0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 300 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "БЛАГОСЕРВІС" Немовицької сільської ради Сарненського району Рівненської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 19 січ. 14:54
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Благосервіс» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників. Так на електронну адресу nemovuchi.blagoservis@ukr.net надійшли дві комерційні пропозиції: - ПП «Протон» - трактор Solis 105 4 WD , 15.11.2023 р. за ціною 1306000,00 грн. - ТОВ «Техноторг» - трактор Lovol FT 1054АС , 27.11.2023 р. за ціною 1265600,00 грн. Крім того, проведено моніторинг закупівель іншимх замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками у системі Prozorro (UA-2023-11-07-016679-a очікувана вартість 1600000,00 грн з ПДВ, закупівля не відбулася; UA-2023-11-02-008859-a очікувана вартість 1 576 350 грн з ПДВ, ціна в договорі про закупівлю 1 575 450 грн з ПДВ.) Моніторинг мережі системи інтернет: Компанія «Тракторний стан» - трактор Solis 105 4 WD – за ціною 1340000,00грн.; Garden shop – трактор Mahindra 9500 с кондиционером – за ціною 1129850,00 грн.; ТОВ АРК-ГРУПП - - трактор Arma Trac 1054+ 105 к.с. – за ціною 18561000 грн.; AST-Group – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1461000,00 грн.; ТОВ "Украгрозапчастина" – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1520000,00грн. Трактор Solis 105 4 WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором 4105ELT з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару.
На Ваш запит повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Благосервіс» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників. Так на електронну адресу nemovuchi.blagoservis@ukr.net надійшли дві комерційні пропозиції: - ПП «Протон» - трактор Solis 105 4 WD , 15.11.2023 р. за ціною 1306000,00 грн. - ТОВ «Техноторг» - трактор Lovol FT 1054АС , 27.11.2023 р. за ціною 1265600,00 грн. Крім того, проведено моніторинг закупівель іншимх замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками у системі Prozorro (UA-2023-11-07-016679-a очікувана вартість 1600000,00 грн з ПДВ, закупівля не відбулася; UA-2023-11-02-008859-a очікувана вартість 1 576 350 грн з ПДВ, ціна в договорі про закупівлю 1 575 450 грн з ПДВ.) Моніторинг мережі системи інтернет: Компанія «Тракторний стан» - трактор Solis 105 4 WD – за ціною 1340000,00грн.; Garden shop – трактор Mahindra 9500 с кондиционером – за ціною 1129850,00 грн.; ТОВ АРК-ГРУПП - - трактор Arma Trac 1054+ 105 к.с. – за ціною 18561000 грн.; AST-Group – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1461000,00 грн.; ТОВ "Украгрозапчастина" – трактор YTO NLX1054 (105 к.с .) – за ціною 1520000,00грн. Трактор Solis 105 4 WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором 4105ELT з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару.
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Міністерство економіки України додатково до листа від 21.07.2022 № 3323-04/50717-06 «Щодо інформування про локалізацію у публічних закупівлях», у зв’язку з набранням чинності з 04.08.2022 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі - постанова № 861, Порядок, Порядок моніторингу) здійснення закупівель з урахуванням вимоги щодо локалізації повідомляє про те, що: 1) відповідно до пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно, якщо їхній ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує зокрема у 2023 році - 15 відсотків, у 2024 році - 20 відсотків і так далі; 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, що вказані у цьому пункті. Водночас згідно з підпунктом 4 пункту 61 Розділу Х Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення», за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ Перелік товарів, що будуть закуповуватись у відповідності з зазначеними особливостями, наводиться в пп. 2 п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» та включає такі товари як: трамвайні пасажирські вагони, залізничні пасажирські вагони, тролейбуси, залізничні вагони, багажні вагони та вагони спеціального призначення та інші. Згідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» 16 грудня 2021 року № 1977-IX замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів До зазначеного додаткового переліку товарів не включаються товари, визначені підпунктом 2 цього пункту. Особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом. Згідно до вимог першого та другого абзаців пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Згідно до вищезазначеного, визначений даною закупівлею предмет закупівлі не відноситься до переліку товарів, за якими замовник визначає умову щодо підтвердження ступеня локалізації в тендерній документації, а постачальники не зобов'язаний підтверджувати ступінь локалізації товару. Тому у Замовника не було законних підстав встановлювати вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні та вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника. Звертаємо вашу увагу на тому, що замовник, при проведенні даної закупівлі, керувався виключно вимогами чинного законодавства, на відміну від практики, яка застосовується іншими суб'єктами, що порушують вимоги чинного законодавства або які не вірно їх тлумачать.
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
ПРИХОВАНО
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, на виконання вимог пп.1 п.4 постанови КМУ №710 від 11.10.2016р «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля трактора з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника (необхідність у здійсненні благоустрою території населеного пункту) (косіння, підгортання, вивезення сміття, перевезення насосів, матеріалів, очищення вулиць від снігових заметів у зимовий період, тощо) з урахуванням географічної протяжності громади, помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та з урахуванням виділених коштів. З метою дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю транспортного засобу (трактор) з наведеними нижче технічними і якісними характеристиками. ДВИГУН Кількість циліндрів 4 цилиндра Об'єм двигуна (см3) 4028 Модель двигуна 4105ELT Потужність двигуна (кВт / к.с.) 77,23/105 Тип палива Дизель Тип системи охолодження Водяне Тип повітряного фільтра Сухий ТРАНСМІСІЯ Коробка передач 12 + 12 Тип зчеплення Тип зчеплення ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ Вага, кг 3700 Вантажопідйомність задньої навіски 2900 Передні противаги Да Максимальна швидкість (км / год) 32,31 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 Ширина (мм) 2085 Висота (мм) 2950 Колісна база (мм) 2350 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 Агротехнічний просвіт (мм) 405 ХОДОВА СИСТЕМА Тип приводу 4х4 Розмір задніх шин 16.9-34 Розмір передніх шин 13.6-24 Блокування заднього дифференціалу Так Підсилювач керма Так ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА Кількість гідравлічних виходів 4 Тип задньої навісної системи Триточкова Кількість гідронасосів 2 Кількість гідроклапанів 4 ЗАДНІЙ ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ Частота обертання, (об / хв.) 540\1000 ЗАПРАВНІ ОБСЯГИ Обсяг картера двигуна, л 10,75 Обсяг картера КПП і заднього мосту, л 37,35 Обсяг паливного бака, л 76 КОМПЛЕКТАЦІЯ Кабіна з опаленням Так Фари Так Лічильник мотогодин Так Підпружинене сидіння Так Дзеркала заднього виду Так Передні крила Так Розетка під причіп Так Магнітола Так Кондиціонер Так Був проведений аналіз комерційної пропозиції постачальників. Порівняльні характеристики отриманих комерційних пропозицій згідно заявлених технічних вимог: Технічні вимоги замовника до предмету закупівлі Характеристики запропоновані ТОВ "Техноторг" Модель двигуна 4105ELT Huafeng RMIZT2 Коробка передач 12 + 12 16+8 Вага, кг 3700 3915 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 4530 Ширина (мм) 2085 2050 Висота (мм) 2950 2810 Колісна база (мм) 2350 2195 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 1610-1950 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 1608-1996 Агротехнічний просвіт (мм) 405 420 Розмір задніх шин 16.9-34 18.4-38 Розмір передніх шин 13.6-24 14.9-26 Моніторинг мережі системи інтернет: 1. ТОВ АРК-ГРУПП - сільськогосподарська техніка та запчастини ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Трактор ArmaTrac 1054e+ 105 к.с.: 1. Модель двигуна Perkins 1104D-44TA 2. Робочий об'єм двигуна, см3 4400 3. Потужність, кВт 75,9 4. Привід 2WD/4WD 5. Трансмісія Carraro 506-Up 6. Кількість передач (вперед/назад) 12/12 7. Діапазон швидкості, км/рік 1,50-31,50 8. Вал відбору потужності, об/хв 540 -540Е 9. Продуктивність насоса гідравліки, л/хв 48.5 10. Робочий тиск (бар) 180 11. Кількість гідравлічних виходів 3 пари 12. Максимальна вантажопідйомність навішування, кг 3400 13. Ширина колії передніх коліс, мм 1500-1900 14. Ширина колії задніх коліс, мм 1500-1900 15. Кліренс, мм 545 16. Вага, кг 4100 17. Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 4112х1990х2720 2. "Agro Assistance" Трактор YTO/ЮТО NLX1054 (105 к.с.) Характеристики Виробник YTO Модель NLX 1054 Двигун YTO виготовлений за ліцензією Perkins, турбований Потужність трактора, к.с. 105 Макс. крутний момент, Нм 387 Об'єм двигуна/кількість циліндрів, л 4,5/4 Трансмісія YTO (FIAT AGRI) Кількість передач, передній та задній хід 12 вперед/4 назад Гідравлічна система Із закритим центром, роздільна Продуктивність гідронасосу, л/хв 47 Максимальна вантажопідйомність заднього навішування, кг 3500 Вал відбору потужності, об/хв 540 або 1000 Паливний бак, л 165 Розмір шин: передніх/задніх 13,6-24/16,9-34 Система комфорту Кондиціонер Повна маса, кг 4880 Габарити, ДхВхШ, м 4,365 × 1,925 × 2,744 Кліренс, мм 440 Країна виробництва Китай Гарантія 1 рік або 1000 мотогодин 3. Garden shop – трактор Mahindra 9500 з кондиціонером Характеристики Трактор Mahindra 9500 з кондиціонером: ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Номінальна потужність двигуна, л.с. (кВт) 92 (67,7) колісна формула 4х4 Рульове управління гідрооб'ємне Формула перемикання передач 12+12 Муфта зчеплення дводискова, керамічна, подвійної дії Кабіна герметична з вентиляцією, рівною підлогою, опаленням та оглядом 360° Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 4100х2050х2700 Експлуатаційна маса, кг 4100 ДВИГУН Модель двигуна --- Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням Число та розташування циліндрів 4, вертикальне Об'єм двигуна, cм3 3530 Турбонаддув + Номінальні обороти колінчастого валу, об/хв 2400 Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤323 Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 20,3-20,8 (203-208) Система запуску електростартер Безпечний запуск блокування стартера педаллю зчеплення Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує Розширювальний бачок системи охолодження + Об'єм паливного бака, л 75,0 Паливний фільтр грубої очистки фільтр відстійник із прозорою колбою Паливний фільтр тонкого очищення CX0706 Повітряний фільтр Сухого типу Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання Декомпресор + Система змазки комбінована, насосом та розбризкуванням Масляний фільтр системи змащення JX0810D2 Тип олії в картері SYNT 10W-40 API CF-4/SG Об'єм масла в картері, л - ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА Тип трансмісії механічна шестерна з синхронізаторами Муфта зчеплення пелюсткова постійно замкнутого типу, суха Основна коробка передач 4 швидкості Додаткові понижувальні коробки 3 діапазони Окрема реверсна коробка вперед-нейтраль-назад Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,8-28,7 Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,5-16,3 Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу Блокування заднього диференціалу педаллю Передній міст провідний, що вимикається, аркового типу з бічними редукторами Рульове управління гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком Гідроциліндр рульового керування двосторонній симетричний, із захисними кожухами Рукоятка швидкого рулювання + Розмір передніх шин 12.4-24 Розмір задніх шин 18.4-30 Колісна база, мм 2190 Колія передніх коліс, мм 1650 Колія задніх коліс, мм 1550 Кліренс, мм 390 Агротехнічний просвіт, мм 450 Мінімальний радіус повороту без гальм, м 3,8 Мінімальний радіус повороту з гальмами, м 3,2 Додаткові вантажі передні/задні (шт. х кг) 144кг (8 блоків по 20кг)/180кг (4 блоки по 45кг) Тип масла в картері трансмісії та переднього мосту ТАД-17 та API GL-5 Об'єм масла в картері трансмісії/ПВМ, л - / - Тип олії в ГОРУ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 Об'єм масляного бака ГОРУ, л 2,0 НАВІСНА СИСТЕМА Задня навісна система Триточкова Привід гідропідйомника зовнішні два гідроциліндри, окремий шестерний гідронасос Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 2500 кг Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний Розміщення олії гідропідйомника окремо в гідробаку Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4 (2 напір/слив, 2 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника Передня навісна система - Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол Вал відбору потужності (ВОМ) задній, поздовжній, 6 шліців Оберти валу відбору потужності (ВОМ), об/хв 540 / 1000 Можливість одночасного підключення ВОМ та буксирування + Конструкція бічних розтяжок та розкосів центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – регулюються плавно по різьбленні Тип робочої рідини гідросистеми HYDRA SYNT ISO НМ ISO Закупівля обрана на підставі норм законодавства у сфері закупівель. Вимоги щодо обґрунтування не визначені безальтернативно, форма та вигляд документу залишається на вибір замовника. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної технічної інформації із технічними характеристиками та особливостями за різними моделями про товари, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, транспортних засобів, які б могли задовольнити потреби замовника у його цільовому використанні. Трактор Solis 105 4WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації, допустимості маси і габаритних розмірів в межах навантажень на осі і габаритні розміри транспортного засобу, а також відповідності діючим технічним вимогам та іншим характеристикам транспортного засобу тощо. Результат вибору постачальника, який був отриманий в ході проведення конкурентної процедури закупівлі, на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу регіонального ринку, який у відповідній послідовності здійснювався замовником на окремих проміжках планування та здійснення закупілвлі. Принагідним інформуємо про те, що за вашим запитом замовником надається інформація. Під поняттям "документ" розуміють письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника, підприємствами, які здійснюють господарську діяльність на засадах приватного бізнес сектора або повноважні органи та організації органів державної влади. Така інформація несе собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Керуючись вище викладеним, замовник у відповідь на ваш запит не може надавати документи, на підставі яких було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Міністерство економіки України додатково до листа від 21.07.2022 № 3323-04/50717-06 «Щодо інформування про локалізацію у публічних закупівлях», у зв’язку з набранням чинності з 04.08.2022 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі - постанова № 861, Порядок, Порядок моніторингу) здійснення закупівель з урахуванням вимоги щодо локалізації повідомляє про те, що: 1) відповідно до пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно, якщо їхній ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує зокрема у 2023 році - 15 відсотків, у 2024 році - 20 відсотків і так далі; 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, що вказані у цьому пункті. Водночас згідно з підпунктом 4 пункту 61 Розділу Х Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі – перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації) здійснюється на підставі переліку товарів, визначеного у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення», за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ Перелік товарів, що будуть закуповуватись у відповідності з зазначеними особливостями, наводиться в пп. 2 п. 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» та включає такі товари як: трамвайні пасажирські вагони, залізничні пасажирські вагони, тролейбуси, залізничні вагони, багажні вагони та вагони спеціального призначення та інші. Згідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості» 16 грудня 2021 року № 1977-IX замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів До зазначеного додаткового переліку товарів не включаються товари, визначені підпунктом 2 цього пункту. Особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом. Згідно до вимог першого та другого абзаців пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Згідно до вищезазначеного, визначений даною закупівлею предмет закупівлі не відноситься до переліку товарів, за якими замовник визначає умову щодо підтвердження ступеня локалізації в тендерній документації, а постачальники не зобов'язаний підтверджувати ступінь локалізації товару. Тому у Замовника не було законних підстав встановлювати вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні та вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника. Звертаємо вашу увагу на тому, що замовник, при проведенні даної закупівлі, керувався виключно вимогами чинного законодавства, на відміну від практики, яка застосовується іншими суб'єктами, що порушують вимоги чинного законодавства або які не вірно їх тлумачать.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, на виконання вимог пп.1 п.4 постанови КМУ №710 від 11.10.2016р «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля трактора з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з огляду на специфіку господарської діяльності Замовника (необхідність у здійсненні благоустрою території населеного пункту) (косіння, підгортання, вивезення сміття, перевезення насосів, матеріалів, очищення вулиць від снігових заметів у зимовий період, тощо) з урахуванням географічної протяжності громади, помірні експлуатаційні витрати, що досить важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та з урахуванням виділених коштів. З метою дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю транспортного засобу (трактор) з наведеними нижче технічними і якісними характеристиками. ДВИГУН Кількість циліндрів 4 цилиндра Об'єм двигуна (см3) 4028 Модель двигуна 4105ELT Потужність двигуна (кВт / к.с.) 77,23/105 Тип палива Дизель Тип системи охолодження Водяне Тип повітряного фільтра Сухий ТРАНСМІСІЯ Коробка передач 12 + 12 Тип зчеплення Тип зчеплення ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ Вага, кг 3700 Вантажопідйомність задньої навіски 2900 Передні противаги Да Максимальна швидкість (км / год) 32,31 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 Ширина (мм) 2085 Висота (мм) 2950 Колісна база (мм) 2350 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 Агротехнічний просвіт (мм) 405 ХОДОВА СИСТЕМА Тип приводу 4х4 Розмір задніх шин 16.9-34 Розмір передніх шин 13.6-24 Блокування заднього дифференціалу Так Підсилювач керма Так ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА Кількість гідравлічних виходів 4 Тип задньої навісної системи Триточкова Кількість гідронасосів 2 Кількість гідроклапанів 4 ЗАДНІЙ ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ Частота обертання, (об / хв.) 540\1000 ЗАПРАВНІ ОБСЯГИ Обсяг картера двигуна, л 10,75 Обсяг картера КПП і заднього мосту, л 37,35 Обсяг паливного бака, л 76 КОМПЛЕКТАЦІЯ Кабіна з опаленням Так Фари Так Лічильник мотогодин Так Підпружинене сидіння Так Дзеркала заднього виду Так Передні крила Так Розетка під причіп Так Магнітола Так Кондиціонер Так Був проведений аналіз комерційної пропозиції постачальників. Порівняльні характеристики отриманих комерційних пропозицій згідно заявлених технічних вимог: Технічні вимоги замовника до предмету закупівлі Характеристики запропоновані ТОВ "Техноторг" Модель двигуна 4105ELT Huafeng RMIZT2 Коробка передач 12 + 12 16+8 Вага, кг 3700 3915 Довжина, враховуючи задню навіску (мм) 4285 4530 Ширина (мм) 2085 2050 Висота (мм) 2950 2810 Колісна база (мм) 2350 2195 Колія передніх коліс (мм 1495-1835 1610-1950 Колія задніх коліс (мм) 1500-1900 1608-1996 Агротехнічний просвіт (мм) 405 420 Розмір задніх шин 16.9-34 18.4-38 Розмір передніх шин 13.6-24 14.9-26 Моніторинг мережі системи інтернет: 1. ТОВ АРК-ГРУПП - сільськогосподарська техніка та запчастини ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Трактор ArmaTrac 1054e+ 105 к.с.: 1. Модель двигуна Perkins 1104D-44TA 2. Робочий об'єм двигуна, см3 4400 3. Потужність, кВт 75,9 4. Привід 2WD/4WD 5. Трансмісія Carraro 506-Up 6. Кількість передач (вперед/назад) 12/12 7. Діапазон швидкості, км/рік 1,50-31,50 8. Вал відбору потужності, об/хв 540 -540Е 9. Продуктивність насоса гідравліки, л/хв 48.5 10. Робочий тиск (бар) 180 11. Кількість гідравлічних виходів 3 пари 12. Максимальна вантажопідйомність навішування, кг 3400 13. Ширина колії передніх коліс, мм 1500-1900 14. Ширина колії задніх коліс, мм 1500-1900 15. Кліренс, мм 545 16. Вага, кг 4100 17. Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 4112х1990х2720 2. "Agro Assistance" Трактор YTO/ЮТО NLX1054 (105 к.с.) Характеристики Виробник YTO Модель NLX 1054 Двигун YTO виготовлений за ліцензією Perkins, турбований Потужність трактора, к.с. 105 Макс. крутний момент, Нм 387 Об'єм двигуна/кількість циліндрів, л 4,5/4 Трансмісія YTO (FIAT AGRI) Кількість передач, передній та задній хід 12 вперед/4 назад Гідравлічна система Із закритим центром, роздільна Продуктивність гідронасосу, л/хв 47 Максимальна вантажопідйомність заднього навішування, кг 3500 Вал відбору потужності, об/хв 540 або 1000 Паливний бак, л 165 Розмір шин: передніх/задніх 13,6-24/16,9-34 Система комфорту Кондиціонер Повна маса, кг 4880 Габарити, ДхВхШ, м 4,365 × 1,925 × 2,744 Кліренс, мм 440 Країна виробництва Китай Гарантія 1 рік або 1000 мотогодин 3. Garden shop – трактор Mahindra 9500 з кондиціонером Характеристики Трактор Mahindra 9500 з кондиціонером: ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Номінальна потужність двигуна, л.с. (кВт) 92 (67,7) колісна формула 4х4 Рульове управління гідрооб'ємне Формула перемикання передач 12+12 Муфта зчеплення дводискова, керамічна, подвійної дії Кабіна герметична з вентиляцією, рівною підлогою, опаленням та оглядом 360° Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 4100х2050х2700 Експлуатаційна маса, кг 4100 ДВИГУН Модель двигуна --- Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням Число та розташування циліндрів 4, вертикальне Об'єм двигуна, cм3 3530 Турбонаддув + Номінальні обороти колінчастого валу, об/хв 2400 Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤323 Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 20,3-20,8 (203-208) Система запуску електростартер Безпечний запуск блокування стартера педаллю зчеплення Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує Розширювальний бачок системи охолодження + Об'єм паливного бака, л 75,0 Паливний фільтр грубої очистки фільтр відстійник із прозорою колбою Паливний фільтр тонкого очищення CX0706 Повітряний фільтр Сухого типу Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль розжарювання Декомпресор + Система змазки комбінована, насосом та розбризкуванням Масляний фільтр системи змащення JX0810D2 Тип олії в картері SYNT 10W-40 API CF-4/SG Об'єм масла в картері, л - ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА Тип трансмісії механічна шестерна з синхронізаторами Муфта зчеплення пелюсткова постійно замкнутого типу, суха Основна коробка передач 4 швидкості Додаткові понижувальні коробки 3 діапазони Окрема реверсна коробка вперед-нейтраль-назад Теоретична швидкість руху вперед, км/год 1,8-28,7 Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,5-16,3 Гальма на задніх колесах, дискові, з механічним приводом, здвоєні педалі Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу Блокування заднього диференціалу педаллю Передній міст провідний, що вимикається, аркового типу з бічними редукторами Рульове управління гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком Гідроциліндр рульового керування двосторонній симетричний, із захисними кожухами Рукоятка швидкого рулювання + Розмір передніх шин 12.4-24 Розмір задніх шин 18.4-30 Колісна база, мм 2190 Колія передніх коліс, мм 1650 Колія задніх коліс, мм 1550 Кліренс, мм 390 Агротехнічний просвіт, мм 450 Мінімальний радіус повороту без гальм, м 3,8 Мінімальний радіус повороту з гальмами, м 3,2 Додаткові вантажі передні/задні (шт. х кг) 144кг (8 блоків по 20кг)/180кг (4 блоки по 45кг) Тип масла в картері трансмісії та переднього мосту ТАД-17 та API GL-5 Об'єм масла в картері трансмісії/ПВМ, л - / - Тип олії в ГОРУ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 Об'єм масляного бака ГОРУ, л 2,0 НАВІСНА СИСТЕМА Задня навісна система Триточкова Привід гідропідйомника зовнішні два гідроциліндри, окремий шестерний гідронасос Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 2500 кг Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний Розміщення олії гідропідйомника окремо в гідробаку Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 4 (2 напір/слив, 2 злив) з швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника Передня навісна система - Буксирувальний пристрій знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою, додатковий буксирувальний вузол Вал відбору потужності (ВОМ) задній, поздовжній, 6 шліців Оберти валу відбору потужності (ВОМ), об/хв 540 / 1000 Можливість одночасного підключення ВОМ та буксирування + Конструкція бічних розтяжок та розкосів центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – регулюються плавно по різьбленні Тип робочої рідини гідросистеми HYDRA SYNT ISO НМ ISO Закупівля обрана на підставі норм законодавства у сфері закупівель. Вимоги щодо обґрунтування не визначені безальтернативно, форма та вигляд документу залишається на вибір замовника. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної технічної інформації із технічними характеристиками та особливостями за різними моделями про товари, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, транспортних засобів, які б могли задовольнити потреби замовника у його цільовому використанні. Трактор Solis 105 4WD за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації, допустимості маси і габаритних розмірів в межах навантажень на осі і габаритні розміри транспортного засобу, а також відповідності діючим технічним вимогам та іншим характеристикам транспортного засобу тощо. Результат вибору постачальника, який був отриманий в ході проведення конкурентної процедури закупівлі, на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу регіонального ринку, який у відповідній послідовності здійснювався замовником на окремих проміжках планування та здійснення закупілвлі. Принагідним інформуємо про те, що за вашим запитом замовником надається інформація. Під поняттям "документ" розуміють письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника, підприємствами, які здійснюють господарську діяльність на засадах приватного бізнес сектора або повноважні органи та організації органів державної влади. Така інформація несе собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). Керуючись вище викладеним, замовник у відповідь на ваш запит не може надавати документи, на підставі яких було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені в Додатку №2 до тендерної документації.
Прийнявши до уваги висновок розроблено заходи недопущення у подальшому встановлених порушень вимог законодавства України Про публічні закупівлі. Замовник ( Уповноважена особа ) в подальшому не буде допускати аналогічні порушення у майбутніх процедурах закупівлі. Для здійснення заходів, щодо недопущення таких порушень в подальшому були вжиті заходи, шляхом проведення роз'яснювальної роботи, також уповноважена особа буде направлена на навчання.