0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 000 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Шепетівське ремонтно-експлуатаційне підприємство Шепетівської міської ради"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 5 бер. 15:36
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит, за результатами моніторингу публічної закупівлі ID: UA-2024-02-28-001591-a від 28.02.2024, щодо надання пояснень по даних питаннях, повідомляю наступне: 1. Підставою для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості для придбання навісного обладнання сміттєвоза із заднім завантаженням для вантажного автомобіля, були взяті до уваги комерційні пропозиції від ТОВ «Сучасні Вантажівки» та ТОВ ТД «Турбівмашбуд» (копії комерційних пропозицій додаються), а також моніторинг сайтів інших підприємств, що займаються подібним видом діяльності. Відбір технічних параметрів проводився за умов потреби підприємства: вантажопідємність транспортного засобу, його маневреність під час збору сміття у відведених для того місцях на території Шепетівської громади, параметри загрузки відповідно до наявних сміттєвих контейнерів, які використовуються для збору твердих побутових відходів та інших обов’язкових критеріїв для ефективної роботи. Також, однією із важливих причин є відсутність достатнього фінансового забезпечення підприємства для придбання нової спеціальної техніки (сміттєвозів), тому було прийнято рішення, щодо закупівлі вищевказаного обладнання. За результатами проведеної роботи було сформовано тендерну документацію та проведено відкриті торги з особливостями ID: UA-2024-02-09-003047-a від 09.02.2024 року. 2. В зв’яку з тим що аукціон по відкритих торгах з особливостями по закупівлі ID: UA-2024-02-09-003047-a не відбувся, через відсутність учасників, а потреба залишилася, тому було прийнято рішення, відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 із внесеними змінами та доповненнями «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: <…….> 6.) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;», про проведення закупівлі без застосування електронної системи, згідно наказу директора КП «Шепетівський РЕП» № 27 від 20.02.2024 року. 3. Комерційна пропозиція ТОВ ТД «Турбівмашбуд» найбільше відповідала потребам підприємства відносно технічних характеристик та ціни, тому прийнято рішення про укладення договору поставки, про що свідчить Протокол уповноваженої особи № 35 від 28.02.2024 року.
На Ваш Запит, за результатами моніторингу публічної закупівлі ID: UA-2024-02-28-001591-a від 28.02.2024, щодо надання пояснень по даних питаннях, повідомляю наступне: 1. Підставою для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості для придбання навісного обладнання сміттєвоза із заднім завантаженням для вантажного автомобіля, були взяті до уваги комерційні пропозиції від ТОВ «Сучасні Вантажівки» та ТОВ ТД «Турбівмашбуд» (копії комерційних пропозицій додаються), а також моніторинг сайтів інших підприємств, що займаються подібним видом діяльності. Відбір технічних параметрів проводився за умов потреби підприємства: вантажопідємність транспортного засобу, його маневреність під час збору сміття у відведених для того місцях на території Шепетівської громади, параметри загрузки відповідно до наявних сміттєвих контейнерів, які використовуються для збору твердих побутових відходів та інших обов’язкових критеріїв для ефективної роботи. Також, однією із важливих причин є відсутність достатнього фінансового забезпечення підприємства для придбання нової спеціальної техніки (сміттєвозів), тому було прийнято рішення, щодо закупівлі вищевказаного обладнання. За результатами проведеної роботи було сформовано тендерну документацію та проведено відкриті торги з особливостями ID: UA-2024-02-09-003047-a від 09.02.2024 року. 2. В зв’яку з тим що аукціон по відкритих торгах з особливостями по закупівлі ID: UA-2024-02-09-003047-a не відбувся, через відсутність учасників, а потреба залишилася, тому було прийнято рішення, відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 із внесеними змінами та доповненнями «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: <…….> 6.) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;», про проведення закупівлі без застосування електронної системи, згідно наказу директора КП «Шепетівський РЕП» № 27 від 20.02.2024 року. 3. Комерційна пропозиція ТОВ ТД «Турбівмашбуд» найбільше відповідала потребам підприємства відносно технічних характеристик та ціни, тому прийнято рішення про укладення договору поставки, про що свідчить Протокол уповноваженої особи № 35 від 28.02.2024 року.