0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 300 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 лют. 12:09
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а) надаємо наступні пояснення. На запитання 1 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку товару через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій. До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі (товарів) становить 3 300 000,00 грн. На запитання 2 Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1707219588/. На запитання 3 Зазначаємо, що Замовником 23 січня 2024 року (ще до початку проведення моніторингу органами державного фінансового контролю) самостійно виявлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме: не оприлюднення в електронній системі закупівель у порядку, встановленому законодавством порядку, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю за умови його виконання сторонами по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а), допущених уповноваженою особою з питань публічних закупівель. Тому, Замовником прийнято рішення про винесення попередження уповноваженій особі з питань публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ДРУЖБА» Віталія ТУРЧЕНКО за допущені порушення Закону і Особливостей, під час звітування про виконання договору про закупівлю товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), та з метою усунення зазначених вище порушень, зобов’язано уповноважену особу оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (ID: UA-2023-11-22-019346-а), протягом 10 календарних днів з дня ознайомлення її з наказом № 01/20-П від 23.01.2024. 02.02.2024 на виконання вказаного вище розпорядження уповноважена особа усунула порушення та розмістила звіт про виконання договору ID: UA-2023-11-22-019346-a-b1. Порядок здійснення моніторингу визначається нормами ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Тобто моніторинг закупівлі може проводитись лише до виконання договору про закупівлю. В випадку, що стосується закупівлі товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), повідомляємо, що зобов’язання Сторін за договором UA-2023-11-22-019346-a-b1 виконані, відповідні підтверджуючі документи підтверджується (рахунок, видатковою накладною, платіжне доручення наявні).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а) надаємо наступні пояснення. На запитання 1 Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку товару через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій. До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі (товарів) становить 3 300 000,00 грн. На запитання 2 Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1707219588/. На запитання 3 Зазначаємо, що Замовником 23 січня 2024 року (ще до початку проведення моніторингу органами державного фінансового контролю) самостійно виявлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а саме: не оприлюднення в електронній системі закупівель у порядку, встановленому законодавством порядку, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю за умови його виконання сторонами по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-22-019346-а), допущених уповноваженою особою з питань публічних закупівель. Тому, Замовником прийнято рішення про винесення попередження уповноваженій особі з питань публічних закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «ДРУЖБА» Віталія ТУРЧЕНКО за допущені порушення Закону і Особливостей, під час звітування про виконання договору про закупівлю товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), та з метою усунення зазначених вище порушень, зобов’язано уповноважену особу оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю по закупівлі товарів Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (ID: UA-2023-11-22-019346-а), протягом 10 календарних днів з дня ознайомлення її з наказом № 01/20-П від 23.01.2024. 02.02.2024 на виконання вказаного вище розпорядження уповноважена особа усунула порушення та розмістила звіт про виконання договору ID: UA-2023-11-22-019346-a-b1. Порядок здійснення моніторингу визначається нормами ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Тобто моніторинг закупівлі може проводитись лише до виконання договору про закупівлю. В випадку, що стосується закупівлі товарів за предметом Сміттєвоз (Код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), з очікуваною вартістю 3 300 000,00 гривень (номер закупівлі ID: UA-2023-11-22-019346-а), повідомляємо, що зобов’язання Сторін за договором UA-2023-11-22-019346-a-b1 виконані, відповідні підтверджуючі документи підтверджується (рахунок, видатковою накладною, платіжне доручення наявні).