0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 100 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 бер. 14:24
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Потреба у придбанні бульдозера гусеничного була нагальною та спричинена тим що наявний бульдозер який наразі експлуатується підприємством вийшов з ладу і потребує довготривалого ремонту. Щодня на полігон ТПВ приймається до 145 тонн ТПВ, які приймаються з міста Мукачівської ТГ. Всі тверді побутові відходи які прийняті на полігон розгортаються і ущільнюються бульдозером. В разі відсутності бульдозера полігон ТПВ зупинеться що призведе до екологічної, санітарно-епідеміологічної катастрофи на території Мукачівької ТГ. Найбільш підходящим бульдозером для полігону ТПВ є саме бульдозер за технічними характеристиками відображеними в Додатку 2 до Тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості проводився шляхом моніторингу ринкових цін, пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містились у відкритому доступі (в т.ч. в мережі інтернет), а саме: сайти потенційних постачальників, https://prozorro.gov.ua/, https://prom.ua/ Крім того, частиною 4 статті 4 Закону (в редакції чинній на час проведення закупівлі) передбачено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Так, очікувану вартість даного предмета закупівлі (бульдозера) було визначено в тому числі й шляхом проведення аналізу процедур аналогічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, а також проведено ринкові консультації з виробниками та дистриб’юторами (диллерами), які займаються реалізацією техніки спеціального призначення для комунальних підприємств та сільськогосподарської спецтехніки, шляхом направлення їх запитів з проханням надати свої комерційні пропозиції. За результатами проведення вищевказаних заходів (досліджень, консультацій тощо) і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що склала 5 100 000, 00 грн. Також, до уваги в сукупності взято інші чинники, що могли вплинути на ціну (очікувану вартість) предмета закупівлі, зокрема: обовязок переможця здійснювати за свій рахунок гарантійні планові ТО бульдозера, сезонність, індекс інфляції, ситуація на світовому та місцевому ринку спеціальної техніки (перешкоди в логістиці – обмеженість доставки вантажів до України морським шляхом через військову агресію Російської Федерації), ризики щодо можливого зростання цін (через нестабільність валютного ринку – можлива зміна курсу Долара США) та інші фактори тощо. Відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р.№710 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), субєктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті(або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ММКП «Чисте місто» не є будь-яким розпорядником бюджетних коштів, в якості окремих надходжень. Крім того підприємство проводить закупівлі за власні кошти, про що свідчить закупівля , щодо якої проводиться моніторинг. Виходячи з вищенаведеного ММКП «Чисте місто» не розміщує обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розмір бюджетного призначення та визначену його очікувану вартість на вебсайті.
Потреба у придбанні бульдозера гусеничного була нагальною та спричинена тим що наявний бульдозер який наразі експлуатується підприємством вийшов з ладу і потребує довготривалого ремонту. Щодня на полігон ТПВ приймається до 145 тонн ТПВ, які приймаються з міста Мукачівської ТГ. Всі тверді побутові відходи які прийняті на полігон розгортаються і ущільнюються бульдозером. В разі відсутності бульдозера полігон ТПВ зупинеться що призведе до екологічної, санітарно-епідеміологічної катастрофи на території Мукачівької ТГ. Найбільш підходящим бульдозером для полігону ТПВ є саме бульдозер за технічними характеристиками відображеними в Додатку 2 до Тендерної документації. Розрахунок очікуваної вартості проводився шляхом моніторингу ринкових цін, пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни постачальників, що містились у відкритому доступі (в т.ч. в мережі інтернет), а саме: сайти потенційних постачальників, https://prozorro.gov.ua/, https://prom.ua/ Крім того, частиною 4 статті 4 Закону (в редакції чинній на час проведення закупівлі) передбачено, що для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Так, очікувану вартість даного предмета закупівлі (бульдозера) було визначено в тому числі й шляхом проведення аналізу процедур аналогічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro, а також проведено ринкові консультації з виробниками та дистриб’юторами (диллерами), які займаються реалізацією техніки спеціального призначення для комунальних підприємств та сільськогосподарської спецтехніки, шляхом направлення їх запитів з проханням надати свої комерційні пропозиції. За результатами проведення вищевказаних заходів (досліджень, консультацій тощо) і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що склала 5 100 000, 00 грн. Також, до уваги в сукупності взято інші чинники, що могли вплинути на ціну (очікувану вартість) предмета закупівлі, зокрема: обовязок переможця здійснювати за свій рахунок гарантійні планові ТО бульдозера, сезонність, індекс інфляції, ситуація на світовому та місцевому ринку спеціальної техніки (перешкоди в логістиці – обмеженість доставки вантажів до України морським шляхом через військову агресію Російської Федерації), ризики щодо можливого зростання цін (через нестабільність валютного ринку – можлива зміна курсу Долара США) та інші фактори тощо. Відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р.№710 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), субєктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті(або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом пяти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. ММКП «Чисте місто» не є будь-яким розпорядником бюджетних коштів, в якості окремих надходжень. Крім того підприємство проводить закупівлі за власні кошти, про що свідчить закупівля , щодо якої проводиться моніторинг. Виходячи з вищенаведеного ММКП «Чисте місто» не розміщує обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , розмір бюджетного призначення та визначену його очікувану вартість на вебсайті.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит повідомляємо, що тендерною документацією вимагалося надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подав у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (файл під назвою «13_Сертифікат_ISO_ТАД_9001_2018.pdf») Відповідно компанія ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП", яка приймала участь в тендерній закупівлі також є зареєстрованим виробником на території України та в системі prozorro, та як виробник локалізував запропонований на тендер товар, а саме Бульдозер Sinomach GTY160 виробник: ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" ступінь локалізації: 20.55%. Також в складі тендерної документації був наданий сертифікат відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) №: UA.MQ.230929.02-23, дата видачі: 09.11.2023, дійсний до: 08.11.2026, тому додаткові сертифікати від учасника не вимагались. Під час поставки Товару, 08.03.2024 були надані: технiчна документацiя, технічний паспорт, документами для peєстрації в уповноваженому органi, сертифікат відповідності та декларацієя про відповідність, видаткова накладна, акт приймання-передачi. Крім того слід зазначити що бульдозер з 13.03.2024 вже зареєстрований за ММКП «Чисте місто» та експлуатується на полігоні ТПВ та проведена проплата в розмірі 30% ціни договору.
На Ваш запит повідомляємо, що тендерною документацією вимагалося надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На підтвердження цієї вимоги Учасник процедури закупівлі подав у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (файл під назвою «13_Сертифікат_ISO_ТАД_9001_2018.pdf») Відповідно компанія ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП", яка приймала участь в тендерній закупівлі також є зареєстрованим виробником на території України та в системі prozorro, та як виробник локалізував запропонований на тендер товар, а саме Бульдозер Sinomach GTY160 виробник: ТОВ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" ступінь локалізації: 20.55%. Також в складі тендерної документації був наданий сертифікат відповідності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) №: UA.MQ.230929.02-23, дата видачі: 09.11.2023, дійсний до: 08.11.2026, тому додаткові сертифікати від учасника не вимагались. Під час поставки Товару, 08.03.2024 були надані: технiчна документацiя, технічний паспорт, документами для peєстрації в уповноваженому органi, сертифікат відповідності та декларацієя про відповідність, видаткова накладна, акт приймання-передачi. Крім того слід зазначити що бульдозер з 13.03.2024 вже зареєстрований за ММКП «Чисте місто» та експлуатується на полігоні ТПВ та проведена проплата в розмірі 30% ціни договору.
Не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-12-012294-a опублікованого 02.04.2024 року в системі електронних закупівель ProZorro Північно-Східниим офісом Держаудитслужби, Замовником – ММКП «Чисте місто» буде направлено Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування вищезазначеного висновку до Закарпатського окружного адміністативного суду, до кінцевого строку оскарження.
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, ММКП «Чисте місто» здійснило заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу по публічних закупівлях у вигляді оголошення їй догани, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.