0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 863 600.71 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 19 лют. 12:37
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, надалі - Особливості) здійснено закупівлю послуг - Послуги з обслуговування водних видів транспорту за кодом ДК 021:2015:63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-014794-a). Відповідно до наказу Управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Луганській області 16.02.2024 №3-З «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі. 20.02.2024 о 08:11 в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення». Керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, Ізмаїльська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) (далі - Філія або Замовник) вважає за доцільне надати наступні пояснення: 1. Щодо інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Закупівлю послуг технологічного забезпечення вантажних операцій здійснено на підставі заявки відділу стратегічного розвитку та взаємодії з портовим співтовариством Філії з метою забезпечення безпеки судноплавства та дотримання безпечних глибин для належного виконання вантажних робіт щодо суднових партій сільськогосподарської продукції на суднах задля виконання завдань Уряду країни з реалізації «Зернової програми». Філія не має на своєму балансі зазначених суден, тому виникає необхідність їх залучення у сторонніх підприємств та судновласників (обґрунтування виробничої потреби додається). Закупівлю проведено відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП "АМПУ" від 21.07.2021 р. №143/10 (зі змінами), Положення про порядок ведення договірної роботи в Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Ізмаїльського морського порту) від 11.01.2021 №1/14, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2023 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 23.12.2022 №1193-р, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2024 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 10.11.2023 №1048-р, та затвердженого Річного плану закупівель ДП "АМПУ" на 2023 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за закупівлею без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-30-014794-a (додається) є ідентичним до наведеного у складі тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями, що не відбулася (UA-2023-10-12-008344-a, Додаток 3 до Тендерної документації), та наведено у листах-запитах комерційних пропозицій у потенційних учасників закупівлі. Очікувана вартість закупівлі предмету закупівлі - послуг технологічного забезпечення вантажних операцій визначена під час вибору контрагента, листи-запити комерційних пропозицій та листи-відповіді учасників ринку додаються. За результатами відбору найбільш економічно вигідної пропозиції очікувана вартість предмету закупівлі склала 10 719 667,26 гривень без ПДВ та 12 863 600,71 гривень з ПДВ (Обґрунтування вибору контрагента з копіями підтверджуючих документів додається). 2. Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник повідомляє про наступне. Застосування процедури без використання електронної системи закупівель зроблено з урахуванням наступного. Уповноваженою особою ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) для потреб ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) була оголошена, за РПЗ-2023, процедура закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), за номером в електронній системі закупівель № UA-2023-10-12-008344-а. Очікувана вартість закупівлі складала 11 596 145,75 грн. без ПДВ / 13 915 374,90 грн. з ПДВ. Закупівля була прив’язана до рядку плану: № UA-Р-2023-10-11-003807-с. Процедура закупівлі не відбулась у зв’язку з відсутністю пропозицій, зі звітом про результати проведення процедури можна ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-008344-a/print/report/pdf. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на зазначене, при здійсненні закупівлі послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), наявні підстави для укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Закупівля запланована в РПЗ-2023 за рядком плану № UA-P-2023-11-20-004896-с. Відповідно до вимог п. 13 Особливостей в редакції, що діяла на дату оприлюднення звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовником відповідно до вимог пункту 13 Особливостей за результатами проведення закупівлі послуг з обслуговування водних видів транспорту за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) (ID: UA-2023-11-30-014794-a) оприлюднено в електронній системі закупівель: - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-30-014794-a); - договір про закупівлю та додатки до нього (файл Договор № 86-В-ІЗФ-23 від 30.11.2023 УДП.pdf); - обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель (файл Обґрунтування УДП.pdf). Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді документа - «Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі» підготовлено керівником підрозділу-ініціатору Замовника та погоджено заступником начальника Філії за напрямом, керуючись вимогами наказу ДП «АМПУ» від 21.09.2023 № 143/10 «Про особливості організації проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (додається). 3. Щодо способу та критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство» (код ЄДРПОУ 01125821), з яким укладений договір від 30 листопада 2023 №86-В-ІЗФ-23 без використання електронної системи закупівель. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Отже, відбір учасника для укладання договору без використання електронної системи закупівель здійснювався Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до вимог пп.6 п.13 Особливостей, а саме шляхом обрання найбільш економічно вигідної цінової пропозиції на виконання послуг, що є предметом закупівлі (надана ПрАТ «УДП»), та документального підтвердження потенційним контрагентом, що надав таку цінову пропозицію, відповідності вимогам Замовника, ідентичним до тендерної документації процедури закупівлі, що не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції (крім вимог пункту 47 Особливостей). Так, ПрАТ «УДП» надано Замовнику: документи, що підтверджують наявність відповідної матеріально-технічної бази; погодження технічних вимог до предмету закупівлі; погодження з проєктом договору; інформацію щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців до виконання договору та інші документи для учасників закупівлі, за переліком, що відповідає тендерній документації процедури закупівлі, що не відбулася (копії підтверджуючих документів додаються). Враховуючи вищевикладене ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ізмаїльською філією ДП «АМПУ» відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, надалі - Особливості) здійснено закупівлю послуг - Послуги з обслуговування водних видів транспорту за кодом ДК 021:2015:63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-014794-a). Відповідно до наказу Управління Північно-Східного Офісу Держаудитслужби в Луганській області 16.02.2024 №3-З «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг вищезазначеної закупівлі. 20.02.2024 о 08:11 в межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було оприлюднено «Запит замовнику на пояснення». Керуючись положеннями ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи зміст питань, зазначених у запиті, Ізмаїльська філія ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) (далі - Філія або Замовник) вважає за доцільне надати наступні пояснення: 1. Щодо інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Закупівлю послуг технологічного забезпечення вантажних операцій здійснено на підставі заявки відділу стратегічного розвитку та взаємодії з портовим співтовариством Філії з метою забезпечення безпеки судноплавства та дотримання безпечних глибин для належного виконання вантажних робіт щодо суднових партій сільськогосподарської продукції на суднах задля виконання завдань Уряду країни з реалізації «Зернової програми». Філія не має на своєму балансі зазначених суден, тому виникає необхідність їх залучення у сторонніх підприємств та судновласників (обґрунтування виробничої потреби додається). Закупівлю проведено відповідно до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом ДП "АМПУ" від 21.07.2021 р. №143/10 (зі змінами), Положення про порядок ведення договірної роботи в Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України», затвердженого наказом Ізмаїльській філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Ізмаїльського морського порту) від 11.01.2021 №1/14, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2023 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 23.12.2022 №1193-р, Фінансового плану ДП «АМПУ» на 2024 рік, затвердженого розпорядженням КМУ від 10.11.2023 №1048-р, та затвердженого Річного плану закупівель ДП "АМПУ" на 2023 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за закупівлею без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-30-014794-a (додається) є ідентичним до наведеного у складі тендерної документації процедури відкритих торгів з особливостями, що не відбулася (UA-2023-10-12-008344-a, Додаток 3 до Тендерної документації), та наведено у листах-запитах комерційних пропозицій у потенційних учасників закупівлі. Очікувана вартість закупівлі предмету закупівлі - послуг технологічного забезпечення вантажних операцій визначена під час вибору контрагента, листи-запити комерційних пропозицій та листи-відповіді учасників ринку додаються. За результатами відбору найбільш економічно вигідної пропозиції очікувана вартість предмету закупівлі склала 10 719 667,26 гривень без ПДВ та 12 863 600,71 гривень з ПДВ (Обґрунтування вибору контрагента з копіями підтверджуючих документів додається). 2. Щодо надання інформації та документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовник повідомляє про наступне. Застосування процедури без використання електронної системи закупівель зроблено з урахуванням наступного. Уповноваженою особою ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) для потреб ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Ізмаїльського МП) була оголошена, за РПЗ-2023, процедура закупівлі - відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), за номером в електронній системі закупівель № UA-2023-10-12-008344-а. Очікувана вартість закупівлі складала 11 596 145,75 грн. без ПДВ / 13 915 374,90 грн. з ПДВ. Закупівля була прив’язана до рядку плану: № UA-Р-2023-10-11-003807-с. Процедура закупівлі не відбулась у зв’язку з відсутністю пропозицій, зі звітом про результати проведення процедури можна ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-008344-a/print/report/pdf. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на зазначене, при здійсненні закупівлі послуг: «Послуги з обслуговування водних видів транспорту» за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій), наявні підстави для укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Закупівля запланована в РПЗ-2023 за рядком плану № UA-P-2023-11-20-004896-с. Відповідно до вимог п. 13 Особливостей в редакції, що діяла на дату оприлюднення звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Замовником відповідно до вимог пункту 13 Особливостей за результатами проведення закупівлі послуг з обслуговування водних видів транспорту за кодом CPV за ДК 021:2015 63720000-2 (Послуги технологічного забезпечення вантажних операцій) (ID: UA-2023-11-30-014794-a) оприлюднено в електронній системі закупівель: - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-30-014794-a); - договір про закупівлю та додатки до нього (файл Договор № 86-В-ІЗФ-23 від 30.11.2023 УДП.pdf); - обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель (файл Обґрунтування УДП.pdf). Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді документа - «Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі» підготовлено керівником підрозділу-ініціатору Замовника та погоджено заступником начальника Філії за напрямом, керуючись вимогами наказу ДП «АМПУ» від 21.09.2023 № 143/10 «Про особливості організації проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (додається). 3. Щодо способу та критеріїв, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: Приватне акціонерне товариство «Українське Дунайське пароплавство» (код ЄДРПОУ 01125821), з яким укладений договір від 30 листопада 2023 №86-В-ІЗФ-23 без використання електронної системи закупівель. Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей встановлено що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Отже, відбір учасника для укладання договору без використання електронної системи закупівель здійснювався Замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до вимог пп.6 п.13 Особливостей, а саме шляхом обрання найбільш економічно вигідної цінової пропозиції на виконання послуг, що є предметом закупівлі (надана ПрАТ «УДП»), та документального підтвердження потенційним контрагентом, що надав таку цінову пропозицію, відповідності вимогам Замовника, ідентичним до тендерної документації процедури закупівлі, що не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції (крім вимог пункту 47 Особливостей). Так, ПрАТ «УДП» надано Замовнику: документи, що підтверджують наявність відповідної матеріально-технічної бази; погодження технічних вимог до предмету закупівлі; погодження з проєктом договору; інформацію щодо незалучення субпідрядників/співвиконавців до виконання договору та інші документи для учасників закупівлі, за переліком, що відповідає тендерній документації процедури закупівлі, що не відбулася (копії підтверджуючих документів додаються). Враховуючи вищевикладене ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) вважає, що відсутні ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.