0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 218 002.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 лют. 12:43
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість по даній закупівлі визначено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0753733-22#Text ) та Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування (http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=99285 ) Очікувана вартість об’єкту розрахована на основі затверджених зведених кошторисних розрахунків 2. Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних. 3. Дана вимога включена з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість по даній закупівлі визначено відповідно до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0753733-22#Text ) та Галузевих розрахунків витрат ресурсів на ремонтно-будівельні роботи на автомобільних дорогах загального користування (http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=99285 ) Очікувана вартість об’єкту розрахована на основі затверджених зведених кошторисних розрахунків 2. Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних. 3. Дана вимога включена з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу: Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне управління-77». Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних. Щодо тендерної документації. Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації наступний абзац: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей» з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Надаємо обґрунтовані заперечення до висновку моніторингу: Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне управління-77». Відповідно до абзацу 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації: "Лабораторія має бути акредитована в установленому законом поряду та компетентна відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005) в сфері випробування матеріалів протиожиледних (на підтвердження у складі пропозиції надається атестат про акредитацію, виданий уповноваженим орагном та сфера акредитації, яка містить матеріали протиожиледні). ". На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельне управління - 77» надано атестат про акредитацію №2Т493 відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), виданий щодо Головного випробувального центру Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (код ЄДРПОУ – 03450778) та сферу акредитації, ка містить матеріали протиожиледні. Абзац 5 підпункту 6.5. пункту 6 розділу 3 тендерної документації містить виключний перелік документів, який має надати учасник, ніяких додаткових документів в цій частині тендерна документація не вимагає. Таким чином, учасник ТОВ «Будівельне управління - 77» надав всі документи, які вимагались тендерною документацією для підтвердження лабораторії, акредитованої в установленому законом поряду та компетентної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2005, в сфері випробування матеріалів протиожиледних. Щодо тендерної документації. Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації наступний абзац: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю, визначеного пунктом 49 Особливостей, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей» з метою дотримання виконання вимог частини 1 розділу 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».