0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 490 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 15 січ. 12:19
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 22.01.2024 р., щодо надання інформації та відповідних документів (інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; щодо змін, внесених до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 21.11.2023 о 13:37 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 21.11.2023 о 11:01 год.; підстави не оприлюднення переліку змін до тендерної документації; підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 08.12.2023 № 7, укладеного з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», пропонується надати наступні пояснення. 1. З метою безперебійного виконання необхідних виробничих потреб, оновленні та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу та потребує проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, Великоолександрівське підприємство "Комсервіс" було оголошено закупівлю «Спеціалізована техніка – Вакуумний автомобіль (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-11-21-004537-a), що також дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо вакуумного автомобіля із характеристиками, які встановлені у додатку 3 до тендерної документації. Вакуумний автомобіль повинен мати можливість вакуумного чищення колодязів, вигрібних ям, септиків, дощових, каналізаційних стоків від рідких відходів та мулу з наступним транспортуванням і розвантаженням в місцях утилізації. Для виконання цих завдань в технічні характеристики внесено наступні важливі параметри, зокрема, але не виключно: Двигун - Дизельний Екологічні норми (не нижче) Євро-5 Потужність двигуна (не менше), кВт 150 Повна маса ТЗ (не більше), 12 т Місткість цистерни (не менше), 6 куб. м Продуктивність вакуумного насосу (не менше) 360 м.куб/год Максимальна глибина всмоктування (не менше), 4,5 м Час наповнення цистерни (не більше), 10 хв. Час спорожнення цистерни самопливом (не більше), 12 хв. Час спорожнення цистерни під тиском (не більше), 10 хв. Стандартне обладнання цистерни: - горловина з шаровим краном, та системою для зливу залишків рідини у напірно-всмоктуючому рукаві з метою полегшення його підйому; - запобіжні клапани, які обмежують критичні показники вакууму та тиску; - віконце контролю рівня наповнення цистерни; - один морозостійкий напірно-всмоктувальний рукав довжиною 6 м; - два лотка для транспортування рукавів; - одна фара освітлення робочої зони;. - автомат відсікання вакууму при її заповнені; - регульована система змащування насосу по замкнутому циклу, що унеможливлює витікання мастила на землю; - швидкоз’ємні з’єднання типу CAM-LOCK; - фільтр, що запобігає викиду смороду у навколишнє середовище; - кран для зручності перемикання між всмоктуванням та нагнітанням; - масляний бак з покажчиком рівня мастила та термометром. Вимоги до технічних показників кранової установки зумовлені вимогами правил охорони праці під час збирання, вивезення та знешкодження побутових відходів НПАОП 90.00-1.05-00. Габаритні розміри, а саме повна маса ТЗ (не більше), 12 т – дозволяє здійснювати рух автомобіля по під’їзних шляхах до об’єктів, де ускладнений проїзд великогабаритних транспортних засобів. Шини: безкамерні, розміром не менше 255/70 R22.5 – для руху в умовах сезонного бездоріжжя (призначені для бездоріжжя та їзди по м'якому ґрунту). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару (обслуговування міських зливових каналізаційних мереж, очищення колодязів зливової каналізації, відстійників від злежалого осаду, забір, транспортування і вивантаження рідких неагресивних і невибухонебезпечних відходів) та оптимального співвідношення ціни та якості. Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275; - результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику Е-tender (процедури № UA-2019-10-01-001538-b; UA-2021-09-21-001223-a; UA-2023-04-17-002407-a; UA-2023-10-05-014116-a). При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає базовим умовам оплати, умовам поставки. Було надано комерційні пропозиції від наступних Учасників: - ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС»; - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»; -ТОВ «БНТЕД»; - ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШИНС». У вигляді документального підтвердження надаємо скан-копію аналітичної записки по формуванню очікуваної вартості та комерційні пропозиції. 2. Щодо надання інформації про зміни, які було внесено до тендерної документації 21.11.2023 о 13:37 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 21.11.2023 о 11:01 год. Були коректно заповнені пункти 2.3 та 4.5 розділу 1 цієї документації, у відповідності до інформації, яка вказана в оголошенні про проведення закупівлі, яке опубліковано в Prozorro. 3. Щодо надання інформації про причин не оприлюднено перелік змін до тендерної документації. Повідомляємо, що змін як таких не було внесено, оскільки у файлі «Тендерна документація», яка була опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 21.11.2023 о 11:01 год. не були коректно заповнені пункти 2.3 та 4.5 розділу 1 цієї документації, що суперечить оголошенню про проведення закупівлі, яке опубліковано в Prozorro, а саме не вказана уповноважена особа на здійснення зв’язку з учасниками та не вказана очікувана вартість предмета закупівлі, яка вказана в цьому оголошенні. Ніяких змін до умов тендерної документації, які б відрізнялися від інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, яке оприлюднено в Prozorro, внесено не було. На підтвердження надаємо оголошення, яке опубліковано в Prozorro, що підтверджує інформацію, яка вказана в пунктах 2.3 та 4.5 розділу 1 Тендерної документації опублікованої 21.11.2023 о 13:37 год. Замовник не мав на меті ніяким чином порушувати норми Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Щодо надання підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 08.12.2023 № 7, укладеного з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС». У відповідь на запит повідомляємо, що за результатами проведення цієї закупівлі було укладено Договір про закупівлю товару № 7 від 08.12.2023 р., який укладено з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС». Зазначений вище договір було виконано у встановлені строки, що підтверджується Актом прийому-передачі та Видатковою накладною. На підтвердження вказаної інформації додаємо копії Договору №7 від 08.12.2023 р., Акт прийому-передачі товару та Видаткову накладну.
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 22.01.2024 р., щодо надання інформації та відповідних документів (інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; щодо змін, внесених до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 21.11.2023 о 13:37 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 21.11.2023 о 11:01 год.; підстави не оприлюднення переліку змін до тендерної документації; підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 08.12.2023 № 7, укладеного з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС», пропонується надати наступні пояснення. 1. З метою безперебійного виконання необхідних виробничих потреб, оновленні та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу та потребує проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, Великоолександрівське підприємство "Комсервіс" було оголошено закупівлю «Спеціалізована техніка – Вакуумний автомобіль (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-11-21-004537-a), що також дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Щодо вакуумного автомобіля із характеристиками, які встановлені у додатку 3 до тендерної документації. Вакуумний автомобіль повинен мати можливість вакуумного чищення колодязів, вигрібних ям, септиків, дощових, каналізаційних стоків від рідких відходів та мулу з наступним транспортуванням і розвантаженням в місцях утилізації. Для виконання цих завдань в технічні характеристики внесено наступні важливі параметри, зокрема, але не виключно: Двигун - Дизельний Екологічні норми (не нижче) Євро-5 Потужність двигуна (не менше), кВт 150 Повна маса ТЗ (не більше), 12 т Місткість цистерни (не менше), 6 куб. м Продуктивність вакуумного насосу (не менше) 360 м.куб/год Максимальна глибина всмоктування (не менше), 4,5 м Час наповнення цистерни (не більше), 10 хв. Час спорожнення цистерни самопливом (не більше), 12 хв. Час спорожнення цистерни під тиском (не більше), 10 хв. Стандартне обладнання цистерни: - горловина з шаровим краном, та системою для зливу залишків рідини у напірно-всмоктуючому рукаві з метою полегшення його підйому; - запобіжні клапани, які обмежують критичні показники вакууму та тиску; - віконце контролю рівня наповнення цистерни; - один морозостійкий напірно-всмоктувальний рукав довжиною 6 м; - два лотка для транспортування рукавів; - одна фара освітлення робочої зони;. - автомат відсікання вакууму при її заповнені; - регульована система змащування насосу по замкнутому циклу, що унеможливлює витікання мастила на землю; - швидкоз’ємні з’єднання типу CAM-LOCK; - фільтр, що запобігає викиду смороду у навколишнє середовище; - кран для зручності перемикання між всмоктуванням та нагнітанням; - масляний бак з покажчиком рівня мастила та термометром. Вимоги до технічних показників кранової установки зумовлені вимогами правил охорони праці під час збирання, вивезення та знешкодження побутових відходів НПАОП 90.00-1.05-00. Габаритні розміри, а саме повна маса ТЗ (не більше), 12 т – дозволяє здійснювати рух автомобіля по під’їзних шляхах до об’єктів, де ускладнений проїзд великогабаритних транспортних засобів. Шини: безкамерні, розміром не менше 255/70 R22.5 – для руху в умовах сезонного бездоріжжя (призначені для бездоріжжя та їзди по м'якому ґрунту). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару (обслуговування міських зливових каналізаційних мереж, очищення колодязів зливової каналізації, відстійників від злежалого осаду, забір, транспортування і вивантаження рідких неагресивних і невибухонебезпечних відходів) та оптимального співвідношення ціни та якості. Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275; - результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику Е-tender (процедури № UA-2019-10-01-001538-b; UA-2021-09-21-001223-a; UA-2023-04-17-002407-a; UA-2023-10-05-014116-a). При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає базовим умовам оплати, умовам поставки. Було надано комерційні пропозиції від наступних Учасників: - ПП «ВКП «АЛЬФАТЕКС»; - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «БУДШЛЯХМАШ»; -ТОВ «БНТЕД»; - ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШИНС». У вигляді документального підтвердження надаємо скан-копію аналітичної записки по формуванню очікуваної вартості та комерційні пропозиції. 2. Щодо надання інформації про зміни, які було внесено до тендерної документації 21.11.2023 о 13:37 год., у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 21.11.2023 о 11:01 год. Були коректно заповнені пункти 2.3 та 4.5 розділу 1 цієї документації, у відповідності до інформації, яка вказана в оголошенні про проведення закупівлі, яке опубліковано в Prozorro. 3. Щодо надання інформації про причин не оприлюднено перелік змін до тендерної документації. Повідомляємо, що змін як таких не було внесено, оскільки у файлі «Тендерна документація», яка була опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 21.11.2023 о 11:01 год. не були коректно заповнені пункти 2.3 та 4.5 розділу 1 цієї документації, що суперечить оголошенню про проведення закупівлі, яке опубліковано в Prozorro, а саме не вказана уповноважена особа на здійснення зв’язку з учасниками та не вказана очікувана вартість предмета закупівлі, яка вказана в цьому оголошенні. Ніяких змін до умов тендерної документації, які б відрізнялися від інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі, яке оприлюднено в Prozorro, внесено не було. На підтвердження надаємо оголошення, яке опубліковано в Prozorro, що підтверджує інформацію, яка вказана в пунктах 2.3 та 4.5 розділу 1 Тендерної документації опублікованої 21.11.2023 о 13:37 год. Замовник не мав на меті ніяким чином порушувати норми Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Щодо надання підтверджуючих документів щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товару від 08.12.2023 № 7, укладеного з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС». У відповідь на запит повідомляємо, що за результатами проведення цієї закупівлі було укладено Договір про закупівлю товару № 7 від 08.12.2023 р., який укладено з ТОВ «ВІНТЕХСОЛЮШНС». Зазначений вище договір було виконано у встановлені строки, що підтверджується Актом прийому-передачі та Видатковою накладною. На підтвердження вказаної інформації додаємо копії Договору №7 від 08.12.2023 р., Акт прийому-передачі товару та Видаткову накладну.
До пояснення щодо запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 22.01.2024 р. надаємо копії документів