0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 050 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 бер. 17:21
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме рідинне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-31-008349-a) повідомляємо: 1. Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі досвіду витрат пального при проведенні господарської діяльності в минулих роках та з урахуванням запланованих обсягів сільськогосподарських робіт у 2024 році. Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2024 рік, затвердженого Національною академією аграрних наук України. Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з середніх цін на пальне по Україні станом та 29.01.2024. Додаємо службову записку та протокол уповноваженої особи. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Закупівля пального - Інститут картоплярства НААН (ikar.in.ua). Додаємо фото сторінки сайту.
У відповідь про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товар, а саме рідинне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-31-008349-a) повідомляємо: 1. Визначення технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі досвіду витрат пального при проведенні господарської діяльності в минулих роках та з урахуванням запланованих обсягів сільськогосподарських робіт у 2024 році. Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2024 рік, затвердженого Національною академією аграрних наук України. Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з середніх цін на пальне по Україні станом та 29.01.2024. Додаємо службову записку та протокол уповноваженої особи. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Закупівля пального - Інститут картоплярства НААН (ikar.in.ua). Додаємо фото сторінки сайту.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки на підставі таких документів: 1. Довідка на фірмовому бланку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки. 2. Копії вказаних договорів. 3. Копії видаткових накладних. 4. Копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних). 5. Листи-відгуки від замовників (ІК НААН та КП УЗН Солом’янського району) які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного замовника. Вказані документи були долучені у складі тендерної пропозиції та додаються в рамках пояснення до моніторингу.
Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки на підставі таких документів: 1. Довідка на фірмовому бланку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки. 2. Копії вказаних договорів. 3. Копії видаткових накладних. 4. Копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних). 5. Листи-відгуки від замовників (ІК НААН та КП УЗН Солом’янського району) які містять інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного замовника. Вказані документи були долучені у складі тендерної пропозиції та додаються в рамках пояснення до моніторингу.
В рамках надання пояснень по моніторингу був помилково завантажений файл. Надсилаємо в цьому поясненні вірний файл - копії податкових накладних КП УЗН Солом’янського району.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Вимога Додатку 3 до тендерної документації в частині надання чинного погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України звучить так: «Надати чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України.». Привязки до адреси в даній вимозі немає. Учасник надав чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України, чинне з 25.01.2024 по 16.01.2025 р., чим виконав вимоги Замовника. Замовником вимагалось чинне погодження для того, щоб впенитись у спроможності майбутнього переможця процедури закупівлі отримати погодження маршруту за адресами Замовника. Так як відповідно до підпункту 8 пункту 3 розділу ІІ Порядку погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів (далі – Порядок) Переоформлення, видача дубліката та анулювання погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів здійснюються на безоплатній основі протягом 10 діб. Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІ Порядку Підставами для переоформлення погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів є зміни в маршруті руху транспортного засобу, що перевозить небезпечний вантаж
Вимога Додатку 3 до тендерної документації в частині надання чинного погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України звучить так: «Надати чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України.». Привязки до адреси в даній вимозі немає. Учасник надав чинне погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України, чинне з 25.01.2024 по 16.01.2025 р., чим виконав вимоги Замовника. Замовником вимагалось чинне погодження для того, щоб впенитись у спроможності майбутнього переможця процедури закупівлі отримати погодження маршруту за адресами Замовника. Так як відповідно до підпункту 8 пункту 3 розділу ІІ Порядку погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів (далі – Порядок) Переоформлення, видача дубліката та анулювання погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів здійснюються на безоплатній основі протягом 10 діб. Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІ Порядку Підставами для переоформлення погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів є зміни в маршруті руху транспортного засобу, що перевозить небезпечний вантаж
За результатами моніторингу процедури закупівлі уповноваженою особою було вжито заходи для усунення порушень та недопущення вказаних порушень в подальшому. А саме: 1. Публікувати річний план закупівель з урахуванням пункту 2 частини другої статті 4 Закону № 922-VIII, яким передбачено, що у річному плані повинна міститися назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Зобов’язуюсь публікувати в річному плані інформацію щодо поділу предмета закупівлі на лоти із зазначенням відомостей стосовно кожного лота. 2. Внесла зміни до пункту 1 розділу 3 тендерної документації з урахуванням Особливостей № 1178, згідно з якими враховано норми пункту 44 Особливостей № 1178, в частині зазначення підстав відхилення учасника процедури закупівлі, тендерної пропозиції та переможця процедури закупівлі. 3. Внесла зміни до шаблону тендерної документації з урахуванням вимог абзацу п’ятого пункту 28 Особливостей № 1178 згідно з яким передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Внесено відповідні зміни до розділу 5 тендерної документації з урахуванням вимог Особливостей № 1178, чим ураховано вимоги пункту 28 та пункту 47 Особливостей № 1178. 4. Внесла зміни до п. 11.14. проєкту договору про закупівлю, зазначивши порядок змін його умов. Внесеними змінами врахована встановлена імперативна норма, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей № 1178. Відповідні зміни внесені до тендерної документації, яка додається до пояснення. Для недопущення порушень в подальшому, все вище викладене буде враховано при проведенні публічних закупівель, тендерна документація приведена у відповідність до Особливостей №1178.