0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
725 266.31 UAH
Замовник
ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 бер. 17:02
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення Відповідно до річного плану UA-P-2024-01-08-003446-c закупівлі ДК021-2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) фінансування здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Розпорядженням Президії НАН України №623 від 14.12.2023 року Державному природознавчому музею у 2024 році виділено 770 000,00 грн. на забезпечення охорони об’єктів за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою «Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України». Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме музейних закладів щодо здійснення охорони приміщення та матеріальних цінностей, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні: - пост № 1 центральна прохідна Замовника - за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 – цілодобова охорона. *На посту повинен знаходитись 1 охоронець. - пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008. – цілодобова охорона. *На посту повинен знаходитись 1 охоронець. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розмір очікуваної вартості розраховувався також з урахуванням програми «Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України». 2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на zakupivli.pro на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель суперечить вимогам Закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на Замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. В Замовника наявний сайт http://www.smnh.org/ua/. Проте, просимо врахувати, те, що обновлення веб-сайту здійснюється лише для наукових цілей, а додаткових витрат на функціональне оновлення сайту не має. Варто зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Таким чином, при плануванні господарської діяльності Замовника враховуються фінансування лише на першочергові витрати. 3. Чи зберігаються у Замовника музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання Відповідно до статті 16 Закону України «Про музеї та музейну справу» передбачено, що унікальні музейні предмети, музейні колекції, музейні зібрання Музейного фонду України та предмети музейного значення, що підлягають внесенню до Музейного фонду України і мають виняткове художнє, історичне, етнографічне та наукове значення, незалежно від форми власності і місця зберігання вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв до Державного реєстру національного культурного надбання. Положення про Державний реєстр національного культурного надбання затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок віднесення музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання та умови їх зберігання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв. Виходячи з вище сказаного, на території Державного природознавчого музею Національної академії наук України не зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання.
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення Відповідно до річного плану UA-P-2024-01-08-003446-c закупівлі ДК021-2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) фінансування здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Розпорядженням Президії НАН України №623 від 14.12.2023 року Державному природознавчому музею у 2024 році виділено 770 000,00 грн. на забезпечення охорони об’єктів за рахунок коштів, передбачених бюджетною програмою «Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України». Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме музейних закладів щодо здійснення охорони приміщення та матеріальних цінностей, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні: - пост № 1 центральна прохідна Замовника - за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 – цілодобова охорона. *На посту повинен знаходитись 1 охоронець. - пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008. – цілодобова охорона. *На посту повинен знаходитись 1 охоронець. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розмір очікуваної вартості розраховувався також з урахуванням програми «Наукова і науково-технічна діяльність наукових установ Національної академії наук України». 2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРИРОДОЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на zakupivli.pro на майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель суперечить вимогам Закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на Замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. В Замовника наявний сайт http://www.smnh.org/ua/. Проте, просимо врахувати, те, що обновлення веб-сайту здійснюється лише для наукових цілей, а додаткових витрат на функціональне оновлення сайту не має. Варто зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Таким чином, при плануванні господарської діяльності Замовника враховуються фінансування лише на першочергові витрати. 3. Чи зберігаються у Замовника музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання Відповідно до статті 16 Закону України «Про музеї та музейну справу» передбачено, що унікальні музейні предмети, музейні колекції, музейні зібрання Музейного фонду України та предмети музейного значення, що підлягають внесенню до Музейного фонду України і мають виняткове художнє, історичне, етнографічне та наукове значення, незалежно від форми власності і місця зберігання вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв до Державного реєстру національного культурного надбання. Положення про Державний реєстр національного культурного надбання затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок віднесення музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання та умови їх зберігання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв. Виходячи з вище сказаного, на території Державного природознавчого музею Національної академії наук України не зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання.
У відповідь на Ваш висновок за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), повідомляємо наступне. Замовником описано в тендерній документації норму Особливостей 1178, згідно з якою «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей», додатково замовником описано, які саме ці документи можуть бути. Водночас зазначаємо, що згідно розділу 2 Додатку №1 та пункту 3.6 розділу 3 Тендерної документації, Замовником встановлено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів..» Тож, у разі, якщо на момент оголошення торгів чи подання документів учасником-переможцем чи кваліфікації (оцінки) документів переможця доступ до реєстру відкритий, Замовник не вимагає від учасника-переможця таких документів та не встановлює для такого учасника способу підтвердження. Однак зазначаємо, що той факт, що замовник не встановлює спосіб підтвердження інформації яка є у вільному доступі не нівелює і не скасовує обов’язку учасника переможця довантажити документи на підтвердження факту відсутності підстав визначених п.3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник володіє інформацією, що з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, не знаючи наперед про можливі перебої у роботі реєстру, Замовник заздалегідь дбає про те, щоб тендерна документація була складена згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178, адже у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то спосіб підтвердження відсутності відповідної підстави у формі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника/фізичної особи процедури закупівлі чи довідки довільної форми буде передбачений документацією. Якщо ж таких випадків не настане, учасники керуються приміткою тендерної документації згідно розділу 2 Додатку №1 та пункту 3.6 розділу 3 Тендерної документації, що наведена вище. Таким чином, Замовник в тендерній документації зазначив вимоги законодавства та способи підтвердження в залежності від функціонування чи не функціонування відповідного реєстру, про що проінформував приміткою до відповідного розділу документації. Таким чином, Замовник не порушив вимоги щодо складання тендерної документації. Уповноваженою особою проведено детальний аналіз висновку моніторингу Західного офісу Державної аудиторської служби щодо закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту). Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.