0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 194 620.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Водоканал" Овруцької міської ради Житомирської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 бер. 10:47
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 р. про надання пояснень щодо прийняття рішень, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, проведеної Комунальним підприємством «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-010875-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель – це забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат при закупівлі товарів, послуг і робіт. 1. Згідно п. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Згідно Наказу № 107-ОД від 22.12.2023 р. «Про затвердження розміру витрат пального (бензину марки А-95, дизельного палива) на 2024 рік» (Копія додається) та відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, уповноваженою особою був здійснений розрахунок очікуваної вартість предмета закупівлі, який може здійснюватися методом порівняння ринкових цін. Очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. У п. 5. Розділу ІІ Методики зазначено, що спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. На офіційному сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin. com.ua/ua/markets/fuel/reg/zhitomirskaya/ розміщено інформацію про середньозважені ціни на пальне в Житомирській області станом на дату розміщення оголошення про проведення закупівлі – на 22.12.2023 р.: Бензин марки А-95 – 51,78 грн./л, дизельне паливо – 52,01 грн./л. Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09132000-3 бензин марки А-95, 09132100-4 Неетильований бензин, 09134200-9 – дизельне паливо) - Протокол № 233/2023 від 25.12.2023р. – копія додається. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в Тендерній документації. Технічні вимоги до видів пального передбачені діючими Стандарами: Національний стандарт України «Бензини автомобільні Євро.Технічні умови» ДСТУ 7687:2015; Національний стандарт України «Паливо дизельне Євро.Технічні умови» ДСТУ 7688:2015. Тендерною документацією передбачено відповідність Товару вимогам зазначених Стандартів. Товар повинен відповідати вимогам: Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5. Дизельне паливо (ДП) – за класом Євро 5. Щодо марки бензину обрано А-95, оскільки в межах міста на АЗС не постачається бензин інших марок. Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5; ДП – за класом Євро 5 – набагато вигідніші та ефективніші для транспортних засобів, механізмів та установок, які є на підприємстві. Розташування АЗС у межах більше, ніж 2 км від місцерозташування замовника не є економічно доцільним для господарської діяльності підприємства. Відповідно до Постанови КМУ № 927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», екологічний клас (Євро3, Євро4, Євро5) - критерії, за якими визначають рівень екологічної безпеки автомобільного бензину та дизельного палива. Значення норм за екологічним класом – для Євро 5 – значно менші за Євро 4, Євро 3, тому мають найменш негативний вплив на навколишнє природнє середовище. Тому, саме такі технічні та якісні характеристики були використані до предмета закупівлі. 2. Договір на закупівлю пального № 7-12/2023 КП «Водоканал» Овруцької міської ради з ПП «ОвручГазАвто» укладено 10.01.2024 р. за результатами проведення процедури відкритих торгів з Особливостями (закупівля: UA-2023-12-25-010875-a). 18 лютого 2024 р. на адресу підприємства надійшов лист від ПП «ОвручГазАвто» щодо зміни ціни на одиницю товару, в зв’язку з підвищенням закупівельних цін на пальне з наданням документального підтвердження такого підвищення, зокрема дизельне паливо і бензин А-95, що підтверджувалося копіями документів (копія листа та підтверджувальних документів додається). У п. 3.4. Договору на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. зазначено, що Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Згідно п. 3.5 Розділу ІІІ Договору № 7-12/2023 від 10.01.2024, Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в п. 3.4. даного Договору, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в п. 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (договір № 7-12/2023 від 10.01.2024 та Додаткова угода № 1 від 19.02.2024 р. завантажені в електронну систему). Поточне підвищення цін за укладеним договором на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. відбулося без надання довідки ТПП, оскільки поточна динаміка середніх роздрібних цін на пальне не відображає справжню динаміку росту цін на відповідні марки пального у дрібногуртовому сегменті. Така ситуація відбувається тому, що ТПП відстежує лише середньоринові ціни роздрібного сегменту ринку, а також, у середньоринкові ціни роздрібного сегменту включаються ціни гравців вищого цінового сегменту, які можуть собі дозволити утримувати роздрібні ціни на одному рівні у разі підняття оптових цін на декілька гривень. Учасники ж середнього і нижчого цінового сегменту працюють з набагато меншою націнкою. За результатом проведення аналізу середніх цін на пальне по Україні, встановлено, що цінова пропозиція Постачальника від 19.02.2024 р. значно менше ринкової. В п. 3.8. Договору зазначається, що кожен факт зміни ціни за одиницю окремого найменування Товару узгоджуються між Сторонами договору у вигляді специфікації та Додаткової угоди. У п. 11.1. зазначається, що зміни і доповнення до цього Договору дійсні при умові, що вони оформлені в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками усіх Сторін. Відповідно до п. 11.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Тому, на підставі вищевикладеного, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема у разі підвищення закупівельних цін з наданням документального підтвердження такого підвищення (надано документи на підтвердження закупівельних цін), було укладено Додаткову угоду № 2 від 19.02.2024 р. Договору на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. Додаток – на 14-ти арк.
На запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 р. про надання пояснень щодо прийняття рішень, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, проведеної Комунальним підприємством «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-010875-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель – це забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат при закупівлі товарів, послуг і робіт. 1. Згідно п. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Згідно Наказу № 107-ОД від 22.12.2023 р. «Про затвердження розміру витрат пального (бензину марки А-95, дизельного палива) на 2024 рік» (Копія додається) та відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, уповноваженою особою був здійснений розрахунок очікуваної вартість предмета закупівлі, який може здійснюватися методом порівняння ринкових цін. Очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. У п. 5. Розділу ІІ Методики зазначено, що спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. На офіційному сайті Мінфіну за посиланням https://index.minfin. com.ua/ua/markets/fuel/reg/zhitomirskaya/ розміщено інформацію про середньозважені ціни на пальне в Житомирській області станом на дату розміщення оголошення про проведення закупівлі – на 22.12.2023 р.: Бензин марки А-95 – 51,78 грн./л, дизельне паливо – 52,01 грн./л. Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (09132000-3 бензин марки А-95, 09132100-4 Неетильований бензин, 09134200-9 – дизельне паливо) - Протокол № 233/2023 від 25.12.2023р. – копія додається. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені в Тендерній документації. Технічні вимоги до видів пального передбачені діючими Стандарами: Національний стандарт України «Бензини автомобільні Євро.Технічні умови» ДСТУ 7687:2015; Національний стандарт України «Паливо дизельне Євро.Технічні умови» ДСТУ 7688:2015. Тендерною документацією передбачено відповідність Товару вимогам зазначених Стандартів. Товар повинен відповідати вимогам: Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5. Дизельне паливо (ДП) – за класом Євро 5. Щодо марки бензину обрано А-95, оскільки в межах міста на АЗС не постачається бензин інших марок. Бензин – марки А-95, за класом Євро5, за вмістом біоетанолу вид Е5; ДП – за класом Євро 5 – набагато вигідніші та ефективніші для транспортних засобів, механізмів та установок, які є на підприємстві. Розташування АЗС у межах більше, ніж 2 км від місцерозташування замовника не є економічно доцільним для господарської діяльності підприємства. Відповідно до Постанови КМУ № 927 від 01.08.2013 р. «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», екологічний клас (Євро3, Євро4, Євро5) - критерії, за якими визначають рівень екологічної безпеки автомобільного бензину та дизельного палива. Значення норм за екологічним класом – для Євро 5 – значно менші за Євро 4, Євро 3, тому мають найменш негативний вплив на навколишнє природнє середовище. Тому, саме такі технічні та якісні характеристики були використані до предмета закупівлі. 2. Договір на закупівлю пального № 7-12/2023 КП «Водоканал» Овруцької міської ради з ПП «ОвручГазАвто» укладено 10.01.2024 р. за результатами проведення процедури відкритих торгів з Особливостями (закупівля: UA-2023-12-25-010875-a). 18 лютого 2024 р. на адресу підприємства надійшов лист від ПП «ОвручГазАвто» щодо зміни ціни на одиницю товару, в зв’язку з підвищенням закупівельних цін на пальне з наданням документального підтвердження такого підвищення, зокрема дизельне паливо і бензин А-95, що підтверджувалося копіями документів (копія листа та підтверджувальних документів додається). У п. 3.4. Договору на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. зазначено, що Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Згідно п. 3.5 Розділу ІІІ Договору № 7-12/2023 від 10.01.2024, Сторонами погоджено, що у випадку зміни ціни за одиницю товару з підстав, визначених в п. 3.4. даного Договору, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику підтверджувальні документи (довідка, експертний висновок тощо), видані компетентними органами влади, зокрема Торгово-промисловою палатою України або її регіонального підрозділу щодо підвищення цін на ринках відповідної продукції. Для підтвердження коливання ціни товару, визначеного в п. 1.1. Договору, в документі (-ах), який(-і) видається(-ються) компетентними органами влади, повинна бути зазначена діюча ринкова ціна на товар і її порівняння з ринковою ціною на дату, з якої відбулося збільшення ціни на ринку, а також інформація про відсоток зростання ринкової ціни на товар на дату звернення Постачальника з пропозицією зміни ціни за одиницю товару. Або Постачальник підтверджує підвищення закупівельних цін з наданням відповідних документів (договір № 7-12/2023 від 10.01.2024 та Додаткова угода № 1 від 19.02.2024 р. завантажені в електронну систему). Поточне підвищення цін за укладеним договором на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. відбулося без надання довідки ТПП, оскільки поточна динаміка середніх роздрібних цін на пальне не відображає справжню динаміку росту цін на відповідні марки пального у дрібногуртовому сегменті. Така ситуація відбувається тому, що ТПП відстежує лише середньоринові ціни роздрібного сегменту ринку, а також, у середньоринкові ціни роздрібного сегменту включаються ціни гравців вищого цінового сегменту, які можуть собі дозволити утримувати роздрібні ціни на одному рівні у разі підняття оптових цін на декілька гривень. Учасники ж середнього і нижчого цінового сегменту працюють з набагато меншою націнкою. За результатом проведення аналізу середніх цін на пальне по Україні, встановлено, що цінова пропозиція Постачальника від 19.02.2024 р. значно менше ринкової. В п. 3.8. Договору зазначається, що кожен факт зміни ціни за одиницю окремого найменування Товару узгоджуються між Сторонами договору у вигляді специфікації та Додаткової угоди. У п. 11.1. зазначається, що зміни і доповнення до цього Договору дійсні при умові, що вони оформлені в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками усіх Сторін. Відповідно до п. 11.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Тому, на підставі вищевикладеного, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема у разі підвищення закупівельних цін з наданням документального підтвердження такого підвищення (надано документи на підтвердження закупівельних цін), було укладено Додаткову угоду № 2 від 19.02.2024 р. Договору на закупівлю пального № 7-12/2023 від 10.01.2024 р. Додаток – на 14-ти арк.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит № 2 Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 09.04.2024 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу (UA-M-2024-03-25-000064) процедури закупівлі, проведеної Комунальним підприємством «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-010875-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель. 1. Додаткову угоду № 3 від 25.03.2024 р. до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р. укладено, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема довідкою виданою ТПП, на підставі листа ПП «ОвручГазАвто» № 09/03-24 від 22.03.2024 р. про підвищення цін на бензин А-95 та дизельне паливо з наданням підтверджуючих документів. Додаткова угода № 3 оприлюднена. Документи щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку – додаються – на 7-ми аркушах. 2. Додаткова угода № 1 до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р. укладалась 11.01.2024 р. – підтверджуючі документи додаються на 3-х аркушах. Додаткову угоду № 1 від 11.01.2024 р. до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 04.01.2024 р., укладеного з Приватним підприємством «ОвручГазАвто» за процедурою відкритих торгів з особливостями, підписано у зв’язку із зміною джерела фінансування Замовника та реквізитів Замовника щодо розрахункового рахунку. Зміна джерела фінансування Замовника та реквізитів Замовника щодо розрахункового рахунку не є підставою для внесення змін до електронної системи закупівель. Тому, зміни до Договорів на закупівлю пального не потребують публікації.
На запит № 2 Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби від 09.04.2024 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу (UA-M-2024-03-25-000064) процедури закупівлі, проведеної Комунальним підприємством «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області по предмету «Нафта і дистиляти (бензин марки А-95, дизельне паливо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-25-010875-a), надає наступні пояснення через електронну систему закупівель. 1. Додаткову угоду № 3 від 25.03.2024 р. до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р. укладено, керуючись п.п. 3.4-3.5., 3.8 Розділу ІІІ, п. 11.1, абз. 1-2 п. 11.2, п. 11.5 Розділу XI Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р., у зв’язку із зміною ціни на одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання, зокрема довідкою виданою ТПП, на підставі листа ПП «ОвручГазАвто» № 09/03-24 від 22.03.2024 р. про підвищення цін на бензин А-95 та дизельне паливо з наданням підтверджуючих документів. Додаткова угода № 3 оприлюднена. Документи щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку – додаються – на 7-ми аркушах. 2. Додаткова угода № 1 до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 10.01.2024 р. укладалась 11.01.2024 р. – підтверджуючі документи додаються на 3-х аркушах. Додаткову угоду № 1 від 11.01.2024 р. до Договору № 7-12/2023 на закупівлю пального від 04.01.2024 р., укладеного з Приватним підприємством «ОвручГазАвто» за процедурою відкритих торгів з особливостями, підписано у зв’язку із зміною джерела фінансування Замовника та реквізитів Замовника щодо розрахункового рахунку. Зміна джерела фінансування Замовника та реквізитів Замовника щодо розрахункового рахунку не є підставою для внесення змін до електронної системи закупівель. Тому, зміни до Договорів на закупівлю пального не потребують публікації.
Комунальне підприємство «Водоканал» Овруцької міської ради Житомирської області не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-25-010875-a, опублікованого 12.04.2024 р. в системі електронних закупівель Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Відповідно до п.п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником буде направлено адміністративний позов про скасування висновку Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області до Житомирського окружного адміністративного суду до кінцевого строку оскарження