0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Замовник
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 бер. 15:46
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до дефектного акту, який складений Замовником і на основі якого розроблено кошторисну документацію на послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади на загальну кошторисну вартість 300,000 тис. грн. Сканкопії цих документів додаються: - дефектний акт; - зведений кошторисний розрахунок; - локальний кошторис № 07-01-01; - відомість ресурсів до зведеного розрахунку. Посилання на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Відповідно до абзацу 2, підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 ТД Замовник надає інформацію учасникам щодо аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації)». Учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір про надання послуг від 27.12.2022 № 1111/22, де невід’ємною часиною договору є Додаток № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», де чітко прописано вимоги щодо надання послуг з видалення порослі та прибирання території, в перелік яких входять і послуги з подрібнення гілля, а саме: «При наданні послуг з видалення порослі та прибирання території Виконавець зобов’язаний: - здійснювати видалення самосійних і поросливих дерев (чагарників, іншої рослинності) з діаметром кореневої шийки не більше як 5 сантиметрів, обрізання гілок дерев до 4 м у висоту та на відстані до двох метрів від дороги; їх подрібнення, складання та навантаження на транспорт, а також прибирання території від дрібних залишків, шляхом загрібаня, підмітання тощо; - здійснювати подрібнення за допомогою подрібнювача з навантаженням у сітки або мішки; - використовувати обладнання та витратні матеріали, які не спричинятимуть шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання видаленої порослі в процесі її прибирання та перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища паливо- мастильними матеріалами, які використовуються процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг». Звертаємо вашу увагу, що в п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» аналогічного договору надано Учасником є посилання на п. 1. 2. Договору, а в пункті 1.2. зазначено: «Найменування послуг, місце та кількісні характеристики послуг за цим договором визначені в Додатку № 1 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) — далі - технічне завдання, що є невід’ємною частиною цього договору». Отже, Учасник аналогічним договором № 1111/22 від 27.12.2022 підтверджує надання послуг з подрібнення і вивезення гілля, що вимагалося Замовником у технічних вимогах до ТД, оскільки ця послуга у аналогічному договорі є у переліку послуг, які надавалися за цим договором, під загальною назвою «послуги з видалення парослі та прибирання території». Звертаємо вашу увагу на те, що Замовником у ТД зазначено вважати аналогічний договір не тільки до предмету закупівлі але й до технічного завдання (додаток № 4 тендерної документації), де йдеться про надання послуг з подрібнення і вивезення гілля. Враховуючи вищенаведене Замовник не міг вимагати іншого аналогічного договору на підтвердження цієї кваліфікаційної критерії. Замовником було надано Учаснику вимогу про усунення невідповідностей, щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником. На вимогу Замовника, Учасник виправив невідповідність у довідці, оскільки вказав точну назву предмету закупівлі, а саме «послуги з видалення порослі та прибирання території» із посиланнями на відповідні пункти договору та додатки, які вказані в предметі договору. Договір з додатком № 1, довідка про виконання аналогічного договору додаються. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОДМАШБУДСЕРВІС» на відповідність його кваліфікаційним критеріям, Замовник керувався вимогами п. 4, ст. 5 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Для підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав акти виконаних послуг на суму 5640998.00 грн. при тому, що сума договору складає 7655216.04 грн., що становить у процентному відношенні 73.7 % виконання договору. При цьому Замовником враховано, що термін дії аналогічного договору до 31.03.2024 року. (Кінцевий строк подання пропозиції 13.03.2024 р.). При потребі Учасник у період з 13.03.2024 р. до 31.03.2024 р. може продовжити термін дії даного аналогічного договору і вчинити інші дії щодо нього. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав, щоб аналогічний договір був виконаний у повному обсязі і щоб не був діючим на час проведення процедури закупівлі. 4. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, щодо наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з подрібнення і вивезення гілля Замовник вказав Учаснику на невідповідність найменування і моделі автомобілів у пунктах 1 і 2 таблиці наданої довідки № 19/3 від 11.03.2024 р. (протокол від 19.03.2024 р.) У цій довідці є зазначений автомобіль Opel Combo під пунктом 4 (копія довідки додається). Учасник протягом 24 годин виправив вказані невідповідності у пунктах 1 і 2 таблиці довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка № від 39/3 від 19.03.2024 р.), але видалив інформацію про наявність автомобіля Opel Combo (копія довідки додається). Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав у тендерній документації надання Учасниками кошторису, тому він не перевіряв його. Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 9 Додатку № 3 тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати у паперовій формі: - кошторисний розрахунок на надання послуг та всі розрахунки до нього (калькуляції, тощо). Сума договору повинна відповідати остаточній ціні пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями після аукціону. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4 цієї ТД) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них. Обов’язково надати розрахунки загально-виробничих та адміністративних витрат». При визначення ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" переможцем торгів, Замовник у своїх діях керувався ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей та п.1 розділу 5 ТД «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується»
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до дефектного акту, який складений Замовником і на основі якого розроблено кошторисну документацію на послуги з подрібнення і вивезення гілля з території Івано-Франківської міської територіальної громади на загальну кошторисну вартість 300,000 тис. грн. Сканкопії цих документів додаються: - дефектний акт; - зведений кошторисний розрахунок; - локальний кошторис № 07-01-01; - відомість ресурсів до зведеного розрахунку. Посилання на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Відповідно до абзацу 2, підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 ТД Замовник надає інформацію учасникам щодо аналогічного договору, а саме: «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації)». Учасником ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" для підтвердження вказаного критерію надано договір про надання послуг від 27.12.2022 № 1111/22, де невід’ємною часиною договору є Додаток № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», де чітко прописано вимоги щодо надання послуг з видалення порослі та прибирання території, в перелік яких входять і послуги з подрібнення гілля, а саме: «При наданні послуг з видалення порослі та прибирання території Виконавець зобов’язаний: - здійснювати видалення самосійних і поросливих дерев (чагарників, іншої рослинності) з діаметром кореневої шийки не більше як 5 сантиметрів, обрізання гілок дерев до 4 м у висоту та на відстані до двох метрів від дороги; їх подрібнення, складання та навантаження на транспорт, а також прибирання території від дрібних залишків, шляхом загрібаня, підмітання тощо; - здійснювати подрібнення за допомогою подрібнювача з навантаженням у сітки або мішки; - використовувати обладнання та витратні матеріали, які не спричинятимуть шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання видаленої порослі в процесі її прибирання та перевезення, не допускати забруднення навколишнього середовища паливо- мастильними матеріалами, які використовуються процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг». Звертаємо вашу увагу, що в п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору» аналогічного договору надано Учасником є посилання на п. 1. 2. Договору, а в пункті 1.2. зазначено: «Найменування послуг, місце та кількісні характеристики послуг за цим договором визначені в Додатку № 1 (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) — далі - технічне завдання, що є невід’ємною частиною цього договору». Отже, Учасник аналогічним договором № 1111/22 від 27.12.2022 підтверджує надання послуг з подрібнення і вивезення гілля, що вимагалося Замовником у технічних вимогах до ТД, оскільки ця послуга у аналогічному договорі є у переліку послуг, які надавалися за цим договором, під загальною назвою «послуги з видалення парослі та прибирання території». Звертаємо вашу увагу на те, що Замовником у ТД зазначено вважати аналогічний договір не тільки до предмету закупівлі але й до технічного завдання (додаток № 4 тендерної документації), де йдеться про надання послуг з подрібнення і вивезення гілля. Враховуючи вищенаведене Замовник не міг вимагати іншого аналогічного договору на підтвердження цієї кваліфікаційної критерії. Замовником було надано Учаснику вимогу про усунення невідповідностей, щодо назви предмету договору вказаної у довідці, що не відповідає назві предмету аналогічного договору, який надано учасником. На вимогу Замовника, Учасник виправив невідповідність у довідці, оскільки вказав точну назву предмету закупівлі, а саме «послуги з видалення порослі та прибирання території» із посиланнями на відповідні пункти договору та додатки, які вказані в предметі договору. Договір з додатком № 1, довідка про виконання аналогічного договору додаються. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОДМАШБУДСЕРВІС» на відповідність його кваліфікаційним критеріям, Замовник керувався вимогами п. 4, ст. 5 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Для підтвердження виконання аналогічного договору Учасник надав акти виконаних послуг на суму 5640998.00 грн. при тому, що сума договору складає 7655216.04 грн., що становить у процентному відношенні 73.7 % виконання договору. При цьому Замовником враховано, що термін дії аналогічного договору до 31.03.2024 року. (Кінцевий строк подання пропозиції 13.03.2024 р.). При потребі Учасник у період з 13.03.2024 р. до 31.03.2024 р. може продовжити термін дії даного аналогічного договору і вчинити інші дії щодо нього. Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав, щоб аналогічний договір був виконаний у повному обсязі і щоб не був діючим на час проведення процедури закупівлі. 4. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, щодо наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з подрібнення і вивезення гілля Замовник вказав Учаснику на невідповідність найменування і моделі автомобілів у пунктах 1 і 2 таблиці наданої довідки № 19/3 від 11.03.2024 р. (протокол від 19.03.2024 р.) У цій довідці є зазначений автомобіль Opel Combo під пунктом 4 (копія довідки додається). Учасник протягом 24 годин виправив вказані невідповідності у пунктах 1 і 2 таблиці довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка № від 39/3 від 19.03.2024 р.), але видалив інформацію про наявність автомобіля Opel Combo (копія довідки додається). Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник не вимагав у тендерній документації надання Учасниками кошторису, тому він не перевіряв його. Закон не містить прямої заборони для Учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання Учасником додаткової інформації, яку Замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 9 Додатку № 3 тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати у паперовій формі: - кошторисний розрахунок на надання послуг та всі розрахунки до нього (калькуляції, тощо). Сума договору повинна відповідати остаточній ціні пропозиції переможця відкритих торгів з особливостями після аукціону. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4 цієї ТД) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них. Обов’язково надати розрахунки загально-виробничих та адміністративних витрат». При визначення ТОВ "ПРОДМАШБУДСЕРВІС" переможцем торгів, Замовник у своїх діях керувався ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей та п.1 розділу 5 ТД «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується»
Порушення усунуте шляхом скасування рішення про визначення переможця