0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 576 350.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 січ. 17:37
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОТОС» МИРОЛЮБНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ «05» лютого 2024 р. №20 с.Миролюбне Присутні: Уповноважена особа Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор SOLIS 105 (або еквівалент) в комплекті з додатковим обладнанням) (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-11-02-008859-a Щодо першого питання порядку денного: На перше питання моніторингу повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Трактор Solis 105 4 WD з додатковим обладнанням за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором Mitsubishi 4WD 4105ELT японського виробництва з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Протос». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників. Так на електронну адресу КП «Протос» надійшла одна комерційна пропозиція: - ТОВ «МІНІ-АГРО-ТЕХ» - Трактор SOLIS 105 з кондиціонером - 1 279 700, 00 грн; Причіп 3,2 т – 198 000 грн; Відвал гідравлічний поворот, гідравлічний підйом – 58 000 грн; Сінокосарка 1,65 м (Польща) – 51 500 грн. Загальна вартість - 1 587 200 грн. (Додаток: Комерційна пропозиція Протос.docx) Крім того, проведено моніторинг закупівель інших замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками (без додаткового обладнання) у системі Prozorro (UA-2023-03-14-009170-a очікувана вартість 1 334 975,00 грн з ПДВ). Моніторинг мережі системи інтернет: Компанія «Тракторний стан» (https://t27.com.ua) - Трактор Solis 105 – 1 300 000 грн, Косарка трав'яна роторна 1,65 м (Польща, Tad-Len) – 52 000 грн, Причіп тракторний самоскидний 2птс-4,5 – 239 016 грн, Відвал передній поворотний гідравлічний – 34 042 грн; загальна вартість – 1 625 058 грн. Компанія «MINI-FERMER» (https://minifermer.com/) - Трактор Solis 105 з кондиціонером – 1 201 706 грн., косарка роторна "Мотор Січ КРН-2С" - 67 500 грн., Причіп тракторний 2НТС-3.2 EVRO – 212 000 грн., відвал YTO-804, 854 гідроповоротний тракторний – 95 000 грн.; загальна вартість – 1 576 206 грн. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару. Щодо другого питання моніторингу повідомляємо, що ступінь локалізації визначався Замовником наступним чином: Вартість обладнання, виготовленого в Україні / Вартість обладнання, виготовленого за кордоном * 100 % До вартості обладнання виготовленого в Україні включена планова вартість причепа та вартість відвалу згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО». До вартості обладнання, виготовленого за кордоном включено планова вартість трактора та роторної косарки згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО». Таким чином, розрахунок локалізації мав наступний вигляд: (198 000 грн + 58 000 грн) / (1 279 700, 00 грн + 51 500 грн) * 100% = 19,23% Щодо третього питання моніторингу повідомляємо, що у Замовника відсутнє посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації Щодо четвертого питання моніторингу повідомляємо, що договір сторонами виконано. Постачальник здійснив поставку товару в повному обсязі. Оплата у розмірі 100% здійснена 04 грудня 2024 року (Додаток: Платіжна інструкція.pdf). Щодо п’ятого питання моніторингу повідомляємо, що Постачальником, на виконання вимог пункту 13 Порядку №861, при передачі товару Замовнику не надано підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Щодо другого питання порядку денного: Прийняте рішення про оприлюднення відповідних пояснень через електронну систему закупівель. Уповноважена особа Анна КОЗАЧУК
У зв'язку з увільненням особи, що займалась організацією та проведенням закупівлі за ІD: UA-2023-11-02-008859-a - Дячука Андрія Анатолійовича, директора комунального підприємства «Протос» сільської ради, від роботи з 14 грудня 2023 року у зв’язку з призовом на військову службу осіб із числа резервістів в особливий період зі збереженням місця роботи, посади до дня звільнення з військової служби.закупівлі, згідно розпорядження сільського голови Миролюбненської сільської ради від 13.12.2023 №66/2023-рк, просимо надати додатковий час на опрацювання питань та надання відповіді щодо моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-01-23-000091)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОТОС» МИРОЛЮБНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ «05» лютого 2024 р. №20 с.Миролюбне Присутні: Уповноважена особа Порядок денний: 1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор SOLIS 105 (або еквівалент) в комплекті з додатковим обладнанням) (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи). 2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-11-02-008859-a Щодо першого питання порядку денного: На перше питання моніторингу повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. Трактор Solis 105 4 WD з додатковим обладнанням за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором Mitsubishi 4WD 4105ELT японського виробництва з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD. Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Протос». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників. Так на електронну адресу КП «Протос» надійшла одна комерційна пропозиція: - ТОВ «МІНІ-АГРО-ТЕХ» - Трактор SOLIS 105 з кондиціонером - 1 279 700, 00 грн; Причіп 3,2 т – 198 000 грн; Відвал гідравлічний поворот, гідравлічний підйом – 58 000 грн; Сінокосарка 1,65 м (Польща) – 51 500 грн. Загальна вартість - 1 587 200 грн. (Додаток: Комерційна пропозиція Протос.docx) Крім того, проведено моніторинг закупівель інших замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками (без додаткового обладнання) у системі Prozorro (UA-2023-03-14-009170-a очікувана вартість 1 334 975,00 грн з ПДВ). Моніторинг мережі системи інтернет: Компанія «Тракторний стан» (https://t27.com.ua) - Трактор Solis 105 – 1 300 000 грн, Косарка трав'яна роторна 1,65 м (Польща, Tad-Len) – 52 000 грн, Причіп тракторний самоскидний 2птс-4,5 – 239 016 грн, Відвал передній поворотний гідравлічний – 34 042 грн; загальна вартість – 1 625 058 грн. Компанія «MINI-FERMER» (https://minifermer.com/) - Трактор Solis 105 з кондиціонером – 1 201 706 грн., косарка роторна "Мотор Січ КРН-2С" - 67 500 грн., Причіп тракторний 2НТС-3.2 EVRO – 212 000 грн., відвал YTO-804, 854 гідроповоротний тракторний – 95 000 грн.; загальна вартість – 1 576 206 грн. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару. Щодо другого питання моніторингу повідомляємо, що ступінь локалізації визначався Замовником наступним чином: Вартість обладнання, виготовленого в Україні / Вартість обладнання, виготовленого за кордоном * 100 % До вартості обладнання виготовленого в Україні включена планова вартість причепа та вартість відвалу згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО». До вартості обладнання, виготовленого за кордоном включено планова вартість трактора та роторної косарки згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО». Таким чином, розрахунок локалізації мав наступний вигляд: (198 000 грн + 58 000 грн) / (1 279 700, 00 грн + 51 500 грн) * 100% = 19,23% Щодо третього питання моніторингу повідомляємо, що у Замовника відсутнє посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації Щодо четвертого питання моніторингу повідомляємо, що договір сторонами виконано. Постачальник здійснив поставку товару в повному обсязі. Оплата у розмірі 100% здійснена 04 грудня 2024 року (Додаток: Платіжна інструкція.pdf). Щодо п’ятого питання моніторингу повідомляємо, що Постачальником, на виконання вимог пункту 13 Порядку №861, при передачі товару Замовнику не надано підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару. Щодо другого питання порядку денного: Прийняте рішення про оприлюднення відповідних пояснень через електронну систему закупівель. Уповноважена особа Анна КОЗАЧУК
Для усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу закупівлі UA-2023-11-02-008859-a уповноваженою особою вжиті наступні заходи: - оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. - протягом І кварталу 2024 року заплановано участь у навчаннях, тренінгах з метою підвищення кваліфікації та недопущення подальших порушень Законодавства щодо планування, організації та проведення публічних закупівель.