0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 204 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 лют. 14:14
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-11-009202-a повідомляємо: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; При визначенні очікуваної вартості закупівлі підприємство керувалося принципами визначеними в пункті 1 статті 5 Закону № 922-VIII щодо. Зокрема здійснено моніторинг цін надання транспортних послуг в загальнодоступних джерелах, а також враховувався власний досвід вартості аналогічних закупівель в попередніх роках. 2) які зміни були внесені до тендерної документації 12 та 16 січня 2024 року; Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство теплових мереж Черкаського району потребувало якнайшвидше розпочати перевезення деревини, аби не порушувати встановлені графіки поставки за договором купівлі-продажу деревини, розуміючи, що на ринку аналогічних послуг кількість перевізників невелика, було вирішено внести зміни в кваліфікаційні критерії, а саме – прибрати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, бо даний критерій не впливає на якість виконання послуги. 3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Коломієць Е. В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (відсутність у тендерній пропозиції інформації у вигляді довідки в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативно-господарські санкції не застосовувались (згідно ст. 236 Господарського кодексу України); відсутність гарантійного листа щодо згоди з технічним завданням; довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та наявність якого вимагається згідно з п.п. 1 п. 2.1 цього розділу тендерної документації, не містить всю інформацію, визначену у п. 2.2 цього розділу тендерної документації); ФОП Коломієць Е. В. надала довідку в довільній формі про те, що в складі тендерної пропозиції між учасником та замовником не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. ФОП Коломієць Е. В. надала наступні документи: Гарантійний лист на погодження з тим, що навантаження та розвантаження входить у вартість послуг,гарантійний лист на згоду з термінами поставки, лист згоду з основними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, лист згоду з умовами договору. Дані документи підтверджують згоду учасника з технічним завданням. Також була надана довідка з переліком наявних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, а саме: КАМАЗ АІ3521МО та КАМАЗ СА 1296ІВ та технічні паспорта до них. Беручі до уваги той факт, що аукціон не відбувся через те, що пропозицію подав лише один учасник, а також зважаючи на терміни графіку поставки за договором купівлі-продажу деревини, ознайомившись з документами ФОП Коломієць Е. В. було вирішено, що наданих документів достатньо для визнання ФОП Коломієць Е. В. переможцем. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
На ваш запит щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-11-009202-a повідомляємо: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; При визначенні очікуваної вартості закупівлі підприємство керувалося принципами визначеними в пункті 1 статті 5 Закону № 922-VIII щодо. Зокрема здійснено моніторинг цін надання транспортних послуг в загальнодоступних джерелах, а також враховувався власний досвід вартості аналогічних закупівель в попередніх роках. 2) які зміни були внесені до тендерної документації 12 та 16 січня 2024 року; Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство теплових мереж Черкаського району потребувало якнайшвидше розпочати перевезення деревини, аби не порушувати встановлені графіки поставки за договором купівлі-продажу деревини, розуміючи, що на ринку аналогічних послуг кількість перевізників невелика, було вирішено внести зміни в кваліфікаційні критерії, а саме – прибрати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, бо даний критерій не впливає на якість виконання послуги. 3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Коломієць Е. В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (відсутність у тендерній пропозиції інформації у вигляді довідки в довільній формі, що у взаємовідносинах між учасником та замовником оперативно-господарські санкції не застосовувались (згідно ст. 236 Господарського кодексу України); відсутність гарантійного листа щодо згоди з технічним завданням; довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі та наявність якого вимагається згідно з п.п. 1 п. 2.1 цього розділу тендерної документації, не містить всю інформацію, визначену у п. 2.2 цього розділу тендерної документації); ФОП Коломієць Е. В. надала довідку в довільній формі про те, що в складі тендерної пропозиції між учасником та замовником не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. ФОП Коломієць Е. В. надала наступні документи: Гарантійний лист на погодження з тим, що навантаження та розвантаження входить у вартість послуг,гарантійний лист на згоду з термінами поставки, лист згоду з основними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, лист згоду з умовами договору. Дані документи підтверджують згоду учасника з технічним завданням. Також була надана довідка з переліком наявних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, а саме: КАМАЗ АІ3521МО та КАМАЗ СА 1296ІВ та технічні паспорта до них. Беручі до уваги той факт, що аукціон не відбувся через те, що пропозицію подав лише один учасник, а також зважаючи на терміни графіку поставки за договором купівлі-продажу деревини, ознайомившись з документами ФОП Коломієць Е. В. було вирішено, що наданих документів достатньо для визнання ФОП Коломієць Е. В. переможцем. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-11-009202-a повідомляємо: 1. Коли були ухвалені рішення про внесення змін до тендерної документації? - оскільки нова редакція тендерної документації без вимог щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору оприлюднена 16.01.2024, просимо надати інформацію про те, які зміни були внесені до тендерної документації 12 січня 2024 року Зміни до тендерної документації щодо вимог щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору були ухвалені Рішенням уповноваженої особи № 36/з від 16 січня 2024 року. 12 січня 2024 року були внесені зміни до тендерної документації в частині «кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Змінена була дата 18 січня 2024 на «7 (сім) календарних днів з моменту публікування цього оголошення через автоматизований електронний майданчик (в порядку п. 34 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р.)». Зміна була внесена через невпевненість в підрахунках кінцевого терміну подання пропозицій. Зміни було внесено рішенням уповноваженої особи № 34/з від 12 січня 2024 року. Через неуважність, дата змін на титульній сторінці тендерної документації не змінювалась. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
На ваш запит щодо надання пояснень щодо процедури закупівлі прокату вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-11-009202-a повідомляємо: 1. Коли були ухвалені рішення про внесення змін до тендерної документації? - оскільки нова редакція тендерної документації без вимог щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору оприлюднена 16.01.2024, просимо надати інформацію про те, які зміни були внесені до тендерної документації 12 січня 2024 року Зміни до тендерної документації щодо вимог щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору були ухвалені Рішенням уповноваженої особи № 36/з від 16 січня 2024 року. 12 січня 2024 року були внесені зміни до тендерної документації в частині «кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Змінена була дата 18 січня 2024 на «7 (сім) календарних днів з моменту публікування цього оголошення через автоматизований електронний майданчик (в порядку п. 34 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р.)». Зміна була внесена через невпевненість в підрахунках кінцевого терміну подання пропозицій. Зміни було внесено рішенням уповноваженої особи № 34/з від 12 січня 2024 року. Через неуважність, дата змін на титульній сторінці тендерної документації не змінювалась. Просимо врахувати дані пояснення при прийнятті відповідних рішень.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит щодо надання пояснень чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це визначено у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо: Зміни до тендерної документації були перелічені у протокольних рішеннях уповноваженої особи, оприлюднення яких не вимагається. Окремий документ з переліком змін до тендерної документації не було оприлюднено через неуважність.
На Ваш запит щодо надання пояснень чому разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться, як це визначено у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, повідомляємо: Зміни до тендерної документації були перелічені у протокольних рішеннях уповноваженої особи, оприлюднення яких не вимагається. Окремий документ з переліком змін до тендерної документації не було оприлюднено через неуважність.
Договір розірвано