійснювати закупівлю лише у поліції охорони. У цьому випадку замовнику необхідно здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу на підставі абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (Особливості № 1178).
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
12.02.2024 року до Харківського окружного адміністративного суду подано позов про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівель від 31.01.2024 року щодо закупівлі № UA-2023-11-03-012090-a. Згідно інформації з електронного кабінету суду зареєстровано справу №520/3739/24 від 12.02.2024.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі На виконання вимог, викладених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-11-03-012090-a від 03.11.2023 Національний музей воєнної історії Слобожанщини (на час оголошення та проведення процедури закупівлі Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С.Конєва») (далі – Замовник) повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про проведення процедури закупівлі за предметом Послуги з охорони об’єктів код ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги відповідно до процедури відкритих торгів з особливостями. На підставі цього рішення 03.11.2023 року на електронному майданчику опубліковано закупівлю за ідентифікатором № UA-2023-11-03-012090-a. Відповідно до змісту висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-11-03-012090-a від 03.11.2023 року встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, а саме: «За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-11-03-012090-a Замовник здійснив закупівлю послуг з охорони об’єктів за процедурою відкритих торгів з особливостями. Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (далі — Постанова № 975) визначено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання (далі – Категорія об’єктів), які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 10 Постанови № 975 до Категорії об’єктів віднесено музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» (далі – Постанова № 1388) до переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України віднесено Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С. Конєва». Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 особливостей № 1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на викладене, Замовником під час закупівлі послуг з охорони об’єктів Національного меморіального комплексу «Висота маршала І.С. Конєва» неправомірно обрано процедуру закупівлі «відкриті торги з особливостями», чим не дотримано норми абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей № 1178.» Відповідно до положень абзацу другого частини 8 статті 8 Закону Замовник торгів вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу закупівлі №UA-2023-11-03-012090-a наступного змісту: Дійсно постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (далі — Постанова № 975) визначено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання (далі – Категорія об’єктів), які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 10 Постанови № 975 до Категорії об’єктів віднесено музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. При цьому слід зауважити що Кабінетом міністрів нормами Постанови №975 визначено безальтернативно саме музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Звертаємо увагу, що під час застосування цієї норми передбачено саме совокупність двох критеріїв. По-перше це повинні бути музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України. По-друге ці музейні предмети повинні бути внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» до переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України віднесено Національний меморіальний комплекс «Висота маршала І.С. Конєва». При цьому правові аспекти щодо функціонування Державного реєстру національного культурного надбання врегульовані Законом України "Про музеї та музейну справу" та постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.92 N 466 "Про затвердження Положення про Державний реєстр національного культурного надбання". Пунктом 3 цього положення передбачено, що «Занесення об'єктів національного культурного надбання до Державного реєстру здійснюється в установленому порядку Міністерством культури, Міністерством інвестицій і будівництва, Головним архівним управлінням при Кабінеті Міністрів України, до компетенції яких належать функції державного управління в галузі обліку і охорони пам'яток історії та культури». Відповідно до Державного реєстру національного культурного надбання ( URL:https://data.gov.ua/dataset/014aba3a-63ed-4edf-b6b1-b26f1ad29953), розміщеного на офіційному сайті Міністерства культури та інформаційної політики України, Замовник не має на зберіганні предметів, що занесено до цього реєстру. Враховуючи викладене у Замовника відсутня підстава застосування положень норми абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей № 1178. Відповідно до Закону та Особливостей №1178 Замовником обґрунтовано вибрано конкурентну процедуру закупівель – відкриті торги з особливостями. Більш того застосування цього пункту призвело б до прямого порушення Закону щодо вибору процедури закупівлі та неправомірного розтрачання бюджетних коштів.