0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 962 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника Костянтинівської міської ради"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 23 січ. 17:38
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2024 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль спеціальний аварійно-ремонтна майстерня) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник). Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?» надаємо наступні пояснення та документи. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХКОМПЛЕКТ» - 3962000,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС» - 4010000,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЮЗ АВТОМОТІВ»– 4054000,00 грн з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару (доставка персоналу та обладнання до місць проведення ремонтно-відновлювальних робіт з використанням засобів та інструменту ремонтного модуля автомобіля; укомплектування автомобіля зварювальним інверторним апаратом, мініелектростанцією, мотопомпою для брудної води; постом газозварювальника - різчика). З 01.01.2023 року Костянтинівська міська територіальна громада знаходиться в зоні активних бойових дій. За цей час ракетними та артилерійськими ударами російської федерації пошкоджено значну частину житлового фонду громади. Придбання автомобіля спеціального призначення, а саме аварійно-ремонтної майстерні, із заявленими технічними та якісними характеристиками обґрунтовується потребою у своєчасному реагуванні та проведенні першочергових заходів з ліквідації наслідків артилерійських та ракетних ударів російської федерації, а в подальшому у ремонті та відновленні будівель, приміщень, споруд, каналізаційних та теплових мереж житлового фонду. Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства, відповідно до потреб Замовника у забезпеченні швидкого, якісного спрацювання та належного функціонування ремонтної бригади Замовника у разі виникнення аварій, своєчасного проведення ремонтних робіт та забезпеченні безперебійної роботи систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення, енергопостачання, задоволення потреб населення міста Костянтинівка щодо якісного та своєчасного надання послуг з управління, утримання, експлуатації, санітарно-технічного обслуговування та ремонту житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка. Щодо запиту «Надати інформацію про стан виконання сторонами договору від 12.12.2023 №12/1 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору, а також щодо виконання вимог пункту 13 Порядку №861 (з долученням відповідних підтверджуючих документів)» надаємо наступні інформацію та документи. Договір про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1 за результатами відкритих торгів UA-2023-11-17-012467-a виконаний сторонами в повному обсязі. Продавцем – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» здійснено поставку товару 18.12.2023 року (видаткова накладна від 18.12.2023 року №123 та акт приймання-передачі товару від 18.12.2023 року щодо поставки автомобіля спеціалізованого аварійно ремонтна майстерня ТК-HD78-АРМ додаються до пояснень). Згідно пункту 13.2. договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1, керуючись пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання вимог п.13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року №861, продавцем одночасно з передачею товару надано Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару (фактична калькуляція собівартості автомобіля спеціалізованого аварійно ремонтна майстерня ТК-HD78-АРМ, підготовлена виробником ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТ» від 15.12.2023 року, додається до пояснень). Оплата за поставлений товар здійснена Замовником в межах строку, передбаченого умовами пункту 4.2. договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1, а саме – 22.12.2023 року (платіжна інструкція від 21.12.2023 року №1 додається до пояснень). Принагідно повідомляємо, що керуючись пунктом 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи закінчення 31.12.2023 року строку дії договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1 та виконання його сторонами, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону (протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами). Разом із звітом про виконання договору про закупівлю замовником оприлюднено в електронній системі закупівель фактичну калькуляцію собівартості товару, як то передбачено нормами пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року №861. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХКОМПЛЕКТ»; 2) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС»; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «СОЮЗ АВТОМОТІВ»; 4) видаткова накладна від 18.12.2023 року №123; 5) акт приймання-передачі товару від 18.12.2023 року; 6) фактична калькуляція собівартості товару; 7) платіжна інструкція від 21.12.2023 року №1; 8) звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-11-17-012467-a.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення на запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2024 року щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль спеціальний аварійно-ремонтна майстерня) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник). Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?» надаємо наступні пояснення та документи. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням наявної потреби та покладених на Замовника завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХКОМПЛЕКТ» - 3962000,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС» - 4010000,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЮЗ АВТОМОТІВ»– 4054000,00 грн з ПДВ. Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару (доставка персоналу та обладнання до місць проведення ремонтно-відновлювальних робіт з використанням засобів та інструменту ремонтного модуля автомобіля; укомплектування автомобіля зварювальним інверторним апаратом, мініелектростанцією, мотопомпою для брудної води; постом газозварювальника - різчика). З 01.01.2023 року Костянтинівська міська територіальна громада знаходиться в зоні активних бойових дій. За цей час ракетними та артилерійськими ударами російської федерації пошкоджено значну частину житлового фонду громади. Придбання автомобіля спеціального призначення, а саме аварійно-ремонтної майстерні, із заявленими технічними та якісними характеристиками обґрунтовується потребою у своєчасному реагуванні та проведенні першочергових заходів з ліквідації наслідків артилерійських та ракетних ударів російської федерації, а в подальшому у ремонті та відновленні будівель, приміщень, споруд, каналізаційних та теплових мереж житлового фонду. Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства, відповідно до потреб Замовника у забезпеченні швидкого, якісного спрацювання та належного функціонування ремонтної бригади Замовника у разі виникнення аварій, своєчасного проведення ремонтних робіт та забезпеченні безперебійної роботи систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення, енергопостачання, задоволення потреб населення міста Костянтинівка щодо якісного та своєчасного надання послуг з управління, утримання, експлуатації, санітарно-технічного обслуговування та ремонту житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка. Щодо запиту «Надати інформацію про стан виконання сторонами договору від 12.12.2023 №12/1 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору, а також щодо виконання вимог пункту 13 Порядку №861 (з долученням відповідних підтверджуючих документів)» надаємо наступні інформацію та документи. Договір про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1 за результатами відкритих торгів UA-2023-11-17-012467-a виконаний сторонами в повному обсязі. Продавцем – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» здійснено поставку товару 18.12.2023 року (видаткова накладна від 18.12.2023 року №123 та акт приймання-передачі товару від 18.12.2023 року щодо поставки автомобіля спеціалізованого аварійно ремонтна майстерня ТК-HD78-АРМ додаються до пояснень). Згідно пункту 13.2. договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1, керуючись пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання вимог п.13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року №861, продавцем одночасно з передачею товару надано Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару (фактична калькуляція собівартості автомобіля спеціалізованого аварійно ремонтна майстерня ТК-HD78-АРМ, підготовлена виробником ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКТ» від 15.12.2023 року, додається до пояснень). Оплата за поставлений товар здійснена Замовником в межах строку, передбаченого умовами пункту 4.2. договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1, а саме – 22.12.2023 року (платіжна інструкція від 21.12.2023 року №1 додається до пояснень). Принагідно повідомляємо, що керуючись пунктом 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), враховуючи закінчення 31.12.2023 року строку дії договору про закупівлю товару від 12.12.2023 року №12/1 та виконання його сторонами, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону (протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами). Разом із звітом про виконання договору про закупівлю замовником оприлюднено в електронній системі закупівель фактичну калькуляцію собівартості товару, як то передбачено нормами пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 року №861. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХКОМПЛЕКТ»; 2) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛЛІ ПЛЮС»; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІД¬АЛЬНІСТЮ «СОЮЗ АВТОМОТІВ»; 4) видаткова накладна від 18.12.2023 року №123; 5) акт приймання-передачі товару від 18.12.2023 року; 6) фактична калькуляція собівартості товару; 7) платіжна інструкція від 21.12.2023 року №1; 8) звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-11-17-012467-a.