0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
724 800.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 12 бер. 14:35
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Очікувана вартість, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та кількість твердого палива: Очікувана вартість – 724800,00 грн. Кількість: Дрова паливні твердої породи – 453 м³. Визначення очікуваної вартості та кількості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом про використання дров на потреби замовника за попередній аналогічний період. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівель, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275 із змінами з урахуванням офіційних даних Мінфіну станом на дату оголошення закупівлі. Обгрунтування технічних та якісних характеристик. Термін постачання з дати укладання договору по 31.12.2024р. Розмір: - по довжині -1м; - діаметр дров – від 0,16 до 0,26 Деревина приймається партіями. Партія належить до приймання у разу, якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складається на більше як 5%. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Ядрова та заболоння гнилі допускаються розміром не більше 65% площі торця. Кількість дров із гниллю від 30 до 65% площі торця не повинно перевищувати 20% об’єму партії. Дрова мають бути твердої породи. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна перевищувати 30мм. Об’єм дров у складаючій мірі визначають множенням висоти полінниці (штабеля) на її довжину та ширину. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search)Хорошівський ліцей №1 Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) Хорошівський ліцей №1 Житомирської області забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням school15643.wixsite. com/ my-site/ 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до віхилення їх пропозицій. При розгляді тендерної документації були встановлені формальні помилки.але в протоколі №9 від 28.02.2024 року не відобразили.
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Очікувана вартість, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі та кількість твердого палива: Очікувана вартість – 724800,00 грн. Кількість: Дрова паливні твердої породи – 453 м³. Визначення очікуваної вартості та кількості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом про використання дров на потреби замовника за попередній аналогічний період. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівель, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275 із змінами з урахуванням офіційних даних Мінфіну станом на дату оголошення закупівлі. Обгрунтування технічних та якісних характеристик. Термін постачання з дати укладання договору по 31.12.2024р. Розмір: - по довжині -1м; - діаметр дров – від 0,16 до 0,26 Деревина приймається партіями. Партія належить до приймання у разу, якщо кількість дров в виборці, яка не відповідає вимогам Замовника, викладеним вище, складається на більше як 5%. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Ядрова та заболоння гнилі допускаються розміром не більше 65% площі торця. Кількість дров із гниллю від 30 до 65% площі торця не повинно перевищувати 20% об’єму партії. Дрова мають бути твердої породи. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків, що залишаються, не повинна перевищувати 30мм. Об’єм дров у складаючій мірі визначають множенням висоти полінниці (штабеля) на її довжину та ширину. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search)Хорошівський ліцей №1 Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) Хорошівський ліцей №1 Житомирської області забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням school15643.wixsite. com/ my-site/ 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до віхилення їх пропозицій. При розгляді тендерної документації були встановлені формальні помилки.але в протоколі №9 від 28.02.2024 року не відобразили.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. В підпункті 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Однак, аналізом установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Кришталь Олександр Ігорович містить накладений електронний підпис Кришталь Олександра Ігоровича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис Кришталь Олександра Ігоровича не може вважатися кваліфікованим. Враховуючи викладене вище та постанови Верховного суду від 02.03.2023 по справі № 640/26603/21, від 26.10.2023 по справі № 640/12677/21, від 29.02.2024 по справі № 340/3739/21 поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Кришталь Олександра Ігоровича вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації? 1. Віповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року №300 "Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг", на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток,що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те ,що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та авентифікації фізичних,юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток ( засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом,та випадках, пов"язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками віповідних інформаційних та інформаційно- комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги". Пунктом 4 вказаної постанови доручено Міністерству цифрової трансформації,власниками інформаційних та інформаційно- комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток,що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки,через відповідні інформаційні та інформаційно- комунікаційні системи. Відповідно до ієрархії нормативно-правових актів постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 №300 має вищу юридичну силу аніж наказ Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020№1082. У зв"язку із чим не вбачаємо порушенням щодо підписання тендерної пропозиції переможця ФОП Кришталь Олександр Ігоровича . Переможця торгів визначали по найнижчій ціні та локалізації знаходження учасника.
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. В підпункті 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Однак, аналізом установлено, що тендерна пропозиція переможця ФОП Кришталь Олександр Ігорович містить накладений електронний підпис Кришталь Олександра Ігоровича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис Кришталь Олександра Ігоровича не може вважатися кваліфікованим. Враховуючи викладене вище та постанови Верховного суду від 02.03.2023 по справі № 640/26603/21, від 26.10.2023 по справі № 640/12677/21, від 29.02.2024 по справі № 340/3739/21 поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Кришталь Олександра Ігоровича вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації? 1. Віповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року №300 "Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг", на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток,що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те ,що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та авентифікації фізичних,юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток ( засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом,та випадках, пов"язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками віповідних інформаційних та інформаційно- комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги". Пунктом 4 вказаної постанови доручено Міністерству цифрової трансформації,власниками інформаційних та інформаційно- комунікаційних систем на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування забезпечити технічну можливість використання електронних підписів чи печаток,що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки,через відповідні інформаційні та інформаційно- комунікаційні системи. Відповідно до ієрархії нормативно-правових актів постанова Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 №300 має вищу юридичну силу аніж наказ Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020№1082. У зв"язку із чим не вбачаємо порушенням щодо підписання тендерної пропозиції переможця ФОП Кришталь Олександр Ігоровича . Переможця торгів визначали по найнижчій ціні та локалізації знаходження учасника.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015). Також, відповідно до пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, предметом закупівлі зазначено «Продукція лісівництва та лісозаготівлі», код за ДК 021:2015: 03400000-4 (Паливна деревина), що суперечить вимогам пункту 3 розділу I Порядку № 708 та, зокрема, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей. При цьому, в тендерній документації та обґрунтуванні закупівлі предметом закупівлі є «Деревина», код за ДК 021:2015 – 03410000-7 (Паливна деревина), що відповідає вимогам пункту 3 розділу I Порядку № 708, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому Хорошівським ліцеєм № 1 Житомирської області при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями предмет закупівлі визначено з порушенням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей та не у відповідності з інформацією, зазначеною в тендерній документації та обґрунтуванні закупівлі. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 розділу V тендерної документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду за формою згідно з Додатком № 5 до тендерної документації на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», чиї персональні данні містяться у тендерній пропозиції учасника. При цьому, в Додатку № 5 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Кришталь Олександр Ігорович в складі тендерної пропозиції надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 21.02.2024 № 1-28 (далі – лист згода № 1-28). Однак, вказаний лист згода № 1-28 надано не за формою, встановленою в Додатку № 5 до тендерної документації, оскільки, в листі згоді № 1-28 відсутня інформація наступного змісту: «Ця згода видана на невизначений термін», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ, пункту 2 розділу V тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Кришталь Олександр Ігорович підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ, пункту 2 розділу V тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Хорошівським ліцеєм№ 1 Житомирської області запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення. 1. Відповідно до п.3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерстварозвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України15 квітня 2020 року №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, в тендерній документації предмет закупівлі визначено закодом ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина(Паливна деревина). Однак, під час публікації оголошення відбувся збій під час опублікування оголошення про проведення відкритих торгів. 2. На виконання вимог тендерної документації ПОП Кришталь Олександр Ігорович в складі тендерної пропозиції надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 21.02.2024 № 1-28 (далі – лист згода № 1-28). Відсутність речення «ця згода видана на невизначений термін» жодним чином не впливає на оцінку та розгляду тендерної пропозиції та носить суто інформаційний характер та відноситься до формальної помилки.
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-11-000056) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина». На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту: 1. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі – ДК 021:2015). Також, відповідно до пункту 15 Особливостей, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, предметом закупівлі зазначено «Продукція лісівництва та лісозаготівлі», код за ДК 021:2015: 03400000-4 (Паливна деревина), що суперечить вимогам пункту 3 розділу I Порядку № 708 та, зокрема, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей. При цьому, в тендерній документації та обґрунтуванні закупівлі предметом закупівлі є «Деревина», код за ДК 021:2015 – 03410000-7 (Паливна деревина), що відповідає вимогам пункту 3 розділу I Порядку № 708, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому Хорошівським ліцеєм № 1 Житомирської області при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями предмет закупівлі визначено з порушенням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей та не у відповідності з інформацією, зазначеною в тендерній документації та обґрунтуванні закупівлі. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 розділу V тендерної документації встановлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду за формою згідно з Додатком № 5 до тендерної документації на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», чиї персональні данні містяться у тендерній пропозиції учасника. При цьому, в Додатку № 5 до тендерної документації наведено зразок листа-згоди на обробку персональних даних. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Кришталь Олександр Ігорович в складі тендерної пропозиції надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 21.02.2024 № 1-28 (далі – лист згода № 1-28). Однак, вказаний лист згода № 1-28 надано не за формою, встановленою в Додатку № 5 до тендерної документації, оскільки, в листі згоді № 1-28 відсутня інформація наступного змісту: «Ця згода видана на невизначений термін», чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ, пункту 2 розділу V тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП Кришталь Олександр Ігорович підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ, пункту 2 розділу V тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Хорошівським ліцеєм№ 1 Житомирської області запит про надання інформації розглянуто. За результатами розгляду, на підставі ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення. 1. Відповідно до п.3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерстварозвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України15 квітня 2020 року №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, в тендерній документації предмет закупівлі визначено закодом ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина(Паливна деревина). Однак, під час публікації оголошення відбувся збій під час опублікування оголошення про проведення відкритих торгів. 2. На виконання вимог тендерної документації ПОП Кришталь Олександр Ігорович в складі тендерної пропозиції надав лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 21.02.2024 № 1-28 (далі – лист згода № 1-28). Відсутність речення «ця згода видана на невизначений термін» жодним чином не впливає на оцінку та розгляду тендерної пропозиції та носить суто інформаційний характер та відноситься до формальної помилки.
Протокол та наказ відправлено.