0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 400.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 лют. 17:15
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
«Щодо першого питання запиту: Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання деревини у попередньому році та виділеного у поточному році обсягу фінансування. Очікувана вартість товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами). При визначені очікуваної вартості закупівлі здійснено аналіз ринку, розглянуто загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, дані в електронній системі закупівель Рrozorro), а також використано інформацію отриману шляхом проведення усних ринкових консультацій. Щодо другого питання запиту: Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі опубліковано на власному веб-сайті замовника за посиланням: https://sites.google.com/view/pichanica10/. Щодо третього питання запиту: На виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.2.1 п.2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником, не виявлено. Щодо четвертого питання запиту: Відповідно до приписів ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що опублікована у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема — ЄДР. Вимога про надання довідки (складеної у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі її наявності)), про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням: Прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання, частки в статутному капіталі, громадянства кожного із них, була помилково включена до тендерної документації та не може виступати, як декларативна вимога, так як не відповідає чинному законодавству, по причині наявності вищезазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. А відтак, відсутність даної довідки, у тендерній пропозиції учасника закупівлі, не може слугувати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Щодо надання гарантійного листа, у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі, мушу зазначити, що відповідно пп.1 підрозділу «Інші умови тендерної документації», що міститься у п.3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України. Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник автоматично підтверджує достовірність поданої інформації та факт дотримання норм чинного законодавства України. А отже, включення до тендерної документації вимоги щодо надання вищезазначеного гарантійного листа, було помилковим, так як порушує принцип правової визначеності, та не може слугувати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції».
«Щодо першого питання запиту: Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання деревини у попередньому році та виділеного у поточному році обсягу фінансування. Очікувана вартість товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами). При визначені очікуваної вартості закупівлі здійснено аналіз ринку, розглянуто загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах (на сайтах постачальників, дані в електронній системі закупівель Рrozorro), а також використано інформацію отриману шляхом проведення усних ринкових консультацій. Щодо другого питання запиту: Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі опубліковано на власному веб-сайті замовника за посиланням: https://sites.google.com/view/pichanica10/. Щодо третього питання запиту: На виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.2.1 п.2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником, не виявлено. Щодо четвертого питання запиту: Відповідно до приписів ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може вимагати документального підтвердження публічної інформації, що опублікована у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема — ЄДР. Вимога про надання довідки (складеної у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі її наявності)), про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням: Прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання, частки в статутному капіталі, громадянства кожного із них, була помилково включена до тендерної документації та не може виступати, як декларативна вимога, так як не відповідає чинному законодавству, по причині наявності вищезазначеної інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. А відтак, відсутність даної довідки, у тендерній пропозиції учасника закупівлі, не може слугувати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції. Щодо надання гарантійного листа, у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі, мушу зазначити, що відповідно пп.1 підрозділу «Інші умови тендерної документації», що міститься у п.3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції, та повинен дотримуватись норм чинного законодавства України. Подаючи свою тендерну пропозицію, учасник автоматично підтверджує достовірність поданої інформації та факт дотримання норм чинного законодавства України. А отже, включення до тендерної документації вимоги щодо надання вищезазначеного гарантійного листа, було помилковим, так як порушує принцип правової визначеності, та не може слугувати підставою для відхилення такої тендерної пропозиції».
Керуючись зобов’язаннями, викладеними у висновку моніторингу, відповідно до вимог ч.2 ст.202 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог частини 1 статті 206 та частини 2 статті 188 Господарського кодексу України, керівництвом закладу було вжито заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 08.02.2024 № 10 (звіт про виконання договору, додається).