0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 500 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 бер. 09:38
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє: Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради. Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ . Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель. Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє: Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради. Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ . Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель. Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє: Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради. Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ . Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель. Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2024-03-04-000076) на запит про надання пояснень, інформації та документів, щодо закупівлі ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Новобузької міської ради ) (UA-2024-02-06-015651-a) повідомляє: Планування закупівлі було організовано відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та Розпорядження Новобузького міського голови від 01.02.2021 р. № 34-р «Про затвердження Порядку організації планування та проведення закупівель», в якості експертів для планування цієї закупівлі були задіяні: спеціалісти апарату Новобузької міської ради, спеціалісти відділу з питань житлово-комунального господарства Новобузької міської ради. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником, відповідно до внутрішнього обліку фактично використаних товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуваням запланованих поточних завдань Новобузької міської ради. Для розрахунку очікуваної вартості за методикою Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» використовувались дані про ціни попередніх власних закупівель з урахуванням індексу інфляції. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик закупівлі та його очікувана вартість: https://novobuzka-gromada.gov.ua/news/1707292025/ . Для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Уповноважена особа, не вимагала у учасника ніяких підтверджувальних документів, крім особистого декларування в електронній системі, але Учасник в період «Подання пропозицій» підгрузив всі Довідки, які були в Додатку 2 Тендерної документації для Переможця торгів. Також, в Додатку 2 Тендерної документації, вказано: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тому при перевірці документів, уповноважена особа скористалась публічною інформацією, яка є у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких був вільний, а також інформацією яка була доступна в електронній системі закупівель. Також, хочемо зазначити, що Замовник своїм рішенням про визначення переможця, не дискримінував жодного учасника торгів, так як тендерну пропозицію надав лише один учасник, який вже декілька років є добросовісним виконавцем послуг для Новобузької міської ради, про що свідчать виконані договори, які можна від слідкувати в електронній системі закупівель, наприклад: UA-2023-11-06-011253-a, UA-2023-01-27-001376-a, UA-2022-01-28-010619-b, UA-2021-11-30-002668-a.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1) В пункті 2 розділі 5 Тендерної документації до предмету закупівлі вказано про надання довідки згідно форми Додатку 5, але при цьому замовником допускаються до участі у закупівлі як учасники, що будуть залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг в обсязі більше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, так і субпідрядника (субпідрядників) – в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або не буде залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг (виконання робіт). Отже, згідно умов Тендерної документації залучення або не залучення потенційним виконавцем договору до участі у роботі субпідрядника (субпідрядників) не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції. . Незважаючи на ненадання КП НМР «Добробут» довідки про не залучення субпідрядників, інформація про відсутність субпідрядників міститься в інших документах учасника, наданих у складі тендерної пропозиції. Уповноважена особа вважала, що в даному випадку учасник допустив формальну помилку, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерноїдокументації, не надавши окрему довідку про незалучення субпідрядників, та така помилка не впливала на зміст тендерної пропозиції, а тому, тендерна пропозиція переможця з найвигіднішою економічною пропозицією не підлягала відхиленню. Також зазначає, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відсутні, оскільки стаття 31 Закону передбачає відхилення у випадку коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А довідка про субпідрядників не відноситься ні до технічної специфікації, ні до вимог до предмету закупівлі, а всі документи, що стосуються безпосередньо послуг (наявність аналогічних договорів , згода з технічними,якісними та кількісними характеристиками предмету, згода з договорем та інше) учасником складені без порушень. В наданих довідках тендерної пропозиції, КП НМР «Добробут» вказує самого себе, як надавача послуг. 2) Статут, вимагався уповноваженою особою, як документ, який підтверджує повноваження та право підпису Тендерної пропозиції зі сторони учасника. Лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи – це є узаконена, та стисла інформація для самостійної перевірки паперового Статуту, тому вона є повним відображенням інформації, яка наведена в Статуті. При перевірці документів, уповноваженою особою, було перевірено Статут КП НМР «Добробут», в якому була інформація, яка показувала відповідність кваліфікаційним критеріям учасника.
1) В пункті 2 розділі 5 Тендерної документації до предмету закупівлі вказано про надання довідки згідно форми Додатку 5, але при цьому замовником допускаються до участі у закупівлі як учасники, що будуть залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг в обсязі більше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, так і субпідрядника (субпідрядників) – в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або не буде залучати субпідрядника (субпідрядників) до надання послуг (виконання робіт). Отже, згідно умов Тендерної документації залучення або не залучення потенційним виконавцем договору до участі у роботі субпідрядника (субпідрядників) не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції. . Незважаючи на ненадання КП НМР «Добробут» довідки про не залучення субпідрядників, інформація про відсутність субпідрядників міститься в інших документах учасника, наданих у складі тендерної пропозиції. Уповноважена особа вважала, що в даному випадку учасник допустив формальну помилку, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерноїдокументації, не надавши окрему довідку про незалучення субпідрядників, та така помилка не впливала на зміст тендерної пропозиції, а тому, тендерна пропозиція переможця з найвигіднішою економічною пропозицією не підлягала відхиленню. Також зазначає, що підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця відсутні, оскільки стаття 31 Закону передбачає відхилення у випадку коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А довідка про субпідрядників не відноситься ні до технічної специфікації, ні до вимог до предмету закупівлі, а всі документи, що стосуються безпосередньо послуг (наявність аналогічних договорів , згода з технічними,якісними та кількісними характеристиками предмету, згода з договорем та інше) учасником складені без порушень. В наданих довідках тендерної пропозиції, КП НМР «Добробут» вказує самого себе, як надавача послуг. 2) Статут, вимагався уповноваженою особою, як документ, який підтверджує повноваження та право підпису Тендерної пропозиції зі сторони учасника. Лист із зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук діючої редакції установчих документів юридичної особи – це є узаконена, та стисла інформація для самостійної перевірки паперового Статуту, тому вона є повним відображенням інформації, яка наведена в Статуті. При перевірці документів, уповноваженою особою, було перевірено Статут КП НМР «Добробут», в якому була інформація, яка показувала відповідність кваліфікаційним критеріям учасника.
Новобузькою міською радою прийнято рішення, про оскарження висновку моніторингу в судовому порядку, та подано позов до Миколаївського адміністративного окружного суду