0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
837 800.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 26 бер. 14:33
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі легкового спеціалізованого автомобіля на базі автомобіля Renault Express або еквіваленту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-19-007494-a) повідомляє наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлені письмові запити щодо надання комерційних пропозицій Постачальникам даного товару, а саме: - ТОВ «Торговий дім «Фаворит Авто Вінниця»; - ТОВ «Європа Плюс»; - ТОВ «Адамант Моторс Запоріжжя». Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ціну взяли середню з наданих комерційних пропозицій. При цьому технічні характеристики товару були надані з комерційними пропозиціями, та додатково були узгоджені і формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару. (Комерційні пропозиції додаю). 2. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до Тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 19.02.2024 №49 зазначено: «З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». Також вираз «або еквівалент» зазначено в предметі закупівлі. На підставі вищезазначеного Замовником було дотримано вимоги частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі легкового спеціалізованого автомобіля на базі автомобіля Renault Express або еквіваленту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-19-007494-a) повідомляє наступне: 1. Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлені письмові запити щодо надання комерційних пропозицій Постачальникам даного товару, а саме: - ТОВ «Торговий дім «Фаворит Авто Вінниця»; - ТОВ «Європа Плюс»; - ТОВ «Адамант Моторс Запоріжжя». Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ціну взяли середню з наданих комерційних пропозицій. При цьому технічні характеристики товару були надані з комерційними пропозиціями, та додатково були узгоджені і формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару. (Комерційні пропозиції додаю). 2. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У Додатку 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до Тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 19.02.2024 №49 зазначено: «З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». Також вираз «або еквівалент» зазначено в предметі закупівлі. На підставі вищезазначеного Замовником було дотримано вимоги частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».