0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 045.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 бер. 17:34
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю: 31.01.2024 департаментом адміністративних послуг Запорізької міської ради було прийняте рішення про закупівлю «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за кодом ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) без використання електронної системи закупівель, відповідно до п. 11 Особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Очікувана вартість Закупівлі - 198045,00 грн. Таким чином, враховуючи що предметом закупівлі є саме послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, вартість закупівлі не перевищує вартісні межі в 200 000,00 грн, замовником помилково був обраний саме пункт 11 Особливостей для даної Закупівлі та прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. За цією Закупівлею було укладено договір №6-24 від 31.01.2024 з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”. До даному договору, станом на 12.03.2024 не було сплачено коштів. Замовником буде здійснено дану закупівлю за процедурою, встановленою Особливостями.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю: 31.01.2024 департаментом адміністративних послуг Запорізької міської ради було прийняте рішення про закупівлю «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за кодом ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) без використання електронної системи закупівель, відповідно до п. 11 Особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Очікувана вартість Закупівлі - 198045,00 грн. Таким чином, враховуючи що предметом закупівлі є саме послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, вартість закупівлі не перевищує вартісні межі в 200 000,00 грн, замовником помилково був обраний саме пункт 11 Особливостей для даної Закупівлі та прийняте рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. За цією Закупівлею було укладено договір №6-24 від 31.01.2024 з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”. До даному договору, станом на 12.03.2024 не було сплачено коштів. Замовником буде здійснено дану закупівлю за процедурою, встановленою Особливостями.
Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради на виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо здійснення заходів по усуненню виявлених порушень у встановленому законодавством порядку за результатом моніторингу №UA-M-2024-03-11-000026 щодо Закупівлі «Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки» за ДК 021:2015 50310000-1: “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки” Єдиного закупівельного словника за ідентифікатором: № UA-2024-01-31-002154-a повідомляє про усунення виявлених порушень. Відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Замовником було розірвано договір №6-24 від 31.01.2024, укладений з ТОВ “Інженерна компанія “КРОС”, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №1 від 15.03.2024 (копія додається).