0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
411 000.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ІМ.В.Я. ДАНИЛЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 бер. 22:10
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб Державної установи «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, використовується для харчування пацієнтів клініки, які перебувають на лікуванні. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, бюджетного запиту та затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, становить 411 000,00 грн з ПДВ. 2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.ipep.com.ua/ 3. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію. У наданій переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА виписці така інформація підтверджена, вимагати інший документ підстав не має. 4. Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Отже нам невідомо, чи саме Провоторова І.В. зверталася до нас із зазначеним питанням. Будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що ми і зробили. Якщо фізична/юридична особа вважала би, що замовником роз’яснення було надано не по суті заданого питання, то така фізична/юридична особа мала права повторно звернутися до замовника за роз’ясненнями. А з огляду на те що фізична/юридична особа більше не зверталась до замовника, це означає, що роз’яснення замовника фізичну/юридичну цілком задовольнило.
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб Державної установи «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, використовується для харчування пацієнтів клініки, які перебувають на лікуванні. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, бюджетного запиту та затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, становить 411 000,00 грн з ПДВ. 2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.ipep.com.ua/ 3. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію. У наданій переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА виписці така інформація підтверджена, вимагати інший документ підстав не має. 4. Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Отже нам невідомо, чи саме Провоторова І.В. зверталася до нас із зазначеним питанням. Будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що ми і зробили. Якщо фізична/юридична особа вважала би, що замовником роз’яснення було надано не по суті заданого питання, то така фізична/юридична особа мала права повторно звернутися до замовника за роз’ясненнями. А з огляду на те що фізична/юридична особа більше не зверталась до замовника, це означає, що роз’яснення замовника фізичну/юридичну цілком задовольнило.
Захід направленей на недопущення у подальшому