0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 800 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 бер. 15:25
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Підприємством розглянуто Ваш запит від 20.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне. 1. Щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасниками закупівлі повідомляємо, що положеннями п. 1.1, розділу 1, додатку 1 до документації передбачено обов’язок учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції довідки за встановленою документацією формою, належним чином посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання. Таким чином, документація не містить вимог щодо надання вказаних вище відомостей від суб’єктів господарювання, які є замовниками в розумінні Закону. 2. Стосовно накладення учасником ТОВ «Рост Трейдинг» удосконаленого (незахищеного) електронного підпису на свою тендерну пропозицію повідомляємо, що вимогами документації передбачалось підтвердження юридичної сили тендерної пропозиції учасника у відповідності до положень Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". В свою чергу учасником накладено електронний підпис, який повністю відповідає вимогам вказаних нормативно – правових актів, відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині відсутні. 3. Щодо строків визначення переможця по закупівлі повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю технічної можливості визначення переможця у встановлені законодавством строки (тимчасова відсутність електричної енергії, перебої в роботі мережі Інтернет, неналежне функціонування кабінету замовника), що були зумовлені атаками росії на суверенну територію України, уповноваженою особою підприємства було визначено переможця закупівлі 20.03.2024 року. З повагою В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Підприємством розглянуто Ваш запит від 20.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне. 1. Щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасниками закупівлі повідомляємо, що положеннями п. 1.1, розділу 1, додатку 1 до документації передбачено обов’язок учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції довідки за встановленою документацією формою, належним чином посвідченої копії договору та оригіналу позитивного відгуку від замовника про його виконання. Таким чином, документація не містить вимог щодо надання вказаних вище відомостей від суб’єктів господарювання, які є замовниками в розумінні Закону. 2. Стосовно накладення учасником ТОВ «Рост Трейдинг» удосконаленого (незахищеного) електронного підпису на свою тендерну пропозицію повідомляємо, що вимогами документації передбачалось підтвердження юридичної сили тендерної пропозиції учасника у відповідності до положень Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". В свою чергу учасником накладено електронний підпис, який повністю відповідає вимогам вказаних нормативно – правових актів, відповідно, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника в цій частині відсутні. 3. Щодо строків визначення переможця по закупівлі повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю технічної можливості визначення переможця у встановлені законодавством строки (тимчасова відсутність електричної енергії, перебої в роботі мережі Інтернет, неналежне функціонування кабінету замовника), що були зумовлені атаками росії на суверенну територію України, уповноваженою особою підприємства було визначено переможця закупівлі 20.03.2024 року. З повагою В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Підприємством розглянуто Ваш запит від 25.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і солі таблетованої. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.01.2024 р. № 103572. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством. Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів. Додатки: 1 арк. З повагою В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Підприємством розглянуто Ваш запит від 25.03.2024 щодо надання пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-02-29-005480-a та повідомляємо Вам про наступне. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і солі таблетованої. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 12.01.2024 р. № 103572. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством. Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів. Додатки: 1 арк. З повагою В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
ОКВП "Дніпро - Кіровоград" прийнято до уваги зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в частині відміни відкритих торгів, а також не допущення в подальшому порушень вимог частини 10 статті 29 Закону. Додатково підприємство повідомляє, що 29.03.2024 оприлюднено через електронну систему закупівель протокол відміни закупівлі UA-2024-02-29-005480-a, що свідчить про вжиття зазначених заходів.