0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 769 760.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КОМПЛЕКС "ІНСТИТУТ МОНОКРИСТАЛІВ" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 лют. 10:28
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 р. (додається) та додатково розміщено на власному веб-сайті НТК "ІНСТИТУТ МОНОКРИСТАЛІВ" НАНУ у вкладці «Діяльність» розділ «Закупівлі» за адресою: https://www.isc.kh.ua/uk/activity/supplies Пошук можливо здійснювати за номером процедури на майданчику Смарттендер (№ 22353477) або за номером процедури у центральній базі даних UA-2023-12-04-011339-a. Саме обґрунтування розміщено безпосередньо під очікуваною вартістю закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 р. (додається) та додатково розміщено на власному веб-сайті НТК "ІНСТИТУТ МОНОКРИСТАЛІВ" НАНУ у вкладці «Діяльність» розділ «Закупівлі» за адресою: https://www.isc.kh.ua/uk/activity/supplies Пошук можливо здійснювати за номером процедури на майданчику Смарттендер (№ 22353477) або за номером процедури у центральній базі даних UA-2023-12-04-011339-a. Саме обґрунтування розміщено безпосередньо під очікуваною вартістю закупівлі.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником у ТД зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Кваліфікаційні критерії Замовника зазначені в ТД (Додаток 1), а саме «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (скріншот додається). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначена у п. 4 Додатку 4 ТД «Інформація щодо відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» що включає п.п 4.1, а саме «Окремий файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1.» Учасник ПП «КІРАСА» у своїй тендерній пропозиції надав окремий файл згідно п.п. 4.1 Додатку 4 ТД у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1. під назвою «6 Технічна спеціфікація додаток 1» в якому зазначено що «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (файл додається). Крім цього Учасник надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі» в якій зазначений персонал охорони відповідної кваліфікації згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та надав свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» в файлі «8 Довідка про наявність працівників_лист-згода_кваліфікація» (файл додається). Під час проведення процедури закупівлі на підставі Статті 24 Закону Учасники мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жоден з п’яти учасників не звернувся за роз’ясненнями щодо тендерної документації та не звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовником відповідно до пункту 2 Додатку 1 ТД зазначено що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Відомості про «групу швидкого реагування» у вигляді довідки довільної форми». Учасником ПП «КІРАСА» було надано довідку у довільній формі під назвою «Довідка про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» в якій зазначено що ПП «КІРАСА» має в наявності мобільні групи швидкого реагування, в файлі під назвою «7 Довідка матеріально-технічна база_группа реагування». (файл та скріншот додається). Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «КІРАСА» вищенаведену довідку у довільній формі щодо відомостей про «групу швидкого реагування».
Замовником у ТД зазначається один або кілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Кваліфікаційні критерії Замовника зазначені в ТД (Додаток 1), а саме «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (скріншот додається). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначена у п. 4 Додатку 4 ТД «Інформація щодо відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» що включає п.п 4.1, а саме «Окремий файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1.» Учасник ПП «КІРАСА» у своїй тендерній пропозиції надав окремий файл згідно п.п. 4.1 Додатку 4 ТД у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» згідно додатку 1. під назвою «6 Технічна спеціфікація додаток 1» в якому зазначено що «Персонал охорони на об’єкті Замовника повинен відповідати кваліфікаційним вимогам згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та мати свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» (файл додається). Крім цього Учасник надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі» в якій зазначений персонал охорони відповідної кваліфікації згідно з вимогами до охорони об’єктів категорії А, які визначені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. №336 «Про затвердження випуску 1. Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності та надав свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» 3 розряду.» в файлі «8 Довідка про наявність працівників_лист-згода_кваліфікація» (файл додається). Під час проведення процедури закупівлі на підставі Статті 24 Закону Учасники мають право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Жоден з п’яти учасників не звернувся за роз’ясненнями щодо тендерної документації та не звернувся з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовником відповідно до пункту 2 Додатку 1 ТД зазначено що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Відомості про «групу швидкого реагування» у вигляді довідки довільної форми». Учасником ПП «КІРАСА» було надано довідку у довільній формі під назвою «Довідка про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій» в якій зазначено що ПП «КІРАСА» має в наявності мобільні групи швидкого реагування, в файлі під назвою «7 Довідка матеріально-технічна база_группа реагування». (файл та скріншот додається). Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «КІРАСА» вищенаведену довідку у довільній формі щодо відомостей про «групу швидкого реагування».
На виконання зобов'язання згідно висновку моніторінгу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-04-011339-a: код ДК 021.2015 : 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень). Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-04-011339-a зобов’язало здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу шостого пункту 28 та абзацу другого пункту 48 Особливостей при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання зобов’язань для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель, було вжито заходи шляхом проведення роботи направленої на забезпечення максимальних результатів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у подальшій роботі.