0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 000 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 23 січ. 18:22
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання положень п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-004153-a, щодо порушених у запиті органу державного фінансового контролю питань, надаємо пояснення наступного змісту. Щодо першого пункту запиту: У зв’язку з об’єктивними обставинами, існування яких документально підтвердженно листом Командира військової частини А 2022 №724/7529 від 03.11.2023 року, які за своїм змістом унеможливлювали дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, та з метою підвищення ефективності організації та функціонування системи оборони держави в умовах воєнного стану в України, Замовником було ухвалено рішення про проведення закупівлі потрібного товару шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, про що затверджено відповідне розпорядче рішення – обгрунтування, у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). В ході підготовки даної закупівлі, опрацювання виниклої потреби, визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, за запитами уповноваженої особи були отримані комерційні пропозиції трьох суб’єктів господарювання, а саме: ТОВ «ПАВЕРБОТ» (Код ЄДРПОУ 40399029), ТОВ НВП «АЛГОРИТМ» (Код ЄДРПОУ 16307255) та ТОВ «ВІДІ Мотор Імпортс» (Код ЄДРПОУ 39931650). Також був проведений моніторинг ринку продажу предмету закупівлі за його технічними характеристиками у загально-доступних джерелах – сайтах з продажу, таких як: AVTO.RIA (https://auto.ria.com/uk); OLX (https://www.olx.ua/uk). Щодо другого пункту запиту: Очікувана вартість закупівлі була сформована, виходячи з найбільш економічно вигідної пропозиції з числа вище перелічених та на основі моніторингу вартісних показників ринку запитуваного товару в загально-доступних джерелах інтернету. За результатами аналізу комерційних пропозицій суб’єктів господарювання – можливих потенційних постачальників, які могли забезпечити невідкладне виконання умов договору про закупівлю, обрано найбільш економічно вигіднішою пропозицію ТОВ «ПАВЕРБОТ» (Код ЄДРПОУ 40399029), яке і визначено переможцем. Щодо третього пункту запиту: У відповідності до пп. 4 п. 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно абз. 32 п. 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація. У відповідності до частини другої статті 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації», документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування». Згідно розпорядження міського голови Зіньківської міської ради Полтавської області №116 від 04 серпня 2023 року затверджено Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітету Зіньківської міської ради, до якої належать відомості за окремими показниками про кількість техніки, що перебуває на військовому обліку, ліміт її вилучення, про кількість техніки, призначеної на комплектування військ (сил), її технічний стан та укомплектованість запасними частинами і майном. З огляду на вищевикладене, оскільки інформація, зокрема щодо технічних характеристик і комплектування предмету закупівлі, належить до інформації з обмеженим доступом, а також той факт, що вказана закупівля здійснювалася з метою задоволення потреби військової частини, Замовник вважав за необхідне скористатися виключеннями пункту 13 Особливостей щодо оприлюднення інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану також може нести і загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Щодо четвертого пункту запиту: Договір на поставку товару – предмету закупівлі, укладений з ТОВ «ПАВЕРБОТ» станом на 31 грудня 2023 року виконаний у повному обсязі. З приводу надання запитуваних документів на підтвердження пояснень та обгрунтування замовника відносно поставлених питань, вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне. Згідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Звідси вбачається, що законодавчо визначено надання пояснення (інформації, документів) при проведенні моніторингу лише через електронну систему закупівель. Окремі приписи, або виключення про надання документів, які містять інформацію з обмеженим доступом, за місцем розташування Держаудитслужби при проведені моніторингу у законодавстві про публічні закупівлі відсутні. З огляду на це, беручи до уваги наявність інформації (документів) з обмеженим доступом (для службового користування), яка не може бути оприлюднена в публічному доступі, Замовником не можуть бути долучені до цих пояснень такі документи як: комерційні пропозиції потенційних постачальників; документи на підтвердження виконання договору.
На виконання положень п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-11-28-004153-a, щодо порушених у запиті органу державного фінансового контролю питань, надаємо пояснення наступного змісту. Щодо першого пункту запиту: У зв’язку з об’єктивними обставинами, існування яких документально підтвердженно листом Командира військової частини А 2022 №724/7529 від 03.11.2023 року, які за своїм змістом унеможливлювали дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, та з метою підвищення ефективності організації та функціонування системи оборони держави в умовах воєнного стану в України, Замовником було ухвалено рішення про проведення закупівлі потрібного товару шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, про що затверджено відповідне розпорядче рішення – обгрунтування, у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). В ході підготовки даної закупівлі, опрацювання виниклої потреби, визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, за запитами уповноваженої особи були отримані комерційні пропозиції трьох суб’єктів господарювання, а саме: ТОВ «ПАВЕРБОТ» (Код ЄДРПОУ 40399029), ТОВ НВП «АЛГОРИТМ» (Код ЄДРПОУ 16307255) та ТОВ «ВІДІ Мотор Імпортс» (Код ЄДРПОУ 39931650). Також був проведений моніторинг ринку продажу предмету закупівлі за його технічними характеристиками у загально-доступних джерелах – сайтах з продажу, таких як: AVTO.RIA (https://auto.ria.com/uk); OLX (https://www.olx.ua/uk). Щодо другого пункту запиту: Очікувана вартість закупівлі була сформована, виходячи з найбільш економічно вигідної пропозиції з числа вище перелічених та на основі моніторингу вартісних показників ринку запитуваного товару в загально-доступних джерелах інтернету. За результатами аналізу комерційних пропозицій суб’єктів господарювання – можливих потенційних постачальників, які могли забезпечити невідкладне виконання умов договору про закупівлю, обрано найбільш економічно вигіднішою пропозицію ТОВ «ПАВЕРБОТ» (Код ЄДРПОУ 40399029), яке і визначено переможцем. Щодо третього пункту запиту: У відповідності до пп. 4 п. 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно абз. 32 п. 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», інформацією з обмеженим доступом є: конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація. У відповідності до частини другої статті 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації», документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф «для службового користування». Згідно розпорядження міського голови Зіньківської міської ради Полтавської області №116 від 04 серпня 2023 року затверджено Перелік відомостей, що становлять службову інформацію у виконавчому комітету Зіньківської міської ради, до якої належать відомості за окремими показниками про кількість техніки, що перебуває на військовому обліку, ліміт її вилучення, про кількість техніки, призначеної на комплектування військ (сил), її технічний стан та укомплектованість запасними частинами і майном. З огляду на вищевикладене, оскільки інформація, зокрема щодо технічних характеристик і комплектування предмету закупівлі, належить до інформації з обмеженим доступом, а також той факт, що вказана закупівля здійснювалася з метою задоволення потреби військової частини, Замовник вважав за необхідне скористатися виключеннями пункту 13 Особливостей щодо оприлюднення інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану також може нести і загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Щодо четвертого пункту запиту: Договір на поставку товару – предмету закупівлі, укладений з ТОВ «ПАВЕРБОТ» станом на 31 грудня 2023 року виконаний у повному обсязі. З приводу надання запитуваних документів на підтвердження пояснень та обгрунтування замовника відносно поставлених питань, вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне. Згідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Звідси вбачається, що законодавчо визначено надання пояснення (інформації, документів) при проведенні моніторингу лише через електронну систему закупівель. Окремі приписи, або виключення про надання документів, які містять інформацію з обмеженим доступом, за місцем розташування Держаудитслужби при проведені моніторингу у законодавстві про публічні закупівлі відсутні. З огляду на це, беручи до уваги наявність інформації (документів) з обмеженим доступом (для службового користування), яка не може бути оприлюднена в публічному доступі, Замовником не можуть бути долучені до цих пояснень такі документи як: комерційні пропозиції потенційних постачальників; документи на підтвердження виконання договору.