0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 400 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРСПЕКТИВА" КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 січ. 17:37
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь замовника щодо надання інформації та відповідних документів. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до статті 23 Закону № 922, з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Технічні та якісні характеристики екскаваторів-навантажувачів визначалися із урахуванням специфіки та умов роботи техніки у нашому підприємстві. Метою діяльності в тому числі є забезпечення безперебійним водопостачанням населення громади. Замовник провадить в ому числі ліцензійну господарську діяльність з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, теплопостачання. Враховуючі велику протяжність водопровідних мереж та мереж водовідведення населених пунктівнашої громади (14 сіл), а також те, що значна частина їх збудована понад 50 років тому, Замовник має постійну потребу в їх обслуговуванні, виконанні будівельних робіт із заміни мереж та оперативному усуненні аварійних ситуацій. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін (додаємо). 2. Щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Під час підготовки тендерної документації Замовником було допущено описку щодо надання учасниками в складі пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, який передбачений вимогами п.13-1 постанови кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Однак, враховуючи те, що в період подання тендерних пропозицій жодних звернень через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру з цього приводу не було, то під час розгляду документів та кваліфікації переможця, Замовником вказану описку виявлено не було. При цьому встановлення даної вимоги в тендерній документації, згідно постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”, передбачається для предметів закупівлі, що є колісними транспортними засобами. В розділі 1 «Загальні положення» Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898, регламентовано які типи колісних транспортних засобів підпадають під дію пункту 13-1 Порядку № 861. Ідентифікаційний номер транспортного засобу або VIN-код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (WMI). Терміни «VIN» і «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості, тобто для колісних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в органах МВС України. Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей та (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі (Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» від 28.11.2014 №615). Зазначені терміни не розповсюджуються на автогрейдери, оскільки вони відносяться до сільськогосподарської техніки (п.1.10 Постанови КМУ №1306 від 10.10.2001р «Про правила дорожнього руху»), яка реєструється в Держпродспоживслужбі. Згідно ст.34 Закону України «Про дорожній рух», відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Реєстрація сільськогосподарської техніки здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби, згідно Постанови КМУ №694 від 08.07.2009р «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів». Тобто, отримання зазначених сертифікатів не передбачається для автогрейдерів. Крім того, автогрейдери відсутні в Додатку «Класифікація колісних транспортних засобів» до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються (в редакції постанови КМУ від 05.01.2021р №7). Отже, враховуючи все вищезазначене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» не надавало у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), оскільки автогрейдер не є колісним транспортним засобом в розумінні нормативно-правових актів України, наведених вище та отримання зазначених сертифікатів не передбачається законодавством. 3. Про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору. Договір про закупівлю від 20.12.2023 №323 виконано сторонами в повному обсязі (підтверджуючі документи додаємо). 4. Про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Постачальником виконано вимоги пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (фактичну калькуляцію собівартості товару додаємо).
Відповідь замовника щодо надання інформації та відповідних документів. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до статті 23 Закону № 922, з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII. Технічні та якісні характеристики екскаваторів-навантажувачів визначалися із урахуванням специфіки та умов роботи техніки у нашому підприємстві. Метою діяльності в тому числі є забезпечення безперебійним водопостачанням населення громади. Замовник провадить в ому числі ліцензійну господарську діяльність з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, теплопостачання. Враховуючі велику протяжність водопровідних мереж та мереж водовідведення населених пунктівнашої громади (14 сіл), а також те, що значна частина їх збудована понад 50 років тому, Замовник має постійну потребу в їх обслуговуванні, виконанні будівельних робіт із заміни мереж та оперативному усуненні аварійних ситуацій. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін (додаємо). 2. Щодо відсутності у тендерній документації вимог про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а також щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Під час підготовки тендерної документації Замовником було допущено описку щодо надання учасниками в складі пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, який передбачений вимогами п.13-1 постанови кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Однак, враховуючи те, що в період подання тендерних пропозицій жодних звернень через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру з цього приводу не було, то під час розгляду документів та кваліфікації переможця, Замовником вказану описку виявлено не було. При цьому встановлення даної вимоги в тендерній документації, згідно постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”, передбачається для предметів закупівлі, що є колісними транспортними засобами. В розділі 1 «Загальні положення» Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 №521, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.09.2012 за № 1586/21898, регламентовано які типи колісних транспортних засобів підпадають під дію пункту 13-1 Порядку № 861. Ідентифікаційний номер транспортного засобу або VIN-код – це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу, причіпного транспортного засобу, мотоцикла та мопеда, визначення яких подані в міжнародному стандарті ISO 3833. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (WMI). Терміни «VIN» і «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості, тобто для колісних транспортних засобів, що підлягають реєстрації в органах МВС України. Колісний транспортний засіб – транспортний засіб, призначений для руху безрейковими дорогами, який використовується для перевезення людей та (або) вантажів, а також перевезення і приводу під час руху або на місці встановленого на ньому обладнання чи механізмів для виконання спеціальних робочих функцій, допущений до участі в дорожньому русі (Наказ Міністерства інфраструктури України «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів» від 28.11.2014 №615). Зазначені терміни не розповсюджуються на автогрейдери, оскільки вони відносяться до сільськогосподарської техніки (п.1.10 Постанови КМУ №1306 від 10.10.2001р «Про правила дорожнього руху»), яка реєструється в Держпродспоживслужбі. Згідно ст.34 Закону України «Про дорожній рух», відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Реєстрація сільськогосподарської техніки здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби, згідно Постанови КМУ №694 від 08.07.2009р «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів». Тобто, отримання зазначених сертифікатів не передбачається для автогрейдерів. Крім того, автогрейдери відсутні в Додатку «Класифікація колісних транспортних засобів» до Єдиних загальних вимог до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються (в редакції постанови КМУ від 05.01.2021р №7). Отже, враховуючи все вищезазначене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатех» не надавало у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), оскільки автогрейдер не є колісним транспортним засобом в розумінні нормативно-правових актів України, наведених вище та отримання зазначених сертифікатів не передбачається законодавством. 3. Про стан виконання сторонами договору від 20.12.2023 №323 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору. Договір про закупівлю від 20.12.2023 №323 виконано сторонами в повному обсязі (підтверджуючі документи додаємо). 4. Про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Постачальником виконано вимоги пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (фактичну калькуляцію собівартості товару додаємо).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a інформуємо про наступне. Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Згідно п.10.1. договору про закупівлю від 20.12.2023 №323 він діє до 31.12.2023 р. За таких обставин уповноваженою особою 15.01.2024 р. приблизно о 17-00 було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю. З невідомих причин вказаний звіт не зберігся та не відображається в електронній системі закупівель. За таких обставин з метою усунення цієї технічної помилки Замовником сьогодні, 08.02.2024 року, повторно оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю.
Щодо причин та підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-013761-a інформуємо про наступне. Відповідно до норм пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Згідно п.10.1. договору про закупівлю від 20.12.2023 №323 він діє до 31.12.2023 р. За таких обставин уповноваженою особою 15.01.2024 р. приблизно о 17-00 було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю. З невідомих причин вказаний звіт не зберігся та не відображається в електронній системі закупівель. За таких обставин з метою усунення цієї технічної помилки Замовником сьогодні, 08.02.2024 року, повторно оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю.
Цим інформуємо про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за висновком Західного офісу Держаудитслужби від 13 лютого 2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-04-013761-a, а саме згідно наказу директора КП "Перспектива" від 19.02.2024 № 8 (додаємо) проведено роз’яснювальну роботу уповноваженій особі КП «Перспектива» щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону України «про публічні закупівлі» (далі – Закон) при складанні та формуванні документів, що оприлюднюються в електронній системі закупівель, вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерних документацій, пункту 4 Особливостей №1178 та пункту 12 частини першої статті 10 Закону, а також пункту 13 Порядку №861 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.