0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 716 232.50 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 бер. 10:59
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит від 26.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-009750-a, Комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради повідомляє, що здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення ефективного надання послуг з вивезення ТПВ. Розмір бюджетного призначення – власні кошти – 1 716 232,5 грн, що підтверджується річним планом закупівель. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 та Дизельне паливо по Івано-Франківській області на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі (витяг середніх цін на пальне на 17.01.2024р. Івано-Франківська обл. додається). Також, проведено аналіз загальнодоступної інформації, що міститься у відкритому доступі очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне httpa://index.minfin.com.ua. Середні ціни на пальне в Івано-Франківській області станом на 17.01.2024р.та розрахунок очікуваної вартості закупівлі додається.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит від 27.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-009750-a, Комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради повідомляє стосовно наступних питань: 1. ТОВ «Укрнафта-Постач» надано гарантійний лист про наявність АЗС в межах 5 км від Замовника та гарантія цілодобового, безперебійного відпуску пального, де зазначено адресу АЗС в Івано-Франківській обл., вул. Свободи, буд. 232, що знаходиться до 2 км від Замовника, а також зазначено доступні види палива: бензин А-92, А-95, ДП. Даним гарантійним листом ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника, що і свідчить про одночасну наявність бензину А-95 і дизельного палива. 2. Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник. Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості. Надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом замовника. Враховуючи, що виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку Особливостей Замовник зобов'язаний надати 24 години на їх виправлення. І тому Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 лютого 2024 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» подати: «1. Опис предмета закупівлі - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (згідно додатку № 2 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні поставити в повному обсязі», підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання, згідно тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р. 2. Згідно п.2 додатку 2 до тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р.на підтвердження інформації Учасники подають гарантійний лист із зазначенням інформації про АЗС/АЗК на яких можна заправитись паливними картками, виданими Учасником із зазначенням переліку АЗС та місцем їхнього розташування, а також гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника».
На ваш запит від 26.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-009750-a, Комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради повідомляє, що здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі прогнозованої потреби пального для забезпечення ефективного надання послуг з вивезення ТПВ. Розмір бюджетного призначення – власні кошти – 1 716 232,5 грн, що підтверджується річним планом закупівель. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: здійснено аналіз цін на бензин А-95 та Дизельне паливо по Івано-Франківській області на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі (витяг середніх цін на пальне на 17.01.2024р. Івано-Франківська обл. додається). Також, проведено аналіз загальнодоступної інформації, що міститься у відкритому доступі очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме: використано онлайн-інструмент Агрегатор цін на пальне httpa://index.minfin.com.ua. Середні ціни на пальне в Івано-Франківській області станом на 17.01.2024р.та розрахунок очікуваної вартості закупівлі додається.
На ваш запит від 27.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-009750-a, Комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради повідомляє стосовно наступних питань: 1. ТОВ «Укрнафта-Постач» надано гарантійний лист про наявність АЗС в межах 5 км від Замовника та гарантія цілодобового, безперебійного відпуску пального, де зазначено адресу АЗС в Івано-Франківській обл., вул. Свободи, буд. 232, що знаходиться до 2 км від Замовника, а також зазначено доступні види палива: бензин А-92, А-95, ДП. Даним гарантійним листом ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника, що і свідчить про одночасну наявність бензину А-95 і дизельного палива. 2. Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник. Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості. Надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом замовника. Враховуючи, що виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо, на виконання обов’язку Особливостей Замовник зобов'язаний надати 24 години на їх виправлення. І тому Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 15 лютого 2024 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» подати: «1. Опис предмета закупівлі - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (згідно додатку № 2 цієї тендерної документації) з приміткою на кожній сторінці «Згідні поставити в повному обсязі», підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання, згідно тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р. 2. Згідно п.2 додатку 2 до тендерної документації зі змінами затвердженою 06.02.2024р.на підтвердження інформації Учасники подають гарантійний лист із зазначенням інформації про АЗС/АЗК на яких можна заправитись паливними картками, виданими Учасником із зазначенням переліку АЗС та місцем їхнього розташування, а також гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024 року, за паливними картками зразка Учасника».
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 04.04.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне пальне), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-009750-a, комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради повідомляє стосовно зобов’язання припинення зобов’язань за договором на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) з дотриманням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Комунальне підприємство «Благоустрій Яремчанської міської ради не має можливості розірвати договір на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 шляхом припинення зобов’язань за договором на закупівлю товару, оскільки на даний час є поставлений, але не оплачений товар. Згідно договору на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 п. 4.1. Розрахунки за отриманий Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця по факту отримання Товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. Здійснюючи заявку на постачання товару Замовник розраховував оплатити його враховуючи відстрочку платежу. На даний час достатньої суми коштів для оплати за поставлений товар у Замовника немає, відповідно оплати зараз неможливо. Враховуючи вищезазначене, а також те, що ціни на бензин А-95 та дизельне паливо згідно договору на закупівлю товару від 26.02.2024 №ІФL-037/24/17 (враховуючи додаткову угоду 1 від 28 березня 2024 року) є значно нижчі від середньоринкових розірвання договору на даний час є неможливим та економічно недоцільним.