0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 490 575.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 бер. 18:36
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Питання: Чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, як це передбачено пунктом 13 Особливостей? У відповідь на дане запитання можу пояснити наступне, що на оголошену публічну закупівлю UA-2024-01-22-011753-a ДК 021:2015 30000000-9 (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, комп’ютерне обладнання; офісне устаткування та приладдя різне; машини для обробки даних на загальну суму 1 490 575,00 грн з ПДВ) не відбулися відкриті торги, через неподання жодною особою тендерних пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості): «придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Відповідно до абзацу викладеного у п.13 Особливостей встановлено, що у разі укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Прийнявши до уваги зазначені норми законодавства та той факт, що відкриті торги не відбулися з причин, які підпадають під пп.6 п.13 Особливостей, уповноваженою особою прийнято рішення про проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 30000000-9 (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, комп’ютерне обладнання; офісне устаткування та приладдя різне; машини для обробки даних на загальну суму 1 490 575,00 грн з ПДВ) без використанням електронної системи. Дану закупівлю 19.02.2024 року розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі через авторизований електронний майданчик закупівлі у системі E-Tender, де їй присвоєно номер UA-2024-02-19-003643-a. При цьому, слід відмітити, що під час оголошення закупівлі UA-2024-02-19-003643-a, уповноваженою особою внесені зміни до плану за номером UA-P-2024-02-19-001490-c та долучені такі документи, як: - протокольне рішення уповноваженої особи №20 від 12.02.2024 року, яке затверджене в.о. генерального директора ДП «ВК «Краснолиманська»; - договір про закупівлю №13/02-1 від 13.02.2024 року між ДП «ВК «Краснолиманська» та ФОП Кривенцова Т.П.; - технічна специфікація до договору №13/02-1 від 13.02.2024. У даному випадку, протокольне рішення уповноваженої особи №20 від 12.02.2024 року виступає у ролі обґрунтування проведення процедури закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Тому, твердження стосовно того, що Замовником не дотримані вимоги п.13 Особливостей у частині не оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів не зовсім відповідають дійсності. ДП «ВК «Краснолиманська» додатково хоче пояснити, що жодним нормативно-правовим актом не визначено чітких критеріїв та вимог щодо складання/розроблення тексту обґрунтування проведення процедури закупівлі без застосування відкритих торгів, тому уповноважена особа вважає, що протокольне рішення №20 від 12.02.2024 року є достатнім обґрунтуванням, яке слід було долучити під час проведення такої процедури закупівлі. У тому разі, якщо Держаудитслужба не розділяє або лише частково розділяє позицію ДП «ВК «Краснолиманська», то бажаємо добровільно надати Протокол засідання робочої групи від 12.02.2024 (стосовно розгляду Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-22-011753-a та вирішення питання щодо прийняття рішення про укладання прямого договору), під час якого виступив начальник інформаційно-облікового відділу з пропозицією про укладення договору з ФОП Кривенцовою Т.П. без застосування відкритих торгів, через не відбуття процедури закупівлі UA-2024-01-22-011753-a. Крім того, додатково зазначаємо, що протокольне рішення уповноваженої особи №20 приймалося з урахуванням результатів засідання робочої групи від 12.02.2024. Додатки: - Протокол засідання робочої групи; - Протокольне рішення уповноваженої особи; - Річний план; - Копія витягу протоколу з електронного майданчику E-tender
1. Питання: Чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, як це передбачено пунктом 13 Особливостей? У відповідь на дане запитання можу пояснити наступне, що на оголошену публічну закупівлю UA-2024-01-22-011753-a ДК 021:2015 30000000-9 (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, комп’ютерне обладнання; офісне устаткування та приладдя різне; машини для обробки даних на загальну суму 1 490 575,00 грн з ПДВ) не відбулися відкриті торги, через неподання жодною особою тендерних пропозиції для участі у відкритих торгах. Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості): «придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Відповідно до абзацу викладеного у п.13 Особливостей встановлено, що у разі укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Прийнявши до уваги зазначені норми законодавства та той факт, що відкриті торги не відбулися з причин, які підпадають під пп.6 п.13 Особливостей, уповноваженою особою прийнято рішення про проведення закупівлі за кодом ДК 021:2015 30000000-9 (фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, комп’ютерне обладнання; офісне устаткування та приладдя різне; машини для обробки даних на загальну суму 1 490 575,00 грн з ПДВ) без використанням електронної системи. Дану закупівлю 19.02.2024 року розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі через авторизований електронний майданчик закупівлі у системі E-Tender, де їй присвоєно номер UA-2024-02-19-003643-a. При цьому, слід відмітити, що під час оголошення закупівлі UA-2024-02-19-003643-a, уповноваженою особою внесені зміни до плану за номером UA-P-2024-02-19-001490-c та долучені такі документи, як: - протокольне рішення уповноваженої особи №20 від 12.02.2024 року, яке затверджене в.о. генерального директора ДП «ВК «Краснолиманська»; - договір про закупівлю №13/02-1 від 13.02.2024 року між ДП «ВК «Краснолиманська» та ФОП Кривенцова Т.П.; - технічна специфікація до договору №13/02-1 від 13.02.2024. У даному випадку, протокольне рішення уповноваженої особи №20 від 12.02.2024 року виступає у ролі обґрунтування проведення процедури закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Тому, твердження стосовно того, що Замовником не дотримані вимоги п.13 Особливостей у частині не оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів не зовсім відповідають дійсності. ДП «ВК «Краснолиманська» додатково хоче пояснити, що жодним нормативно-правовим актом не визначено чітких критеріїв та вимог щодо складання/розроблення тексту обґрунтування проведення процедури закупівлі без застосування відкритих торгів, тому уповноважена особа вважає, що протокольне рішення №20 від 12.02.2024 року є достатнім обґрунтуванням, яке слід було долучити під час проведення такої процедури закупівлі. У тому разі, якщо Держаудитслужба не розділяє або лише частково розділяє позицію ДП «ВК «Краснолиманська», то бажаємо добровільно надати Протокол засідання робочої групи від 12.02.2024 (стосовно розгляду Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-01-22-011753-a та вирішення питання щодо прийняття рішення про укладання прямого договору), під час якого виступив начальник інформаційно-облікового відділу з пропозицією про укладення договору з ФОП Кривенцовою Т.П. без застосування відкритих торгів, через не відбуття процедури закупівлі UA-2024-01-22-011753-a. Крім того, додатково зазначаємо, що протокольне рішення уповноваженої особи №20 приймалося з урахуванням результатів засідання робочої групи від 12.02.2024. Додатки: - Протокол засідання робочої групи; - Протокольне рішення уповноваженої особи; - Річний план; - Копія витягу протоколу з електронного майданчику E-tender
ДП "ВК «Краснолиманська" уважно розглянуто висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі від 02.04.2024 року. Під час розгляду вищевикладеного висновку ДП «ВК «Краснолиманська» прийнято до уваги зобов’язання щодо приведення умов договору закупівлі від 13.02.2024 №13/02-1, до вимог Закону з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, недопущення відповідних порушень в подальшому та зобов’язується вживати усі можливі заходи щодо недопущення порушень у сфері публічних закупівель