0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 650 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 січ. 17:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство "Кам'янське" запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2023-12-19-012725-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, було проведено аналіз ринку аналогічних закупівель (ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка). Інформація про ціни товарів та потенційних постачальників міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 2) 03 серпня 2023 Замовником було проведено аналогічну процедуру закупівлі - UA-2023-07-26-008423-a, яка також не відбулася, проте вона була проведена до змін внесеними згідно з Постановою КМ № 950 від 22.08.2023. 24 листопада 2023 була оголошена процедура закупівлі з аналогічною тендерною документацією, але з внесенням корективів щодо року випуску транспортного засобу. Однак, при укладенні договору без використання електронної системи закупівель Замовником було враховано пункт 13-1 Порядку №861 та учасником процедури закупівлі було надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником. Сертифікати додаємо у складі пояснення щодо моніторингу. 3) Стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору підтверджується видатковою накладною №1537 від 18 грудня 2023 р. 4) Інформація про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару надається у повному обсязі у складі пояснення щодо моніторингу.
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство "Кам'янське" запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2023-12-19-012725-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, було проведено аналіз ринку аналогічних закупівель (ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка). Інформація про ціни товарів та потенційних постачальників міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 2) 03 серпня 2023 Замовником було проведено аналогічну процедуру закупівлі - UA-2023-07-26-008423-a, яка також не відбулася, проте вона була проведена до змін внесеними згідно з Постановою КМ № 950 від 22.08.2023. 24 листопада 2023 була оголошена процедура закупівлі з аналогічною тендерною документацією, але з внесенням корективів щодо року випуску транспортного засобу. Однак, при укладенні договору без використання електронної системи закупівель Замовником було враховано пункт 13-1 Порядку №861 та учасником процедури закупівлі було надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником. Сертифікати додаємо у складі пояснення щодо моніторингу. 3) Стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору підтверджується видатковою накладною №1537 від 18 грудня 2023 р. 4) Інформація про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару надається у повному обсязі у складі пояснення щодо моніторингу.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство "Кам'янське" запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2023-12-19-012725-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Комунальним підприємством «Кам’янської сільської ради «Кам`янське» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-24-012084-a. 02.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-012084-a/print/report/html). При цьому у Замовника і далі існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-24-012084-a від 02 грудня 2023 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-012084-a/print/report/html).
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство "Кам'янське" запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2023-12-19-012725-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Комунальним підприємством «Кам’янської сільської ради «Кам`янське» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-11-24-012084-a. 02.12.2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-012084-a/print/report/html). При цьому у Замовника і далі існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-24-012084-a від 02 грудня 2023 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-24-012084-a/print/report/html).
Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, що передбачено пунктом 3 Розділу ІІ Висновку. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення спеціальною робочою групою (протокол додається). Окрім того, уповноважена особа пройшла додаткове навчання на веб-порталі https://courses.prometheus.org.ua/ на тему «Публічні закупівлі: від теорії до практики». Копія сертифікату додається.