0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
278 536.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 лют. 13:35
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 03.11.2022 року № 259 розпочато моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-14-023906-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронна система закупівель Prozorro), Комунальному підприємству «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (далі – Замовник), необхідно надати відповідь на декілька питань. Зважаючи на необхідність надання відповідей на поставлені питання, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведені моніторингу, надаємо наступну інформацію. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. 1.1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, 88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород вул. Проектна, 4А, код ЄДРПОУ: 03328362, категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 1.2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товари за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». 1.3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-023906-a. 1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 278 536,00 грн. з ПДВ. 1.5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 278 536,00 грн. з ПДВ, джерело фінансування – Місцевий бюджет. 1.6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: На підставі наявної потреби у закупівлі товарів за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2023-12-14-008065-c. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі. Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників. 1.7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до заявки заступника директора Тернавського О.В. ІІ. По закупівлі UA-2023-12-14-023906-a з товариством з обмеженою відповідальністю "Техно Дюйм" був укладений договір № 248/01 від 27 грудня 2023 року (додано окремим файлом). Уповноваженою особою, яка звільнилася 01.02.2024 р. (наказ № 42 к від 01.02.2024 року), з незрозумілих причин договір не був опублікований та не було прозвітовано про виконання договору. Одна з причин звільнення неефективна та недбала робота УО.
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 03.11.2022 року № 259 розпочато моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-14-023906-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронна система закупівель Prozorro), Комунальному підприємству «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (далі – Замовник), необхідно надати відповідь на декілька питань. Зважаючи на необхідність надання відповідей на поставлені питання, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведені моніторингу, надаємо наступну інформацію. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. 1.1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, 88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород вул. Проектна, 4А, код ЄДРПОУ: 03328362, категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 1.2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товари за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності». 1.3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-14-023906-a. 1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 278 536,00 грн. з ПДВ. 1.5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 278 536,00 грн. з ПДВ, джерело фінансування – Місцевий бюджет. 1.6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: На підставі наявної потреби у закупівлі товарів за ДК 021:2015 34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2023-12-14-008065-c. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі. Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників. 1.7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до заявки заступника директора Тернавського О.В. ІІ. По закупівлі UA-2023-12-14-023906-a з товариством з обмеженою відповідальністю "Техно Дюйм" був укладений договір № 248/01 від 27 грудня 2023 року (додано окремим файлом). Уповноваженою особою, яка звільнилася 01.02.2024 р. (наказ № 42 к від 01.02.2024 року), з незрозумілих причин договір не був опублікований та не було прозвітовано про виконання договору. Одна з причин звільнення неефективна та недбала робота УО.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо запитань по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-14-023906-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності можемо повідомити наступне: дана закупівля була запланована вчасно, надане технічне завдання з підтвердженням фінансування. Уповноваженою особою була не вчасно опублікована процедура закупівлі цим самим спричинивши порушенням строків укладання договору, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Так як, договір вже виконаний, на даний час порушення усунути неможливо.
Щодо запитань по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-14-023906-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності можемо повідомити наступне: дана закупівля була запланована вчасно, надане технічне завдання з підтвердженням фінансування. Уповноваженою особою була не вчасно опублікована процедура закупівлі цим самим спричинивши порушенням строків укладання договору, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Так як, договір вже виконаний, на даний час порушення усунути неможливо.
Щодо висновку по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-14-023906-a, предмет закупівлі – товар ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, можемо повідомити наступне: для недопущення встановлених порушень у подальшому з прийнятою УО проведено роз'яснювальну бесіду.