0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 279 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 25 бер. 10:56
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-а) Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» повідомляє наступне: 1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення надання послуг з вивезення ТПВ та благоустрою села в повному обсязі. Крім того, тип джерела фінансування це місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується в річному плані закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін постачальників на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Івано-Франківській області протягом останніх двох місяців. Крім того, проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua. 2. У додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник пропозиції повинен надати: - Документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника. Дана вимога НЕ стосується ПП "ОККО-СЕРВІС",оскільки ПП «ОККО-СЕРВІС» - власник (емітент) смарт-карток, талонів, електронних талонів торгової марки «ОККО», які пропонуються для поставки. ПП "ОККО-СЕРВІС" має право на використання Товарного знаку «ОККО» в своїй діяльності. Підставою є Ліцензійний договір № ОС/23/5 від 03.01.2023 р. Ліцензій договір наданий у складі тендерної пропозиції. Відповідно учасник ПП "ОККО-СЕРВІС" не здійснює перепродаж паливних карток/ талонів, а є власником і відповідає в повній мірі технічним, кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі і вимогам тендерної документації. Лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому зазначено, що він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, наданий в тендерній пропозиції, оскільки між ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» укладено договір №ОС/23-6 про надання послуг, предметом якого є послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам ПП «ОККО-СЕРВІС». 3. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). При розгляді тендерної пропозиції замовником виявлено невідповідність у наданій ПП «ОККО-СЕРВІС» довідці вих. №2020/11 від 30.01.2024 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку замовника згідно Особливостей Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 року щодо надання виправленої довідки - Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 нової редакції.
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету КОД ЄЗС ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-011736-а) Сільське комунальне підприємство «Добробут-М» повідомляє наступне: 1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення надання послуг з вивезення ТПВ та благоустрою села в повному обсязі. Крім того, тип джерела фінансування це місцевий бюджет та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується в річному плані закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін постачальників на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 Євро та Дизельне паливо за якими оголошувалися процедури закупівель у системі Прозоро по Івано-Франківській області протягом останніх двох місяців. Крім того, проведено збір та аналіз загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі щодо очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне https://index.minfin.com.ua. 2. У додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації учасник пропозиції повинен надати: - Документи, що надаються виключно учасниками, які здійснюють перепродаж паливних карток/ талонів: копію(-ї) відповідного(их) договору(-ів) укладених(-ого) між учасником та власником (емітентом) паливних карток/талонів, на поставку (продаж) паливних карток\талонів учаснику та оригінал листа від власника (емітента) паливних карток/талонів, що підтверджує чинність наданого договору(-ів) та підтверджує права учасника здійснювати реалізацію паливних карток/талонів стороннім організаціям. Лист повинен бути виданий на адресу Замовника та містити зразок паливних карток/талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція учасника. Дана вимога НЕ стосується ПП "ОККО-СЕРВІС",оскільки ПП «ОККО-СЕРВІС» - власник (емітент) смарт-карток, талонів, електронних талонів торгової марки «ОККО», які пропонуються для поставки. ПП "ОККО-СЕРВІС" має право на використання Товарного знаку «ОККО» в своїй діяльності. Підставою є Ліцензійний договір № ОС/23/5 від 03.01.2023 р. Ліцензій договір наданий у складі тендерної пропозиції. Відповідно учасник ПП "ОККО-СЕРВІС" не здійснює перепродаж паливних карток/ талонів, а є власником і відповідає в повній мірі технічним, кількісним і якісним характеристикам предмету закупівлі і вимогам тендерної документації. Лист ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» від 08.01.2024 №207, в якому зазначено, що він гарантує факт безумовного, цілодобового та безперебійного відпуску палива по талонах та картках запропонованого учасником ПП «ОККО-СЕРВІС» зразка на АЗС, наданий в тендерній пропозиції, оскільки між ТОВ «ОККО-ДРАЙВ» та ПП «ОККО-СЕРВІС» укладено договір №ОС/23-6 про надання послуг, предметом якого є послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам ПП «ОККО-СЕРВІС». 3. Згідно п.п.1.1.8. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовник вимагав Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 тендерної документації, підписане та скріплене печаткою учасника (у разі наявності). При розгляді тендерної пропозиції замовником виявлено невідповідність у наданій ПП «ОККО-СЕРВІС» довідці вих. №2020/11 від 30.01.2024 року. Керуючись пунктом 43 Особливостей, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку замовника згідно Особливостей Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 17 лютого 2024 року щодо надання виправленої довідки - Погодження із технічним завданням відповідно до Додатку 1 нової редакції.