0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
509 400.00 UAH
Замовник
КЗ Олександрівський ліцей Тростянецької селищної ради Вінницької області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 бер. 14:30
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення з приводу моніторингу закупівлі UA-2024-02-28-006446-a У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної (дрова паливні твердих порід :дуб, граб, ясен, клен, явір, клен гостролистий, берест) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-28-006446-a) Олександрівського ліцею Тростянецької селищної ради Вінницької області, надаємо пояснення, а саме: 1.Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», (далі – Наказ) розділу II. «Етапи визначення очікуваної вартості», а саме, загальнодоступній інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також інформації, отриманій шляхом проведення ринкових консультацій. Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін (розділ III. «Методи визначення очікуваної вартості» Наказу). 2.Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: http://oleksandrivka-zzso.vn.sch.in.ua/Files/downloadcenter/Обґрунтування%20технічних%20та%20якісних%20характеристик%20предмета%20закупівлі%20деревини%20дровяної.pdf 3.Тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме в пункту 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року №131 з технічних причин. Але, якби Учасник процедури закупівлі був громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), то його пропозиція була б відхилена за п. 44 Особливостей. Крім того, враховуючи, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки це нівелює принципи та основні положення Закону України "Про публічні закупівлі". Право на відміну торгів існує лише на стадії до завершення процедури торгів, а не після їх завершення на стадії укладання договору з переможцем. Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною. У цьому випадку Північний офіс Держаудитслужби не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, а це унеможливило своєчасне реагування Замовника на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо внесення змін до тендерної документації), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі. Отже, на даний час усунути невідповідності у тендерній документації не уявляється можливим, оскільки, процедура закупівлі завершена, 20.03.2024 укладено договір № 14 з ФОП «Обідник К.І.», який станом на 04.04.2024 є чинним. Ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав для визнання договору про закупівлю нікчемним. За приписами ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до Закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом (частина 1). Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань (частина 7). Згідно з ч. 5 ст. 188 ГК України якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Частиною 3 ст. 653 ЦК України унормовано, серед іншого, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили. З урахуванням того, що договір вже укладено для безперервного забезпечення освітнього процесу, усунути порушення шляхом визнання договору нікчемним або розірвання договору в односторонньому порядку на законодавчому рівні не уявляється можливим. Уповноважена особа для недопущення в подальшій роботі порушень чинного законодавства зобов’язується неухильно дотримуватися принципів здійснення закупівель та чинного законодавства.
Пояснення з приводу моніторингу закупівлі UA-2024-02-28-006446-a У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної (дрова паливні твердих порід :дуб, граб, ясен, клен, явір, клен гостролистий, берест) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-28-006446-a) Олександрівського ліцею Тростянецької селищної ради Вінницької області, надаємо пояснення, а саме: 1.Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», (далі – Наказ) розділу II. «Етапи визначення очікуваної вартості», а саме, загальнодоступній інформації щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, а також інформації, отриманій шляхом проведення ринкових консультацій. Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін (розділ III. «Методи визначення очікуваної вартості» Наказу). 2.Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: http://oleksandrivka-zzso.vn.sch.in.ua/Files/downloadcenter/Обґрунтування%20технічних%20та%20якісних%20характеристик%20предмета%20закупівлі%20деревини%20дровяної.pdf 3.Тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме в пункту 3 розділу 5 тендерної документації зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року №131 з технічних причин. Але, якби Учасник процедури закупівлі був громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), то його пропозиція була б відхилена за п. 44 Особливостей. Крім того, враховуючи, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки це нівелює принципи та основні положення Закону України "Про публічні закупівлі". Право на відміну торгів існує лише на стадії до завершення процедури торгів, а не після їх завершення на стадії укладання договору з переможцем. Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною. У цьому випадку Північний офіс Держаудитслужби не скористався своїм правом своєчасного здійснення контролю закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасниками, а це унеможливило своєчасне реагування Замовника на відповідні зауваження у рамках проведення безпосередньо процедури закупівлі (у тому числі щодо внесення змін до тендерної документації), а не вже після укладання договору з переможцем закупівлі. Отже, на даний час усунути невідповідності у тендерній документації не уявляється можливим, оскільки, процедура закупівлі завершена, 20.03.2024 укладено договір № 14 з ФОП «Обідник К.І.», який станом на 04.04.2024 є чинним. Ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік підстав для визнання договору про закупівлю нікчемним. За приписами ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до Закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом (частина 1). Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань (частина 7). Згідно з ч. 5 ст. 188 ГК України якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Частиною 3 ст. 653 ЦК України унормовано, серед іншого, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили. З урахуванням того, що договір вже укладено для безперервного забезпечення освітнього процесу, усунути порушення шляхом визнання договору нікчемним або розірвання договору в односторонньому порядку на законодавчому рівні не уявляється можливим. Уповноважена особа для недопущення в подальшій роботі порушень чинного законодавства зобов’язується неухильно дотримуватися принципів здійснення закупівель та чинного законодавства.
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної (дрова паливні твердих порід :дуб, граб, ясен, клен, явір, клен гостролистий, берест) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-28-006446-a) Олександрівського ліцею Тростянецької селищної ради Вінницької області, надаємо пояснення, щодо усунення порушення по даній закупівлі ,а саме: на даний час усунути невідповідності у тендерній документації не являється можливим, оскільки, процедура закупівлі завершена, 20.03.2024 укладено договір № 14 з ФОП «Обідник К.І.», який станом на 24.04.2024 є чинним. З урахуванням того, що договір вже укладено для безперервного забезпечення освітнього процесу, усунути порушення шляхом визнання договору нікчемним, або розірвання договору в односторонньому порядку на законодавчому рівні не являється можливим. Зміни, унесені до абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, що набрали чинності 13 лютого 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року №131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» ,уповноваженою особою ретельно вивчені, та в подальшому будуть враховані при формуванні тендерної документації. Для недопущення в подальшій роботі порушень чинного законодавства уповноважена особа зобов’язується неухильно дотримуватися принципів здійснення закупівель та чинного законодавства.