0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 035 859.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 26 бер. 10:47
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
- Відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі (затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 15.04.2020 № 708) "Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника". - У чинному законодавстві України відсутні вимоги щодо заповнення графи «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» (у разі її наявності на торгівельному майданчику, який використовується замовником). - Норми тендерної документації, вказані у запиті, відрізняються від змісту цих норм Особливостей у редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 09.02.2024 № 131) у зв’язку з тим, що тендерна документація готувалася до внесення змін до постанови КМУ від 09.02.2024 № 131, а затверджена і опублікована була після отримання цінових пропозицій від потенційних виконавців послуги. Водночас, відповідно до пункту 3.1 частини 3 розділу V Тендерної документації «3.1. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Зважаючи на викладене, та на те, що під час проведення процедури закупівлі запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації не було, така обставина не вплинула на проведення закупівлі в цілому. А економія бюджетних коштів за результатами проведення процедури закупівлі склала 335859,01 грн. – замовником було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі цінових пропозицій, отриманих від потенційних виконавців послуги (додається).
- Відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі (затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 15.04.2020 № 708) "Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника". - У чинному законодавстві України відсутні вимоги щодо заповнення графи «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» (у разі її наявності на торгівельному майданчику, який використовується замовником). - Норми тендерної документації, вказані у запиті, відрізняються від змісту цих норм Особливостей у редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 09.02.2024 № 131) у зв’язку з тим, що тендерна документація готувалася до внесення змін до постанови КМУ від 09.02.2024 № 131, а затверджена і опублікована була після отримання цінових пропозицій від потенційних виконавців послуги. Водночас, відповідно до пункту 3.1 частини 3 розділу V Тендерної документації «3.1. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Зважаючи на викладене, та на те, що під час проведення процедури закупівлі запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації не було, така обставина не вплинула на проведення закупівлі в цілому. А економія бюджетних коштів за результатами проведення процедури закупівлі склала 335859,01 грн. – замовником було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі цінових пропозицій, отриманих від потенційних виконавців послуги (додається).
На виконання висновку Держаудитслужби України від 02.04.2024 було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення (Наказ КП "СКРП" від 03.04.2024 №15 додається).