0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 718 800.00 UAH
Замовник
КОСТЯНТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 24 січ. 13:19
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
«На Запит про надання пояснення» 1. Костянтинівською сільською військовою адміністрацією прийнята Програма “Сприяння органів місцевого самоврядування обороноздатності, територіальній обороні на 2023 - 2024 роки”. Метою Програми є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності держави, налагодження дієвої співпраці підрозділів Збройних Сил України та інших військових формувань у цій сфері та органів місцевого самоврядування (додається). На підставі запитів військових (додаються) прийнято рішення про проведення закупівлі вказаного в запитах товару. Перед проведенням закупівлі здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається). В запитах військових на придбання товару вказана конкретна марка товару, який їм потрібен для виконання військових завдань. Замовником здійснено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено як у річному плані, так і у тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 2. Ціна у договорі про закупівлю є його істотною умовою. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених у договорі або законі. Підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Згідно з п.3 Додатку 1до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 – Пікапи)» до ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - здійснення вантажно-розвантажувальних робіт при поставці товару,; - витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару Згідно з домовленістю між Замовником та представниками військової частини, для котрих здійснювалася закупівля товару, було погоджено, що представники військової частини отримають товар зі складу постачальника, який знаходиться поряд с дислокацією військової частини, чим зменшяться витрати, як Замовника на поставку товару до місця поставки (передачі) товару, що дозволило заощадити бюджетні кошти, так і військової частини на доставку товару від Замовника до міста дислокації військової частини. Додатковою угодою від 21 грудня 2023 року №1 до умов договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 внесені зміни щодо зменшення ціни договору на 20000 грн. ( витрати на поставку товару до місця поставки). 3. Умови Договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 виконані (документи додаються). 4. Запитання «Обґрунтуйте наявність підстав щодо незастосування під час здійснення закупівлі норм абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі, із наданням документальних підтверджень (запитів та в подальшому передачі автомобілів)» не дуже зрозуміло. Пункт 3. «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. {Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023} Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах, визначених Законом. {Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 621 від 19.06.2023} Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: {Абзац п'ятий пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ № 952 від 01.09.2023} Якщо мається на увазі, що «здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача», то в цієї частині Замовником не порушені норми діючого законодавства та наявні документи, які підтверджують виконання Замовником норм Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ( документи додаються)
«На Запит про надання пояснення» 1. Костянтинівською сільською військовою адміністрацією прийнята Програма “Сприяння органів місцевого самоврядування обороноздатності, територіальній обороні на 2023 - 2024 роки”. Метою Програми є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності держави, налагодження дієвої співпраці підрозділів Збройних Сил України та інших військових формувань у цій сфері та органів місцевого самоврядування (додається). На підставі запитів військових (додаються) прийнято рішення про проведення закупівлі вказаного в запитах товару. Перед проведенням закупівлі здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається). В запитах військових на придбання товару вказана конкретна марка товару, який їм потрібен для виконання військових завдань. Замовником здійснено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено як у річному плані, так і у тендерної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч.4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. «4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". 2. Ціна у договорі про закупівлю є його істотною умовою. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених у договорі або законі. Підпунктом 5 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Згідно з п.3 Додатку 1до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі код ДК 021:2015: 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 – Пікапи)» до ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - здійснення вантажно-розвантажувальних робіт при поставці товару,; - витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару Згідно з домовленістю між Замовником та представниками військової частини, для котрих здійснювалася закупівля товару, було погоджено, що представники військової частини отримають товар зі складу постачальника, який знаходиться поряд с дислокацією військової частини, чим зменшяться витрати, як Замовника на поставку товару до місця поставки (передачі) товару, що дозволило заощадити бюджетні кошти, так і військової частини на доставку товару від Замовника до міста дислокації військової частини. Додатковою угодою від 21 грудня 2023 року №1 до умов договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 внесені зміни щодо зменшення ціни договору на 20000 грн. ( витрати на поставку товару до місця поставки). 3. Умови Договору від 30 листопада 2023 року №01/2023 виконані (документи додаються). 4. Запитання «Обґрунтуйте наявність підстав щодо незастосування під час здійснення закупівлі норм абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі, із наданням документальних підтверджень (запитів та в подальшому передачі автомобілів)» не дуже зрозуміло. Пункт 3. «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. {Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023} Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону застосовуються на умовах, визначених Законом. {Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 621 від 19.06.2023} Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: {Абзац п'ятий пункту 3 виключено на підставі Постанови КМ № 952 від 01.09.2023} Якщо мається на увазі, що «здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача», то в цієї частині Замовником не порушені норми діючого законодавства та наявні документи, які підтверджують виконання Замовником норм Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ( документи додаються)