0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 400 000.00 UAH
Замовник
Управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Закарпатської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 лют. 14:20
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником визначені загальні вимоги, принципи та критерії, які мають бути безумовно забезпечені та дотримані стосовно предмету закупівлі, повний перелік яких міститься в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації). Варто зазначити, що Замовник самостійно визначає зміст та вимоги до предмета закупівлі, де основний критерій – потреби користувачів системи електронного документообігу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Закарпатської обласної державної адміністрації - Закарпатської обласної військової адміністрації за наступним посиланням: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/SPODA/digital/UA-2023-11-23-016209-a.pdf. Метою впровадження системи електронного документообігу є автоматизація процесів підготовки та опрацювання внутрішніх та зовнішніх електронних документів засобами СЕД для автоматизації процесів опрацювання електронних документів, що сприятиме досягненню таких цілей: запровадження єдиної централізованої системи електронного документообігу з автоматизацією безпаперового документообігу в підприємствах, установах, організаціях, у тому числі державних та комунальних, органах місцевого самоврядування в Закарпатській області; перехід до виключно електронної взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування; забезпечення ефективної взаємодії органів управління; автоматизація ділових процесів; забезпечення контролю над діловими процесами; надійне зберігання та захист інформації у єдиній базі даних; дотримання нормативних і законодавчих актів щодо організації документообігу, електронного документообігу. Розрахунок очікуваної вартості зазначених послуг було складено з урахуванням рекомендацій та здійснювалося шляхом запиту цінових пропозицій, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни ліцензій на право використання програмного продукту електронного документообігу та впровадження електронного документообігу, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо. Закупівля ліцензій на використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) планувалася на очікувану вартість відповідно до орієнтовної кількості ліцензій, на які мали бути передані кошти від територіальних громад до обласного бюджету (інші субвенції з місцевого бюджету). Кожному виконавчому органу місцевих рад територіальних громад було направлено лист про виділення коштів на придбання ліцензій та надання інформації щодо кількості робочих місць, яким потрібен електронний документообіг.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Закупівля ліцензій на право використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) для системи електронного документообігу планувалася та здійснювалася за кошти органів місцевого самоврядування, які були передані до обласного бюджету (інші субвенції з місцевого бюджету). Кошти до обласного бюджету перераховувалися по мірі прийняття рішень місцевими радами територіальних громад про виділення коштів на ці цілі. Довідки про зміни кошторису формувалися відповідно після прийняття рішень сесій. Станом на 13 грудня 2023 року на закупівлю послуг з постачання та впровадження системи електронного документообігу Управлінню цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Закарпатської обласної державної адміністрації були виділені кошторисні призначення за коштами місцевого (обласного бюджету) в сумі 4000000,00 грн., за іншими субвенціями з місцевого бюджету - 1369000,00 грн., але враховуючи, що вартість однієї ліцензії згідно укладеного договору становила 3000,00 грн., а коштів від окремих територіальних громад було виділено більше, тому мали бути повернуті до обласного бюджету кошти в сумі 4000,00 грн., в тому числі: - кошти бюджету Берегівської міської територіальної громади – 1000,0 грн., - кошти бюджету Костринської сільської територіальної громади – 2000,0 грн., - кошти бюджету Пийтерфолвівської сільської територіальної громади – 1000,0 грн. Було прийнято рішення про укладення додаткової угоди на продовження дії договору до 31.12.2024 року, так як були листи від виконавчих органів місцевих рад територіальних громад, що кошти на придбання ліцензій на використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) для системи електронного документообігу будуть передбачені у 2024 році, а також через те, що деякі громади на момент укладення договору ще не прийняли рішення про виділення коштів на ці цілі. 22 грудня 2023 року довідкою про зміни кошторису (сканована копія додається) було виділено 309000,00 грн. (30000,00 грн. – Горінчівська сільська рада, 60000,00 грн. – Жденіївська селищна рада, 60000,00 – Воловецька селищна рада, 45000,00 – Кольчинська селищна рада, 54000,00 грн. – Дубівська селищна рада, 60000,00 грн. – Кам’янська сільська рада), тому було укладено додаткову угоду №2 від 25.12.2023 року до договору №1-СЕД від 12.12.2023 року. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекресі Бейз» за етапами 1 «Постачання програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», 1.1 «Постачання програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», етапом 2 «Послуги з впровадження Програмного продукту» виконало свої зобов’язання перед Замовником, що підтверджується актами приймання- передачі Програмного продукту та наданих послуг, згідно з Додатком 1 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН» додаткової угоди №2 від 25.12.2023 року договору №1-СЕД від 12.12.2023 року на послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу. У 2024 році планується придбати 242 ліцензії на право використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів Megapolis.DocNet» за етапом 1.2 Додатку 1 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН» додаткової угоди №2 від 25.12.2023 року договору №1-СЕД від 12.12.2023 року для органів місцевого самоврядування по мірі прийняття рішень місцевими радами територіальних громад про виділення коштів на ці цілі. На сьогоднішній день коштів ще не виділено.
Замовником визначені загальні вимоги, принципи та критерії, які мають бути безумовно забезпечені та дотримані стосовно предмету закупівлі, повний перелік яких міститься в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації). Варто зазначити, що Замовник самостійно визначає зміст та вимоги до предмета закупівлі, де основний критерій – потреби користувачів системи електронного документообігу. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Закарпатської обласної державної адміністрації - Закарпатської обласної військової адміністрації за наступним посиланням: https://carpathia.gov.ua/storage/app/sites/21/SPODA/digital/UA-2023-11-23-016209-a.pdf. Метою впровадження системи електронного документообігу є автоматизація процесів підготовки та опрацювання внутрішніх та зовнішніх електронних документів засобами СЕД для автоматизації процесів опрацювання електронних документів, що сприятиме досягненню таких цілей: запровадження єдиної централізованої системи електронного документообігу з автоматизацією безпаперового документообігу в підприємствах, установах, організаціях, у тому числі державних та комунальних, органах місцевого самоврядування в Закарпатській області; перехід до виключно електронної взаємодії органів державної влади та місцевого самоврядування; забезпечення ефективної взаємодії органів управління; автоматизація ділових процесів; забезпечення контролю над діловими процесами; надійне зберігання та захист інформації у єдиній базі даних; дотримання нормативних і законодавчих актів щодо організації документообігу, електронного документообігу. Розрахунок очікуваної вартості зазначених послуг було складено з урахуванням рекомендацій та здійснювалося шляхом запиту цінових пропозицій, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни ліцензій на право використання програмного продукту електронного документообігу та впровадження електронного документообігу, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо. Закупівля ліцензій на використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) планувалася на очікувану вартість відповідно до орієнтовної кількості ліцензій, на які мали бути передані кошти від територіальних громад до обласного бюджету (інші субвенції з місцевого бюджету). Кожному виконавчому органу місцевих рад територіальних громад було направлено лист про виділення коштів на придбання ліцензій та надання інформації щодо кількості робочих місць, яким потрібен електронний документообіг.
Закупівля ліцензій на право використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) для системи електронного документообігу планувалася та здійснювалася за кошти органів місцевого самоврядування, які були передані до обласного бюджету (інші субвенції з місцевого бюджету). Кошти до обласного бюджету перераховувалися по мірі прийняття рішень місцевими радами територіальних громад про виділення коштів на ці цілі. Довідки про зміни кошторису формувалися відповідно після прийняття рішень сесій. Станом на 13 грудня 2023 року на закупівлю послуг з постачання та впровадження системи електронного документообігу Управлінню цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Закарпатської обласної державної адміністрації були виділені кошторисні призначення за коштами місцевого (обласного бюджету) в сумі 4000000,00 грн., за іншими субвенціями з місцевого бюджету - 1369000,00 грн., але враховуючи, що вартість однієї ліцензії згідно укладеного договору становила 3000,00 грн., а коштів від окремих територіальних громад було виділено більше, тому мали бути повернуті до обласного бюджету кошти в сумі 4000,00 грн., в тому числі: - кошти бюджету Берегівської міської територіальної громади – 1000,0 грн., - кошти бюджету Костринської сільської територіальної громади – 2000,0 грн., - кошти бюджету Пийтерфолвівської сільської територіальної громади – 1000,0 грн. Було прийнято рішення про укладення додаткової угоди на продовження дії договору до 31.12.2024 року, так як були листи від виконавчих органів місцевих рад територіальних громад, що кошти на придбання ліцензій на використання Програмного продукту (комп’ютерної програми) для системи електронного документообігу будуть передбачені у 2024 році, а також через те, що деякі громади на момент укладення договору ще не прийняли рішення про виділення коштів на ці цілі. 22 грудня 2023 року довідкою про зміни кошторису (сканована копія додається) було виділено 309000,00 грн. (30000,00 грн. – Горінчівська сільська рада, 60000,00 грн. – Жденіївська селищна рада, 60000,00 – Воловецька селищна рада, 45000,00 – Кольчинська селищна рада, 54000,00 грн. – Дубівська селищна рада, 60000,00 грн. – Кам’янська сільська рада), тому було укладено додаткову угоду №2 від 25.12.2023 року до договору №1-СЕД від 12.12.2023 року. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтекресі Бейз» за етапами 1 «Постачання програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», 1.1 «Постачання програмного продукту (комп’ютерної програми) «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», етапом 2 «Послуги з впровадження Програмного продукту» виконало свої зобов’язання перед Замовником, що підтверджується актами приймання- передачі Програмного продукту та наданих послуг, згідно з Додатком 1 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН» додаткової угоди №2 від 25.12.2023 року договору №1-СЕД від 12.12.2023 року на послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу. У 2024 році планується придбати 242 ліцензії на право використання комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів Megapolis.DocNet» за етапом 1.2 Додатку 1 «КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН» додаткової угоди №2 від 25.12.2023 року договору №1-СЕД від 12.12.2023 року для органів місцевого самоврядування по мірі прийняття рішень місцевими радами територіальних громад про виділення коштів на ці цілі. На сьогоднішній день коштів ще не виділено.
Відповідно до абзацу 4 пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей. У тендерній документації на закупівлю «Послуги з постачання та впровадження системи електронного документообігу», затвердженій рішенням уповноваженої особи від 23.11.2023 №10, у підпункті 2 «Тендерна пропозиція» пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли пропозиція: «є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації». Відповідно до наказу від 14.02.2024 р. №4-а «Про зобов’язання пройти навчання / курси підвищення кваліфікації з публічних закупівель» було прийнято рішення про направлення уповноваженої особи з публічних закупівель на навчання / курси з публічних закупівель з метою покращення знань та підвищення кваліфікації. Окрім цього, було проведено роз’яснювальну роботу, метою якої було недопущення будь-яких порушень у сфері публічних закупівель у майбутньому. Зокрема, необхідності в проєкті договору (додатку до тендерної документації) вказувати деталізовано порядок зміни істотних умов договору відповідно до пункту 19 Особливостей, так як у пункті 10.4. договору зазначено: «Умови даного Договору можуть бути змінені та/або доповнені за взаємною згодою Сторін шляхом оформлення додаткової угоди в двох примірниках, яка підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками (за наявності печатки)», пункті 2.3 договору зазначено: «Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін. Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені від залежно від реальної суми виділених Замовнику бюджетних асигнувань шляхом укладення додаткової угоди». Також було наголошено про важливі аспекти роботи уповноваженої особи з публічних закупівель, а саме: - необхідність постійного моніторингу змін у законодавстві у сфері публічних закупівель (враховуючи дуже часті зміни законодавства), - формування тендерної документації, її редагування та опублікування, - відповідність змісту тендерної документації нормам законодавства тощо.