0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 322 400.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лют. 12:36
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – інспекція), на ваш запит від 20.02.2024 року «Про надання пояснень» щодо закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a) повідомляє наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Для виконання завдань та функцій, покладених на інспекцію та Відповідно до Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 18.12.2018 № 1272 «Про впровадження у межах м. Дніпра автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування» інспекція є виконавчим органом Дніпровської міської ради, основним завданням якого є притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Інспекція є виконавчим органом Дніпровської міської ради, основним завданням якого є притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Фіксація порушень інспекторами з паркування повинна здійснюватися в напівавтоматичному режимі відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУПАП). Згідно з ч. 3ст.279-1 КУПАП якщо адміністративне правопорушення, передбачене частинами першою, третьою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки), частинами першою, другою статті 152-1 цього Кодексу, зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування зобов’язані розмістити на лобовому склі транспортного засобу копію постанови про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення) або повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості не дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення). З огляду на відсутність у інспекторів з паркування технічних можливостей встановити відповідальну особу на місце вчинення правопорушень, на лобовому склі залишаються повідомлення про притягнення до відповідальності, яке містить інформацію щодо порушення Правил дорожнього руху України та/або паркування транспортних засобів (далі – ТЗ), номерний знак ТЗ, місце, дату та час вчинення адміністративного правопорушення, та загальну інформацію з посиланням на сайт інспекції, де невідкладно розміщується фотофіксація порушення. Щоденно на території міста Дніпра виявляють сотні порушників правил дорожнього руху України та паркування транспортних засобів. З огляду на необхідність фіксації порушень Правил дорожнього руху України та паркування транспортних засобів у відповідності до норм чинного законодавства інспектори з паркування повинні використовувати належні технічні засоби, які оснащені відповідним програмним забезпеченням. З цією метою інспекції необхідно використовувати програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції інспектора з паркування з обробки даних про порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Програмне забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів та супутніх систем, впроваджується на підставі Закону України “Про дорожній рух” та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” для забезпечення технічної можливості реалізації функції контролю за порушенням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки та обробки цієї інформації згідно чинного законодавства. Для запровадження у місті Дніпро автоматизованої системи контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів та з метою ефективного та своєчасного виявлення порушень в сфері паркування транспортних засобів, програмне забезпечення повинно включати наступні технічні та функціональні можливості: • автоматизовану систему проведення контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • формування доказової бази для можливості формування постанови про адміністративну відповідальність за порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • автоматичний прийом та збереження даних про зафіксовані порушення (доказова база) від системи виявлення та фотофіксації порушень; • створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису); • створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від компонента виявлення та фотофіксації порушень; • облік винесених постанов та штрафів (доказових баз) в рамках контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису); • забезпечення друку постанови про адміністративне порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки; • отримання Інформаційною системою Замовника інформації щодо оплати або неоплати послуг з користування майданчиками для платного паркування від відповідної інформаційної системи Виконавця в режимі реального часу. З метою виконання інспекторами з паркування покладених на них завдань та функцій є нагальна необхідність отримання доступу до компонентів програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро. Оскільки вищезазначене програмне забезпечення має специфічну структуру, потребує кваліфікованого дослідження щодо вартості надання послуг та не використовується в загальному доступі, в Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради при здійсненні першої процедури закупівлі послуги постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, виникла необхідність у запиті до компанії, яка має відповідну кваліфікацію та досвід в розробці програмного забезпечення, для отримання кваліфікованих даних та розрахунків з цього питання для подальшого формування очікуваної вартості закупівлі (з обов’язковими наданням розрахунку вартості послуг). Згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель. Отже, для обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості використовувався Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, надаємо скановану копію листа Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР» від 01.12.2023 № 01/21 (копія додається). Статтею 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» (далі – Закон) передбачено, що Національна програма інформатизації становить комплекс взаємопов'язаних окремих завдань (проектів) інформатизації, спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури України за рахунок концентрації та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу держави, а також координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності і громадян у сфері інформатизації. Крім того, статтею 22 Закону передбачено що обов’язком Генерального державного замовника є здійснення координації державних, галузевих, регіональних програм та проектів інформатизації, програм та проектів інформатизації органів місцевого самоврядування та моніторингу у сфері інформатизації. Відповідно пп.4 п.12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року № 1048, експертиза проводиться з урахуванням фінансово-економічного аспекту, що включає зокрема: загальну вартість об'єкта експертизи та витрати на виконання проекту інформатизації, що здійснюються за рахунок бюджетних і небюджетних коштів. Таким чином, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг. З урахуванням зазначеного, відповідно до вимог чинного законодавства, Міністерство цифрової трансформації України на виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації розглядало матеріали щодо погодження проекту інформатизації надані листом Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради щодо послуги постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів. Так листом Міністерства цифрової трансформації України від 08.12.2023 №1/06-2-15051 (з додатком) вказана процедура закупівлі (номером ID: UA-2023-12-01-000869-а) була погоджена в повному обсязі та в кількості послуг визначеної у тендерній документації (копія додається). Отже, з урахуванням зазначеного, вказана процедура закупівлі пройшла всі етапи погодження та перевірки фахівцями Міністерства цифрової трансформації України щодо доцільності її здійснення, в тому числі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розрахунку вартості її, досягнення економічного ефекту від її впровадження з урахуванням рівня віддачі та рентабельності процесу.
Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (далі – інспекція), на ваш запит від 20.02.2024 року «Про надання пояснень» щодо закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a) повідомляє наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Для виконання завдань та функцій, покладених на інспекцію та Відповідно до Рішення виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 18.12.2018 № 1272 «Про впровадження у межах м. Дніпра автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування» інспекція є виконавчим органом Дніпровської міської ради, основним завданням якого є притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Інспекція є виконавчим органом Дніпровської міської ради, основним завданням якого є притягнення осіб до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху в частині зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Фіксація порушень інспекторами з паркування повинна здійснюватися в напівавтоматичному режимі відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУПАП). Згідно з ч. 3ст.279-1 КУПАП якщо адміністративне правопорушення, передбачене частинами першою, третьою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки), частинами першою, другою статті 152-1 цього Кодексу, зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування зобов’язані розмістити на лобовому склі транспортного засобу копію постанови про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення) або повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості не дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення). З огляду на відсутність у інспекторів з паркування технічних можливостей встановити відповідальну особу на місце вчинення правопорушень, на лобовому склі залишаються повідомлення про притягнення до відповідальності, яке містить інформацію щодо порушення Правил дорожнього руху України та/або паркування транспортних засобів (далі – ТЗ), номерний знак ТЗ, місце, дату та час вчинення адміністративного правопорушення, та загальну інформацію з посиланням на сайт інспекції, де невідкладно розміщується фотофіксація порушення. Щоденно на території міста Дніпра виявляють сотні порушників правил дорожнього руху України та паркування транспортних засобів. З огляду на необхідність фіксації порушень Правил дорожнього руху України та паркування транспортних засобів у відповідності до норм чинного законодавства інспектори з паркування повинні використовувати належні технічні засоби, які оснащені відповідним програмним забезпеченням. З цією метою інспекції необхідно використовувати програмно-технічний комплекс, що включає в себе усі програмні та технічні засоби, необхідні для реалізації функції інспектора з паркування з обробки даних про порушення правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів. Програмне забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів та супутніх систем, впроваджується на підставі Закону України “Про дорожній рух” та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” для забезпечення технічної можливості реалізації функції контролю за порушенням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксованих в режимі фотозйомки та обробки цієї інформації згідно чинного законодавства. Для запровадження у місті Дніпро автоматизованої системи контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів та з метою ефективного та своєчасного виявлення порушень в сфері паркування транспортних засобів, програмне забезпечення повинно включати наступні технічні та функціональні можливості: • автоматизовану систему проведення контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • формування доказової бази для можливості формування постанови про адміністративну відповідальність за порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • автоматичний прийом та збереження даних про зафіксовані порушення (доказова база) від системи виявлення та фотофіксації порушень; • створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису); • створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від компонента виявлення та фотофіксації порушень; • облік винесених постанов та штрафів (доказових баз) в рамках контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів; • підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису); • забезпечення друку постанови про адміністративне порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки; • отримання Інформаційною системою Замовника інформації щодо оплати або неоплати послуг з користування майданчиками для платного паркування від відповідної інформаційної системи Виконавця в режимі реального часу. З метою виконання інспекторами з паркування покладених на них завдань та функцій є нагальна необхідність отримання доступу до компонентів програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро. Оскільки вищезазначене програмне забезпечення має специфічну структуру, потребує кваліфікованого дослідження щодо вартості надання послуг та не використовується в загальному доступі, в Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради при здійсненні першої процедури закупівлі послуги постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, виникла необхідність у запиті до компанії, яка має відповідну кваліфікацію та досвід в розробці програмного забезпечення, для отримання кваліфікованих даних та розрахунків з цього питання для подальшого формування очікуваної вартості закупівлі (з обов’язковими наданням розрахунку вартості послуг). Згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель. Отже, для обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості використовувався Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, надаємо скановану копію листа Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР» від 01.12.2023 № 01/21 (копія додається). Статтею 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» (далі – Закон) передбачено, що Національна програма інформатизації становить комплекс взаємопов'язаних окремих завдань (проектів) інформатизації, спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури України за рахунок концентрації та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу держави, а також координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності і громадян у сфері інформатизації. Крім того, статтею 22 Закону передбачено що обов’язком Генерального державного замовника є здійснення координації державних, галузевих, регіональних програм та проектів інформатизації, програм та проектів інформатизації органів місцевого самоврядування та моніторингу у сфері інформатизації. Відповідно пп.4 п.12 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року № 1048, експертиза проводиться з урахуванням фінансово-економічного аспекту, що включає зокрема: загальну вартість об'єкта експертизи та витрати на виконання проекту інформатизації, що здійснюються за рахунок бюджетних і небюджетних коштів. Таким чином, на Міністерство цифрової трансформації України покладено обов’язок здійснення перевірки фінансово-економічної складової проекту, технічних та якісних характеристик проекту, отримання економічного ефекту, який досягається завдяки наданню послуг. З урахуванням зазначеного, відповідно до вимог чинного законодавства, Міністерство цифрової трансформації України на виконання функцій Генерального державного замовника Національної програми інформатизації розглядало матеріали щодо погодження проекту інформатизації надані листом Інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради щодо послуги постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів. Так листом Міністерства цифрової трансформації України від 08.12.2023 №1/06-2-15051 (з додатком) вказана процедура закупівлі (номером ID: UA-2023-12-01-000869-а) була погоджена в повному обсязі та в кількості послуг визначеної у тендерній документації (копія додається). Отже, з урахуванням зазначеного, вказана процедура закупівлі пройшла всі етапи погодження та перевірки фахівцями Міністерства цифрової трансформації України щодо доцільності її здійснення, в тому числі технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розрахунку вартості її, досягнення економічного ефекту від її впровадження з урахуванням рівня віддачі та рентабельності процесу.
Про аргументовані заперечення до висновку За результатами моніторингу Північно-східний офіс Держаудитслужби 04 березня 2024 року опублікував висновок про результати моніторінгу, щодо закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a). За результатами відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону України встановлено, що у пункті 12 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації міститься вимога про те, що Переможець процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що є порушенням вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України. Закупівля «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (UA-2023-12-08-009963-a), проводилась по процедурі відкриті торги з особливостями, тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості). Згідно з пунктом 47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Підпунктом 12 пункту 47 Особливостей передбачено «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.» Отже, з огляду на вищевикладене, Замовником в тендерній документації у пункті 12 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством», не порушено вимоги діючого законодавства. Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів з особливостями Замовник жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень керувався виключно нормами Закону України з урахуванням Особливостей. Інспекцією з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради взяті до уваги всі зауваження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області та в подальшому будуть використані при здійсненні закупівель.