0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 000 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 бер. 12:42
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2024-03-22-000039), який надійшов в електронній системі закупівель 2024-03-28 08:01:49 до процедури закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) повідомляє наступне. КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (додаток 1), реалізує захід, визначений п. 3.1. «Створення, розвиток та супровід ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві» переліку завдань та заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 №7516/7557, шляхом здійснення закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з необхідності удосконалення програмного забезпечення та розширення функціональних можливостей програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа, з урахуванням наданих пропозицій (потреб) профільних департаментів та комунальних підприємств Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме налаштування програмного забезпечення для розвитку наступних функціональностей програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа: - управління інтеграціями; - відеоданих та сервер потокового медіа; - управління інцидентами; - Мобільний додаток і Термінал мобільних додатків; - ГІС-мапа; - управління бізнес-правилами; - звітність; - графічна звітність; - управління користувачами; - бази даних; - управління сповіщеннями. Вищевказані технічні та якісні характеристики до закупівлі зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додаток 2), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 8 від 31.01.2024 (додаток 3). Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік на закупівлю за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (додаток 4). Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення ринку через надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаток 5). Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (додаток 6), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 16 000 000,00 грн (шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному офіційному веб-сайті підприємства (https://i.kyivcity.gov.ua/information/) за посиланням: https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2024/02/%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%88%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%BE_%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%83_%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B8%CC%86%D0%BD%D0%B0.pdf Стосовно надання переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії повідомляємо наступне. За результатами проведення процедури закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) обрано переможця ТОВ «Українські Інфосистеми». На виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українські Інфосистеми» надіслано 13.03.2024 на електронну адресу (informatika@kmda.gov.ua) банківську гарантію та супровідні документи банку в електронному вигляді (у формі електронного документу) (скріншот наведено нижче). У надісланому файлі знаходяться наступні документи в форматі ZIP(WINRAR)-архіву (скріншот наведено нижче): - Банківська гарантія; - Документи банку (довіреність підписанта, витяг з державного реєстру банків, ліцензія банку, витяг з наказу, лист-згода на обробку персональних даних, свідоцтво кредитного рейтингу, довідка). Враховуючи надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українські Інфосистеми» забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії та інших документів у форматі електронного документу, то відповідно до вимог тендерної документації в цей же день було перевірено кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію за допомогою порталу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify). Додатки: 1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 44 арк.; 2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 22 арк.; 3. Копія протоколу № 8 від 31.01.2024 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 5 арк; 4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік – на 1 арк; 5. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк; 6. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік на 10 арк. 7. Банківська гарантія та документи банку у форматі ZIP(WINRAR) архіву.
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо запиту на пояснення при проведенні моніторингу (ID номер моніторингу – UA-M-2024-03-22-000039), який надійшов в електронній системі закупівель 2024-03-28 08:01:49 до процедури закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) повідомляє наступне. КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 № 7516/7557 (додаток 1), реалізує захід, визначений п. 3.1. «Створення, розвиток та супровід ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві» переліку завдань та заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07.12.2023 №7516/7557, шляхом здійснення закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) були визначені фахівцями КП «Інформатика» виходячи з необхідності удосконалення програмного забезпечення та розширення функціональних можливостей програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа, з урахуванням наданих пропозицій (потреб) профільних департаментів та комунальних підприємств Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме налаштування програмного забезпечення для розвитку наступних функціональностей програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа: - управління інтеграціями; - відеоданих та сервер потокового медіа; - управління інцидентами; - Мобільний додаток і Термінал мобільних додатків; - ГІС-мапа; - управління бізнес-правилами; - звітність; - графічна звітність; - управління користувачами; - бази даних; - управління сповіщеннями. Вищевказані технічні та якісні характеристики до закупівлі зазначені в Технічних вимогах до закупівлі (додаток 2), що погоджені робочою групою з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), згідно Протоколу № 8 від 31.01.2024 (додаток 3). Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік на закупівлю за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) (додаток 4). Очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03 серпня 2015 року № 755 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11 вересня 2009 року № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», з урахуванням Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом вивчення ринку через надсилання запитів та отриманих комерційних пропозицій (додаток 5). Після опрацювання отриманих комерційних пропозицій та з урахуванням граничного розміру бюджетного призначення на зазначену закупівлю відповідно до Паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік (додаток 6), було сформовано очікувану вартість закупівлі у розмірі 16 000 000,00 грн (шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. З метою дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному офіційному веб-сайті підприємства (https://i.kyivcity.gov.ua/information/) за посиланням: https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2024/02/%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%88%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%BE_%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%83_%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B8%CC%86%D0%BD%D0%B0.pdf Стосовно надання переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії повідомляємо наступне. За результатами проведення процедури закупівлі за предметом «Налаштування програмно-апаратного комплексу Міська інтеграційна платформа» (код за ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) обрано переможця ТОВ «Українські Інфосистеми». На виконання пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українські Інфосистеми» надіслано 13.03.2024 на електронну адресу (informatika@kmda.gov.ua) банківську гарантію та супровідні документи банку в електронному вигляді (у формі електронного документу) (скріншот наведено нижче). У надісланому файлі знаходяться наступні документи в форматі ZIP(WINRAR)-архіву (скріншот наведено нижче): - Банківська гарантія; - Документи банку (довіреність підписанта, витяг з державного реєстру банків, ліцензія банку, витяг з наказу, лист-згода на обробку персональних даних, свідоцтво кредитного рейтингу, довідка). Враховуючи надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Українські Інфосистеми» забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії та інших документів у форматі електронного документу, то відповідно до вимог тендерної документації в цей же день було перевірено кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію за допомогою порталу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify). Додатки: 1. Копія Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 44 арк.; 2. Копія інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 22 арк.; 3. Копія протоколу № 8 від 31.01.2024 засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Цифровий Київ» на 2024-2025 роки на 5 арк; 4. Копія обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2024 рік – на 1 арк; 5. Копії комерційних пропозицій – на 3 арк; 6. Копія паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік на 10 арк. 7. Банківська гарантія та документи банку у форматі ZIP(WINRAR) архіву.
Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Аргументовані заперечення до Висновку. Комунальне підприємство «Інформатика», ознайомившись із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-15-008137-a, вважає його безпідставним та не обґрунтованим, у зв’язку з чим, керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надає свої аргументовані заперечення. Щодо зазначення в тендерній документації вимог про надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю: У висновку Держаудитслужби було зазначено, що у тендерній документації Замовником установлено вимогу щодо надання документів, визначених у пункті 6 розділу 6 тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. КП «Інформатика» не погоджується з позицією Держаудитслужби, викладеною у Висновку виходячи з наступного. Замовником проводилася вказана процедура відповідно до вимог Закону та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. В тендерній документації зазначаються відомості згідно з частиною другою статті 22 Закону. Пунктом 9 частини першої статті 1 Закону передбачено, що забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Пунктом 16 частини другої статті 22 Закону передбачено визначення розміру, виду, строку та умови надання повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Тендерну документацію Замовником розроблено відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей. Як вбачається зі змісту пункту 6 розділу VI тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання учасником у статусі переможця торгів у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення ним забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі – Положення Нацбанку). Слід зазначити, що відповідно до розділу III Положення Нацбанку гарантії банком-гарантом видається або як оригінал гарантії в паперовому вигляді або як примірник електронної гарантії, Згідно пункту 25 Положення Нацбанку, Оригінал гарантії в паперовому вигляді передається (через принципала або через авізуючий банк, або безпосередньо) бенефіціару, одна копія такої гарантії залишається в банку-гаранті, інша - передається принципалу. Банк-гарант надсилає примірник електронної гарантії бенефіціару або банку бенефіціара та/або принципалу для подальшого передавання бенефіціару. Банк-гарант надсилає один електронний примірник принципалу, інший - зберігає в електронному архіві банку-гаранта. Варто відмітити, що не всі банки видають банківську гарантію у формі електронного документу, деякі лише в паперовому вигляді. Тому, встановлюючи вимогу в тендерній документації щодо надання переможцем торгів банківської гарантії або у формі електронного документу або у паперовому вигляді замовник керувався пунктом 16 частини другої статті 22 Закону в частині визначення розміру, виду, строку та умови надання повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю реалізуючи принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначеного статтею 5 Закону. За відсутності такої позиції в тендерній документації, учасник якому банк видав банківську гарантію в паперовому вигляді, був би обмежений в своїх правах. Поряд з цим, вимога про надання забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюється саме для переможця процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації і визнана найбільш економічно вигідною. За визначенням пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (або повідомленням про відміну торгів) є завершальним етапом процедури закупівлі. У пунктом 14 частини першої статті 1 Закону передбачено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, тим самим законодавець сам розмежовує поняття проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю. Підтвердженням зазначеного також є норма закону (частина тринадцята статті 11 Закону), де процедуру закупівлі для замовника проводить централізована закупівельна організація, а Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі за результатами тендеру та/або з переможцем відбору закупівлі за рамковою угодою, що були здійснені в його інтересах централізованою закупівельною організацією. Тому, вимога про надання банківської гарантії та власне її надання, відбувається поза межами процедури закупівлі, оскільки здійснюється в рамках іншого процесу, а саме - “укладення договору про закупівлю”. Зважаючи на це, надання переможцем торгів банківської гарантії або у вигляді електронного документу або в паперовому вигляді не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки стосується правовідносин щодо укладання договору закупівлі, які виникають після завершення процедури закупівлі. Тому застосування Держадитслужбою під час моніторингу закупівлі частини восьмої статті 12 Закону для оцінки відповідності тендерної документації вимогам Закону є безпідставним та необґрунтованим. Наголошуємо, що під час моніторингу вказаної процедури закупівлі Держаудитслужбою не було встановлено будь-яких порушень, які спричинили конкретні негативні наслідки для бюджету. Висновок не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлені обставини, що свідчать про зловживання учасників торгів та порушення інтересів сторін правочину. Встановлені обставини не пов`язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Одночасно з цим, зобов`язання усунення ймовірних порушень у майбутньому законодавством не передбачене. Враховуючи зазначене КП «Інформатика» не погоджується з Висновком та відповідно до частини десятої статті 8 Закону буде вживати заходів щодо оскарження Висновку до суду.