0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 455 136.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 29 січ. 11:47
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення. Замовником у складі тендерної документації подано обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості закупівлі, де вказано, якими документами керувався Замовник при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості проводився, виходячи із кількості учнів пільгових категорій ліцею № 1 вартості сніданків та обідів (наказ №767 ДОН ІФМР від 20.12.23р., рішення Івано-Франківської міської ради № 228-39 від 15.12.2023р.) та кількості робочих днів у році (посеместрово). Також при визначенні вартості предмету закупівлі враховувались кошторисні призначення замовника на 2024рік з урахуванням заборгованості за 2023рік. Кількість дітей пільгових категорій, які забезпечуватимуться гарячим харчуванням наведено в додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі :school1.if.ua В подальшій роботі Замовником буде більш детально обґрунтовано визначення вартості предмету закупівлі. Сканкопії додаються.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення. Замовником у складі тендерної документації подано обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості закупівлі, де вказано, якими документами керувався Замовник при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості проводився, виходячи із кількості учнів пільгових категорій ліцею № 1 вартості сніданків та обідів (наказ №767 ДОН ІФМР від 20.12.23р., рішення Івано-Франківської міської ради № 228-39 від 15.12.2023р.) та кількості робочих днів у році (посеместрово). Також при визначенні вартості предмету закупівлі враховувались кошторисні призначення замовника на 2024рік з урахуванням заборгованості за 2023рік. Кількість дітей пільгових категорій, які забезпечуватимуться гарячим харчуванням наведено в додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі :school1.if.ua В подальшій роботі Замовником буде більш детально обґрунтовано визначення вартості предмету закупівлі. Сканкопії додаються.