0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 900 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 25 бер. 10:59
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 28.03.2024 об 11:33 (далі – запит) стосовно надання пояснень (інформації,документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-001649-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо таке. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на основі рішення Долинської міської ради «Про бюджет на 2024 рік», «Про затвердження програми благоустрою на 2024 рік», «Плану використання бюджетних коштів КП «Комунгосп» на 2024 рік». З урахуванням прогнозованого обсягу робіт та використання наявних транспортних та спеціальних засобів для виконання програми благоустрою було розраховано потребу в закупівлі фізичних обсягів дизпалива до кінця 2024 року. Виходячи з кількості транспортних та спецзасобів, тривалості роботи та норм споживання, фізичну потребу в дизельному пальному до кінця 2024 року визначено в розначено в розмірі 94250 літрів. Очікувану вартість закупівлі визначено виходячи з фізичної потреби та прогнозованої ціни дизельного пального на роздрібному ринку на АЗС. Прогнозовану ціну дизпалива розраховано на основі інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет, на сайтах операторів (учасників), що працюють на роздрібному ринку, інформації про середні ціни дизельного пального на АЗС України та Івано-Франківської області зокрема, а також з урахуванням фізичного обсягу закупівлі. На основі вивчення та аналізу зібраної інформаціїх КП «Комунгосп» дійшло висновку, що можна очікувати роздрібної ціни дизпалива для заправки автомобілів та спецзасобів на рівні 52 гривні за літр. В такий спосіб було розраховано очікувану вартість закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Дизельне паливо) згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09130000-9 —Нафта і дистиляти, опубліковане на майданчику «ДZO» власного кабінету КП «Комунгосп» у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану. Доступ є вільним для перегляду для учасників та усіх зацікавлених осіб. Сайт системи “Prozorro“ для публікації обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Дизельне паливо) використано тому, що власного веб-сайту КП «Комунгосп» немає.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 28.03.2024 об 11:35:19 (далі – запит) стосовно надання додаткових пояснень/ інформації/документів, що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-001649-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне. Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та інших нормативних і юридично значущих документів чинного законодавства України, у тому числі, у сфері публічних закупівель, а також згідно з вимогами, встановленими у тендерній документації за даною Процедурою закупівлі (далі – ТД). Вимогу про усунення невідповідностей було надано учаснику ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на виконання положень, визначених у пункті 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Аналогічні умови містяться у ТД, а саме у пункті 2 розділу 5 ТД: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Таким чином, з урахуванням того факту, що умовами оголошення про проведення Процедури закупівлі та пунктом 2 розділу 3 ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції (у формі банківської гарантії), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, серед іншого, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції). 1. Згідно з пунктом 2 розділу 2 ТД, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Під час розгляду тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником Процедури закупівлі у ТП та/або подання яких передбачалося ТД. Так, у складі ТП ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» міститься банківська гарантія від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48 (надана у якості забезпечення тендерної пропозиції), в якій міститься посилання на договір, відповідно до якого видається Гарантія банком: «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». Водночас, у складі ТП вказаного учасника була відсутня ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024. Таким чином, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагав від учасника усунути вказані вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати документи: «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». У визначений Законом строк та згідно із затвердженим порядком учасник ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї ТП, а саме – учасник надав документи «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». 2. Згідно з умовами пункту 2 розділу 2 ТД в складі документів ТП надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». Під час розгляду тендерної пропозиції ТП ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником Процедури закупівлі у ТП та/або подання яких передбачалося ТД. Так, у складі ТП вказаного учасника міститься відповідний лист від банку, який видав вищевказану банківську гарантію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48), проте у даному листі була відсутня фраза «згідно з вимогами законодавства». У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагав від учасника усунути вказані вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати документ: «лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». У визначений законом строк та згідно із затвердженим порядком учасник ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї ТП, а саме – учасник надав документ: «лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». Враховуючи викладене вище, а також той факт, що ані в уповноваженої особи Замовника, ані в службових (посадових) осіб Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області не виникло підстав вважати, що у складі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» відсутнє забезпечення тендерної пропозиції, Замовник правомірно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, у строк, який є не меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Зауважуємо, що договір про надання банківської гарантії, на який є посилання в банківській гарантії від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48, наданій ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у якості забезпечення тендерної пропозиції, не є забезпеченням тендерної пропозиції – ані в розумінні вимог законодавства, ані в розумінні норм ТД. Так само і лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії – не є забезпеченням тендерної пропозиції – ані в розумінні вимог законодавства, ані в розумінні норм ТД. Виходячи із наведеної вище інформації, Замовником визначено ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем Процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України.
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 28.03.2024 об 11:33 (далі – запит) стосовно надання пояснень (інформації,документів), що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-001649-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо таке. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на основі рішення Долинської міської ради «Про бюджет на 2024 рік», «Про затвердження програми благоустрою на 2024 рік», «Плану використання бюджетних коштів КП «Комунгосп» на 2024 рік». З урахуванням прогнозованого обсягу робіт та використання наявних транспортних та спеціальних засобів для виконання програми благоустрою було розраховано потребу в закупівлі фізичних обсягів дизпалива до кінця 2024 року. Виходячи з кількості транспортних та спецзасобів, тривалості роботи та норм споживання, фізичну потребу в дизельному пальному до кінця 2024 року визначено в розначено в розмірі 94250 літрів. Очікувану вартість закупівлі визначено виходячи з фізичної потреби та прогнозованої ціни дизельного пального на роздрібному ринку на АЗС. Прогнозовану ціну дизпалива розраховано на основі інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет, на сайтах операторів (учасників), що працюють на роздрібному ринку, інформації про середні ціни дизельного пального на АЗС України та Івано-Франківської області зокрема, а також з урахуванням фізичного обсягу закупівлі. На основі вивчення та аналізу зібраної інформаціїх КП «Комунгосп» дійшло висновку, що можна очікувати роздрібної ціни дизпалива для заправки автомобілів та спецзасобів на рівні 52 гривні за літр. В такий спосіб було розраховано очікувану вартість закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Дизельне паливо) згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09130000-9 —Нафта і дистиляти, опубліковане на майданчику «ДZO» власного кабінету КП «Комунгосп» у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану. Доступ є вільним для перегляду для учасників та усіх зацікавлених осіб. Сайт системи “Prozorro“ для публікації обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Дизельне паливо) використано тому, що власного веб-сайту КП «Комунгосп» немає.
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, розміщений в електронній системі закупівель 28.03.2024 об 11:35:19 (далі – запит) стосовно надання додаткових пояснень/ інформації/документів, що стосуються здійснення запитувачем моніторингу проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-001649-a (далі – Процедура закупівлі), повідомляємо наступне. Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) та інших нормативних і юридично значущих документів чинного законодавства України, у тому числі, у сфері публічних закупівель, а також згідно з вимогами, встановленими у тендерній документації за даною Процедурою закупівлі (далі – ТД). Вимогу про усунення невідповідностей було надано учаснику ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на виконання положень, визначених у пункті 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Аналогічні умови містяться у ТД, а саме у пункті 2 розділу 5 ТД: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Таким чином, з урахуванням того факту, що умовами оголошення про проведення Процедури закупівлі та пунктом 2 розділу 3 ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції (у формі банківської гарантії), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, серед іншого, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції). 1. Згідно з пунктом 2 розділу 2 ТД, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Під час розгляду тендерної пропозиції (далі – ТП) ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником Процедури закупівлі у ТП та/або подання яких передбачалося ТД. Так, у складі ТП ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» міститься банківська гарантія від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48 (надана у якості забезпечення тендерної пропозиції), в якій міститься посилання на договір, відповідно до якого видається Гарантія банком: «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». Водночас, у складі ТП вказаного учасника була відсутня ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024. Таким чином, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагав від учасника усунути вказані вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати документи: «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». У визначений Законом строк та згідно із затвердженим порядком учасник ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї ТП, а саме – учасник надав документи «Договір про надання Фінансових послуг №CKK-210923/048-48 від 21.09.2023 (ЗАЯВА НА ВИПУСК ГАРАНТІЇ №3423 від 05.03.2024, ЗАЯВА НА РОЗМІЩЕННЯ ГРОШОВОГО ПОКРИТТЯ №3423 від 05.03.2024)». 2. Згідно з умовами пункту 2 розділу 2 ТД в складі документів ТП надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». Під час розгляду тендерної пропозиції ТП ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником Процедури закупівлі у ТП та/або подання яких передбачалося ТД. Так, у складі ТП вказаного учасника міститься відповідний лист від банку, який видав вищевказану банківську гарантію ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48), проте у даному листі була відсутня фраза «згідно з вимогами законодавства». У зв’язку з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник вимагав від учасника усунути вказані вище невідповідності згідно з нормами законодавства України та надати документ: «лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». У визначений законом строк та згідно із затвердженим порядком учасник ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї ТП, а саме – учасник надав документ: «лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства». Враховуючи викладене вище, а також той факт, що ані в уповноваженої особи Замовника, ані в службових (посадових) осіб Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області не виникло підстав вважати, що у складі ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» відсутнє забезпечення тендерної пропозиції, Замовник правомірно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, у строк, який є не меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Зауважуємо, що договір про надання банківської гарантії, на який є посилання в банківській гарантії від 08.03.2024 № CKK-210923/048-48, наданій ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» у якості забезпечення тендерної пропозиції, не є забезпеченням тендерної пропозиції – ані в розумінні вимог законодавства, ані в розумінні норм ТД. Так само і лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії – не є забезпеченням тендерної пропозиції – ані в розумінні вимог законодавства, ані в розумінні норм ТД. Виходячи із наведеної вище інформації, Замовником визначено ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем Процедури закупівлі із всебічним і повним дотриманням вимог законодавства України.