0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
207 042.00 UAH
Замовник
Державний навчальний заклад "Ананьївський професійний аграрний ліцей"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 бер. 18:06
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Щодо першого питання. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами, проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію в мережі інтернет, отримано три комерційні (цінові) пропозиції (додаються). А також враховано підпункт 6 пункту 13 Особливостей, відповідно до якого, у разі укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Відповідно відкриті торги (з особливостями) згідно предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a, очікувана вартість яких становить 207042,00 грн., відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Оголошення про проведення відкритих торгів додається UA-2024-02-19-013016-a. Розмір бюджетного призначення. Згідно з Кошторисом на 2024 рік від 16.01.2024 року (додається) на КЕКВ 2230 «Продукти харчування» передбачено суму 1 494 020,00 грн. Згідно річного плану закупівель на 2024 рік на закупівлю м’яса заплановано 207 042,00 грн (додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При закупівлі м’яса Замовником враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема підпункту 6 пункту 13 Особливостей, відповідно до якого, технічні, кількісні та якісні характеристики предмет закупівлі, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Кількість м’яса, що підлягає закупівлі, розраховано з огляду на споживання м’яса за попередній рік. Термін постачання — до 31.12.2024. Якість товару повинна відповідати умовам/ вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Товар, що постачається повинен відповідати вимогам державних стандартів, іншій нормативно-технічній документації, а також вимогам діючого санітарного законодавства України та нормам харчування. Кожна партія товару має супроводжуватися документами (товарно-транспортною накладною та документами, які засвідчують якість та безпеку даного виду товару). № Назва товару Кількість товару (кг.) Технічні вимоги М'ясо свинини 100 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. М'ясо яловичина 600 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Філе куряче (охолоджене) 300 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Стегно кур 83 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додається. Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатка 3 до тендерної документації додаються. 2. Щодо другого питання. 19 лютого 2024 року Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a. 27 лютого 2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-013016-a додається. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовником прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. 3.Щодо третього питання. Замовником надається укладений договір від 28.02.2024 № 25 (далі - Договір) з усіма невід’ємними додатками до Договору. Додаткові угоди до Договору не укладались. 4. Щодо четвертого питання. У зв’язку з нестабільною ситуацією в енергосистемі та перебоями електричної енергії на території України, зокрема Одеській області, яка пов’язана з постійними ракетними обстрілами, під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-28-001684-a відбувся збій в мережі інтернет та «Обґрунтування підстави» для здійснення закупівлі не було оприлюднене. Обґрунтування підстави пп.6 п.13 Особливостей додається. 5. Щодо п’ятого питання. Замовником 28.02.2024 було направлено запит до контрагентів (додається) на отримання комерційної (цінової) пропозицій щодо Закупівлі. На підставі отриманих від контрагентів комерційних (цінових) пропозицій (додаються) було обрано фізичну особу-підприємця Горбатюк Любов Володимирівну для укладення договору на постачання товару, що є предметом закупівлі та відповідає вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації згідно відкритих торгів: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Щодо першого питання. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховано наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами, проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію в мережі інтернет, отримано три комерційні (цінові) пропозиції (додаються). А також враховано підпункт 6 пункту 13 Особливостей, відповідно до якого, у разі укладання договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Відповідно відкриті торги (з особливостями) згідно предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a, очікувана вартість яких становить 207042,00 грн., відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Оголошення про проведення відкритих торгів додається UA-2024-02-19-013016-a. Розмір бюджетного призначення. Згідно з Кошторисом на 2024 рік від 16.01.2024 року (додається) на КЕКВ 2230 «Продукти харчування» передбачено суму 1 494 020,00 грн. Згідно річного плану закупівель на 2024 рік на закупівлю м’яса заплановано 207 042,00 грн (додається). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При закупівлі м’яса Замовником враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, зокрема підпункту 6 пункту 13 Особливостей, відповідно до якого, технічні, кількісні та якісні характеристики предмет закупівлі, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Кількість м’яса, що підлягає закупівлі, розраховано з огляду на споживання м’яса за попередній рік. Термін постачання — до 31.12.2024. Якість товару повинна відповідати умовам/ вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Товар, що постачається повинен відповідати вимогам державних стандартів, іншій нормативно-технічній документації, а також вимогам діючого санітарного законодавства України та нормам харчування. Кожна партія товару має супроводжуватися документами (товарно-транспортною накладною та документами, які засвідчують якість та безпеку даного виду товару). № Назва товару Кількість товару (кг.) Технічні вимоги М'ясо свинини 100 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. М'ясо яловичина 600 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Філе куряче (охолоджене) 300 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Стегно кур 83 Відповідає діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, що діють на території України. М’ясо без сторонніх запахів, без кісток, без льодяної глазурі, з повністю видаленим оперінням, без згустків крові. Термін придатності від загального терміну зберігання, передбачений виробником на час поставки (не менше, ніж) 90 %. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додається. Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатка 3 до тендерної документації додаються. 2. Щодо другого питання. 19 лютого 2024 року Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a. 27 лютого 2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-02-19-013016-a додається. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовником прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. 3.Щодо третього питання. Замовником надається укладений договір від 28.02.2024 № 25 (далі - Договір) з усіма невід’ємними додатками до Договору. Додаткові угоди до Договору не укладались. 4. Щодо четвертого питання. У зв’язку з нестабільною ситуацією в енергосистемі та перебоями електричної енергії на території України, зокрема Одеській області, яка пов’язана з постійними ракетними обстрілами, під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-28-001684-a відбувся збій в мережі інтернет та «Обґрунтування підстави» для здійснення закупівлі не було оприлюднене. Обґрунтування підстави пп.6 п.13 Особливостей додається. 5. Щодо п’ятого питання. Замовником 28.02.2024 було направлено запит до контрагентів (додається) на отримання комерційної (цінової) пропозицій щодо Закупівлі. На підставі отриманих від контрагентів комерційних (цінових) пропозицій (додаються) було обрано фізичну особу-підприємця Горбатюк Любов Володимирівну для укладення договору на постачання товару, що є предметом закупівлі та відповідає вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації згідно відкритих торгів: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15110000-2 М’ясо за ідентифікатором UA-2024-02-19-013016-a.
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, замовником оприлюднено інформацію про закупівлю та надано відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень. Крім цього, притягнено до відповідальності особу, якою допущені порушення, шляхом оголошення догани згідно Наказу №31 від 09.04.2024 (додається) та оприлюднення через електронну систему закупівель цієї інформації та документ, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які викладено у висновку про результати моніторингу закупівлі.