0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
780 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 січ. 12:04
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
15.01.2024 року (о 15:20 год.) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень у межах проведення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 – Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 780 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-12-27-002302-a). 1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Перечинської міської ради: https://pmr.gov.ua. 2. Щодо запитання: «Чому предмет закупівлі товару «Трактор з навісним обладнанням ( з відвалом для снігу та щіткою комунальною)» визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник виходячи з назви предмета закупівлі, найбільш відповідним вбачав код 16700000-2 – Трактори , вважав, що висвітлить більш детальну інформації щодо предмету закупівлі. Вважалося Замовником, що «0» – це ідентичний іншим знакам класифікатора і обрав найбільш вдалий варіант з лексичної точки зору. 3. Дотримуючись вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, даний Трактор не підпадає під ступінь локалізації.
15.01.2024 року (о 15:20 год.) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень у межах проведення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 – Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 780 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-12-27-002302-a). 1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містяться у відкритому доступі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту Перечинської міської ради: https://pmr.gov.ua. 2. Щодо запитання: «Чому предмет закупівлі товару «Трактор з навісним обладнанням ( з відвалом для снігу та щіткою комунальною)» визначено за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник виходячи з назви предмета закупівлі, найбільш відповідним вбачав код 16700000-2 – Трактори , вважав, що висвітлить більш детальну інформації щодо предмету закупівлі. Вважалося Замовником, що «0» – це ідентичний іншим знакам класифікатора і обрав найбільш вдалий варіант з лексичної точки зору. 3. Дотримуючись вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861, даний Трактор не підпадає під ступінь локалізації.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Добрий день. Щодо моніторингу по процедурі закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 - Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-002302-a), 18.01.2024 о 13:42 Замовнику надійшов запит, про надання пояснень по слідуючих питаннях: Замовником встановлена відповідність трактора КАТЕ КВ 504 згідно Порівняльної Таблиці (Технічних характеристик), вимог до якісних характеристик предмету закупівлі та пропонованих Учасником. Замовником не встановлено факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки Учасником надано документи щодо запропонованого Учасником трактора КАТЕ КВ 504 відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації та у відповідності до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. Порівняльна таблиця завірена мокрою печаткою Учасника. Відповідно до п.6 та п.7 додатку 2 тендерної документації встановлено, що при поставці товару учасник гарантує надання документів на поставлений товар, що підтверджують відповідність і якість товару, при передачі товару замовник в присутності постачальника перевіряє його на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам постачальник повинен провести заміну такого обладнання. Замовником бралися до уваги документи згідно ТД, а саме: Сертифікат затвердження типу, Декларації, Обкатка, Документи пропозиції. Замовник додатково не звертався за підтвердженням інформації до відкритих джерел. Додатки додаються: Декларації, Обкатка, Сертифікат затвердження типу, Документи пропозиції.
Добрий день. Щодо моніторингу по процедурі закупівлі «Трактор з навісним обладнанням (з відвалом для снігу та щіткою комунальною). Розділ 16700000-2 - Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-27-002302-a), 18.01.2024 о 13:42 Замовнику надійшов запит, про надання пояснень по слідуючих питаннях: Замовником встановлена відповідність трактора КАТЕ КВ 504 згідно Порівняльної Таблиці (Технічних характеристик), вимог до якісних характеристик предмету закупівлі та пропонованих Учасником. Замовником не встановлено факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, оскільки Учасником надано документи щодо запропонованого Учасником трактора КАТЕ КВ 504 відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації та у відповідності до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. Порівняльна таблиця завірена мокрою печаткою Учасника. Відповідно до п.6 та п.7 додатку 2 тендерної документації встановлено, що при поставці товару учасник гарантує надання документів на поставлений товар, що підтверджують відповідність і якість товару, при передачі товару замовник в присутності постачальника перевіряє його на відповідність заявленим вимогам. В разі виявлення дефектів або невідповідності заявленим вимогам постачальник повинен провести заміну такого обладнання. Замовником бралися до уваги документи згідно ТД, а саме: Сертифікат затвердження типу, Декларації, Обкатка, Документи пропозиції. Замовник додатково не звертався за підтвердженням інформації до відкритих джерел. Додатки додаються: Декларації, Обкатка, Сертифікат затвердження типу, Документи пропозиції.
ДОБРИЙ ДЕНЬ. На ВИСНОВОК Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 05.02.2024 року. За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 19 частини другої статті 22 та пункту 6-1 Розділу X Закону № 922-VIII, пунктів 3 та 28 Особливостей, Наказу № 710 та пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Техноторг» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-XII, статтею 8 Закону № 922 VIII, Управляння Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 особливостей. Замовник (УО) в подальшому не буде допускати аналогічні порушення у майбутніх процедурах закупівлі. Для здійснення заходів, щодо недопущення таких порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що були вжиті заходи, щоб в подальшому уникнути даних порушень, шляхом проведення роз’яснювальної роботи. Також буде відправлено УО на навчання. На виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначеного у Висновку, Замовник (УО) вирішила: відмінити відкриті торги у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей за предметом закупівлі Трактор з відвалом для снігу та щіткою комунальною. Розділ 16700000-2 Трактори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA- 2023-12-27-002302-а. Додаток: Протокольне рішення (додається)