0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 515 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 лют. 17:17
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-02-26-000057) Пояснення На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 ), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення: 1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Обсяг закупівлі товару : 1500 м. куб, з них: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка (м. Овруч, вул. Франка,5 в) - 1300 м. куб, Невгодівська філія Овруцького ліцею імені Андрія Малишка (с. Невгоди, вул. Перемоги,1.) – 200 м.куб. - Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м. - Доставка товару (навантаження та розвантаження ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок . - Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. - По факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних. Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дровяній непромислового користування для Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради та Невгодівської філії Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Крім того, в закупівлі передбачається інше джерело фінансування - відшкодування орендарів. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти . Очікувана вартість процедури закупівлі складає 1 515 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот п’ятнадцять тисяч грн. ) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a 2. «надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». Пояснення: На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання» https://ovruchgimnaziya.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnij-yakisnih-kilkisnih-harakteristik-zakupivel-tovariv-robit-ta-poslug-12-14-05-04-04-2023/ 3. «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення)». Пояснення: Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на наявність формальних помилок та відповідність тендерній документації, було виявлено відсутність 6 сторінки паспорта, яку визначено як несуттєву та таку, що не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На підставі чого було складено окремий протокол № 5/н від 06.02.2024р. (додається), в якому розглянуто питання: 1. Про розгляд наявності несуттєвих (формальних) помилок в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами(далі — Особливості), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 2.Про прийняття рішення щодо подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). Та в результаті опрацьованих питань прийнято рішення: 1. Визначити відсутність 6 сторінки паспорта учасника як несуттєву помилку, та таку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, та не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2. Продовжити подальший розгляд тендерну пропозицію Учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович (код ЄДРПОУ 3343503656) (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 4. «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Згідно п.п.5 п.6 «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР» - Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Згідно підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, копії сторінок паспорта затребувались для визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На виконання вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, які є заповненими, окрім відсутності інформації на 5 сторінці, та Забезпечують можливість визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. При розгляді даної невідповідності та визначення впливу відповідної інформації на зміст тендерної пропозиції, замовником опрацьовано «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР». Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Згідно п.п.5 п.6 даної Постанови - третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Відповідно до п.8 До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним. Ненадання сканкопії всіх сторінок паспорту (порожніх) не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує інших учасників та не впливає на визначення переможця закупівлі. Слід зазначити, що учасником подана 5 сторінка паспорта на якій відсутня будь яка інформація, що згідно «Положення про паспорт України» свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Оскільки всі сторінки паспорта, що підтверджують особу подані ( назва файлу - Паспорт код Фещенко Д.pdf) , враховуючи наявність порожньої 5 сторінки паспорта, що свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці паспорта, прийнято рішення згідно протоколу №5/н від 06.02.2024р., що відсутність копії 6 сторінки – вважати несуттєвою помилкою, та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією та не впливає визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. Крім того, вищезазначену інформацію зазначена спираючись також на судову практику, а саме: Відповідно до Рішення від 30.04.2023 по справі 380/14749/22 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД, зазначено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Судовою практикою встановлено, що ненадання учасником/ФОП сканкопій порожніх (не заповнених) сторінок паспорта (за умови подання всіх заповнених сторінок паспорта) не впливає на зміст тендерної пропозиції. 5. «Учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди. Однак тендерною документацією не вимагалось окремого чи особливого підтвердження наявності автомобіля з маніпулятором чи маніпулятора на транспортному засобі. На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1 (назва файлу - 1 довідка мат-тех база.pdf), яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих: спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL. Також надано договір оренди транспортних засобів (назва файлу - договір оренди ТЗ.pdf), згідно даних договору оренди: загального вантажного бортового КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2011 держ.номер АМ9461ЕІ; загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL 2006 АМ9530ХР; спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ рук випуску 1993 держ.номер АМ3267ХО; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2010 держ.номер АМ1774ЕО. При перевірці автомобілів згідно даних з платформи «Опендатабот» через мобільний додаток, а також через сайт https://ua.carplates.app/number/AM1031HI , встановлено, що загального вантажний бортовий КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ, перереєстровано при переобладнанні без заміни номерних агрегатів (фото додається). Щодо зауваження про відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось нотаріального затвердження договору оренди. Так як предметом закупівлі за ідентифікатором закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a, є «Деревина дров’яна непромислового використання» за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, що передбачає забезпечення твердим паливом Замовника, та жодним чином не стосується правовідносин між сторонами договору оренди транспортних засобів, так як, відповідно до п.1 ст.216. Цивільного Кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Крім того, відповідно до п.2. ст.220 ЦКУ, якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи відсутність вимоги у тендерній документації обов’язкового нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу та вищезазначену інформацію, положення п.2 ст.799 про те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, не застосовувались до учасника.
Пояснення На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 ), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення: 1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Обсяг закупівлі товару : 1500 м. куб, з них: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка (м. Овруч, вул. Франка,5 в) - 1300 м. куб, Невгодівська філія Овруцького ліцею імені Андрія Малишка (с. Невгоди, вул. Перемоги,1.) – 200 м.куб. - Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м. - Доставка товару (навантаження та розвантаження ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок . - Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. - По факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних. Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дровяній непромислового користування для Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради та Невгодівської філії Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Крім того, в закупівлі передбачається інше джерело фінансування - відшкодування орендарів. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти . Очікувана вартість процедури закупівлі складає 1 515 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот п’ятнадцять тисяч грн. ) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a 2. «надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». Пояснення: На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання» https://ovruchgimnaziya.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnij-yakisnih-kilkisnih-harakteristik-zakupivel-tovariv-robit-ta-poslug-12-14-05-04-04-2023/ 3. «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення)». Пояснення: Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на наявність формальних помилок та відповідність тендерній документації, було виявлено відсутність 6 сторінки паспорта, яку визначено як несуттєву та таку, що не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На підставі чого було складено окремий протокол № 5/н від 06.02.2024р. (додається), в якому розглянуто питання: 1. Про розгляд наявності несуттєвих (формальних) помилок в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами(далі — Особливості), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 2.Про прийняття рішення щодо подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). Та в результаті опрацьованих питань прийнято рішення: 1. Визначити відсутність 6 сторінки паспорта учасника як несуттєву помилку, та таку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, та не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2. Продовжити подальший розгляд тендерну пропозицію Учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович (код ЄДРПОУ 3343503656) (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 4. «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Згідно п.п.5 п.6 «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР» - Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Згідно підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, копії сторінок паспорта затребувались для визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На виконання вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, які є заповненими, окрім відсутності інформації на 5 сторінці, та Забезпечують можливість визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. При розгляді даної невідповідності та визначення впливу відповідної інформації на зміст тендерної пропозиції, замовником опрацьовано «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР». Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Згідно п.п.5 п.6 даної Постанови - третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Відповідно до п.8 До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним. Ненадання сканкопії всіх сторінок паспорту (порожніх) не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує інших учасників та не впливає на визначення переможця закупівлі. Слід зазначити, що учасником подана 5 сторінка паспорта на якій відсутня будь яка інформація, що згідно «Положення про паспорт України» свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Оскільки всі сторінки паспорта, що підтверджують особу подані ( назва файлу - Паспорт код Фещенко Д.pdf) , враховуючи наявність порожньої 5 сторінки паспорта, що свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці паспорта, прийнято рішення згідно протоколу №5/н від 06.02.2024р., що відсутність копії 6 сторінки – вважати несуттєвою помилкою, та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією та не впливає визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. Крім того, вищезазначену інформацію зазначена спираючись також на судову практику, а саме: Відповідно до Рішення від 30.04.2023 по справі 380/14749/22 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД, зазначено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Судовою практикою встановлено, що ненадання учасником/ФОП сканкопій порожніх (не заповнених) сторінок паспорта (за умови подання всіх заповнених сторінок паспорта) не впливає на зміст тендерної пропозиції. 5. «Учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди. Однак тендерною документацією не вимагалось окремого чи особливого підтвердження наявності автомобіля з маніпулятором чи маніпулятора на транспортному засобі. На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1 (назва файлу - 1 довідка мат-тех база.pdf), яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих: спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL. Також надано договір оренди транспортних засобів (назва файлу - договір оренди ТЗ.pdf), згідно даних договору оренди: загального вантажного бортового КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2011 держ.номер АМ9461ЕІ; загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL 2006 АМ9530ХР; спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ рук випуску 1993 держ.номер АМ3267ХО; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2010 держ.номер АМ1774ЕО. При перевірці автомобілів згідно даних з платформи «Опендатабот» через мобільний додаток, а також через сайт https://ua.carplates.app/number/AM1031HI , встановлено, що загального вантажний бортовий КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ, перереєстровано при переобладнанні без заміни номерних агрегатів (фото додається). Щодо зауваження про відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось нотаріального затвердження договору оренди. Так як предметом закупівлі за ідентифікатором закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a, є «Деревина дров’яна непромислового використання» за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, що передбачає забезпечення твердим паливом Замовника, та жодним чином не стосується правовідносин між сторонами договору оренди транспортних засобів, так як, відповідно до п.1 ст.216. Цивільного Кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Крім того, відповідно до п.2. ст.220 ЦКУ, якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи відсутність вимоги у тендерній документації обов’язкового нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу та вищезазначену інформацію, положення п.2 ст.799 про те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, не застосовувались до учасника.
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-02-26-000057) Пояснення На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 ), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення: 1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Обсяг закупівлі товару : 1500 м. куб, з них: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка (м. Овруч, вул. Франка,5 в) - 1300 м. куб, Невгодівська філія Овруцького ліцею імені Андрія Малишка (с. Невгоди, вул. Перемоги,1.) – 200 м.куб. - Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м. - Доставка товару (навантаження та розвантаження ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок . - Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. - По факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних. Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дровяній непромислового користування для Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради та Невгодівської філії Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Крім того, в закупівлі передбачається інше джерело фінансування - відшкодування орендарів. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти . Очікувана вартість процедури закупівлі складає 1 515 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот п’ятнадцять тисяч грн. ) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a 2. «надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». Пояснення: На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання» https://ovruchgimnaziya.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnij-yakisnih-kilkisnih-harakteristik-zakupivel-tovariv-robit-ta-poslug-12-14-05-04-04-2023/ 3. «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення)». Пояснення: Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на наявність формальних помилок та відповідність тендерній документації, було виявлено відсутність 6 сторінки паспорта, яку визначено як несуттєву та таку, що не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На підставі чого було складено окремий протокол № 5/н від 06.02.2024р. (додається), в якому розглянуто питання: 1. Про розгляд наявності несуттєвих (формальних) помилок в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами(далі — Особливості), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 2.Про прийняття рішення щодо подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). Та в результаті опрацьованих питань прийнято рішення: 1. Визначити відсутність 6 сторінки паспорта учасника як несуттєву помилку, та таку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, та не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2. Продовжити подальший розгляд тендерну пропозицію Учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович (код ЄДРПОУ 3343503656) (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 4. «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Згідно п.п.5 п.6 «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР» - Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Згідно підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, копії сторінок паспорта затребувались для визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На виконання вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, які є заповненими, окрім відсутності інформації на 5 сторінці, та Забезпечують можливість визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. При розгляді даної невідповідності та визначення впливу відповідної інформації на зміст тендерної пропозиції, замовником опрацьовано «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР». Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Згідно п.п.5 п.6 даної Постанови - третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Відповідно до п.8 До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним. Ненадання сканкопії всіх сторінок паспорту (порожніх) не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує інших учасників та не впливає на визначення переможця закупівлі. Слід зазначити, що учасником подана 5 сторінка паспорта на якій відсутня будь яка інформація, що згідно «Положення про паспорт України» свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Оскільки всі сторінки паспорта, що підтверджують особу подані ( назва файлу - Паспорт код Фещенко Д.pdf) , враховуючи наявність порожньої 5 сторінки паспорта, що свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці паспорта, прийнято рішення згідно протоколу №5/н від 06.02.2024р., що відсутність копії 6 сторінки – вважати несуттєвою помилкою, та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією та не впливає визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. Крім того, вищезазначену інформацію зазначена спираючись також на судову практику, а саме: Відповідно до Рішення від 30.04.2023 по справі 380/14749/22 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД, зазначено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Судовою практикою встановлено, що ненадання учасником/ФОП сканкопій порожніх (не заповнених) сторінок паспорта (за умови подання всіх заповнених сторінок паспорта) не впливає на зміст тендерної пропозиції. 5. «Учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди. Однак тендерною документацією не вимагалось окремого чи особливого підтвердження наявності автомобіля з маніпулятором чи маніпулятора на транспортному засобі. На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1 (назва файлу - 1 довідка мат-тех база.pdf), яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих: спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL. Також надано договір оренди транспортних засобів (назва файлу - договір оренди ТЗ.pdf), згідно даних договору оренди: загального вантажного бортового КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2011 держ.номер АМ9461ЕІ; загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL 2006 АМ9530ХР; спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ рук випуску 1993 держ.номер АМ3267ХО; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2010 держ.номер АМ1774ЕО. При перевірці автомобілів згідно даних з платформи «Опендатабот» через мобільний додаток, а також через сайт https://ua.carplates.app/number/AM1031HI , встановлено, що загального вантажний бортовий КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ, перереєстровано при переобладнанні без заміни номерних агрегатів (фото додається). Щодо зауваження про відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось нотаріального затвердження договору оренди. Так як предметом закупівлі за ідентифікатором закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a, є «Деревина дров’яна непромислового використання» за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, що передбачає забезпечення твердим паливом Замовника, та жодним чином не стосується правовідносин між сторонами договору оренди транспортних засобів, так як, відповідно до п.1 ст.216. Цивільного Кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Крім того, відповідно до п.2. ст.220 ЦКУ, якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи відсутність вимоги у тендерній документації обов’язкового нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу та вищезазначену інформацію, положення п.2 ст.799 про те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, не застосовувались до учасника.
Повідомляємо, що для усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з 18.03.2024р., дію договору про закупівлю № 20 від 16.02.2024 припинено, договір розірвано.