0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 734 597.05 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ МУЗЕЙ ІМЕНІ М. Ф. СУМЦОВА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 бер. 19:24
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Обсяг предмету закупівлі визначений відповідно до потреб замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі замовником не затверджуються, оскільки організація діяльності поліції охорони (зокрема, правила та вимоги до технічної організації заходів з фізичної охорони об’єктів) здійснюється у відповідності до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів» Місце надання послуг та кількість постів охорони об’єкта: Україна Харківська область, м. Харків вул. Університетська 5 Строк (термін) надання послуг з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року. Послуга поліцейської охорони та спостереження засобами охоронної сигналізації за приміщеннями музею та технічне обслуговування засобів охоронної сигналізації і реагування на випадок сигналу тривоги передбачає, зокрема здійснення фізичної охорони, а також спостереження за допомогою пунктів центрального спостереження за станом тривожної сигналізації з реагуванням груп затримання. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за такою формулою: ОВрег = V * Цтар, де: ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується; Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена Управлінням поліції охорони в Харківській області. Ціни та тарифи, встановлені Управлінням поліції охорони в Харківській області: 252,20 (двісті п’ятдесят дві) гривні 20 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником поліції Охорони 2 (дві) гривні 9 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину централізованого спостереження за засобами сигналізації; 1 (одна) гривня 42 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину утримання групи затримання; 32 (тридцять дві) гривні 95 копійок у т.ч. ПДВ-20%, в місяць обслуговування однієї умовної установки засобів сигналізації Музей потребує цілодобової охорони протягом всього року. Враховуючи обмежене фінансування, фізична охорона здійснюється двома постами. У 2024 році 8784 годин. Отже обсяг фізичної охорони, необхідний для забезпечення Замовника, становить 17568 годин (для двох постів). Таким чином вартість фізичної охорони музею складає: 17568 * 252,20 = 4430649,60 грн Вартість технічної охорони (спостереження за допомогою пунктів центрального спостереження за станом тривожної сигналізації з реагуванням груп затримання) розраховується за окремими дислокаціями за найменуваннями приміщень, що охороняються. При цьому кількість годин по окремим видам охоронних послуг та кількість установок сигналізації на рік розраховується для кожної дислокації. Для охорони музея потрібно: обслуговування 171,92 умовної установки засобів сигналізації з відповідною вартістю обслуговування 67977,17 грн/рік 67228 годин централізованого спостереження за засобами сигналізації за різними дислокаціями з відповідною вартістю 140506,52 грн/рік 67228 годин утримання групи затримання для різних дислокацій з відповідною вартістю 95463,76 грн/рік Детальна інформація щодо кількісного розрахунку обсягу по кожній дислокації та вартості технічної охорони викладена у доданому розрахунку. Таким чином, загальна вартість технічної охорони складає 303947,45 грн Загальна вартість охорони, враховуючи всі складові, склала 4734597,05 грн, у тому числі ПДВ - 789099,51 грн. Вищевказані тарифи підтверджуються наступними документами: Лист Управління поліції охорони в Харківській області №634/43/40/01-2022 від 04.08.2022 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №991/43/40/02-2023 від 06.06.2023 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №1953/43/40/02-2023 від 01.11.2023 р. У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану в Україні, з метою забезпечення належною охороною приміщень Замовника та заощадженням коштів на охорону, закупівля послуг з охорони на 2024 рік відбулася за тарифами та цінами 2023 року. 2-3. Відповідно до положень п. 13 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час введення Замовником інформації на майданчику для оприлюднення інформації про Закупівлю було додано файли, які вимагаються для такого випадку, але внаслідок технічної помилки виявилося, що завантажився лише файл у форматі “.txt” ( Обгрунтування здійснення закупівлі без використання електронної системи.txt), а файли у форматі “.pdf” не підвантажилися. Частиною 2 статті 19 Закону встановлено, що звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. Після остаточного оприлюднення звіту технічні можливості майданчика не дозволяють підвантажувати документи закупівлі. У зв'язку з цим було складено протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки під час додавання звіту. Протокол, обгрунтування та договір додано до цього пояснення. Також інформуємо, що на виконання положень статті 3 Закону України «Про культуру», де до основних засад державної політики у сфері культури віднесено захист і збереження культурної спадщини та культурних цінностей як основи національної культури, та відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, передбачено проведення таких заходів правового режиму воєнного стану як евакуація матеріальних і культурних цінностей, що перебувають у державній власності, у разі виникнення загрози їх пошкодження або знищення. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 33 Кодексу цивільного захисту України, евакуація матеріальних і культурних цінностей проводиться у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, які можуть заподіяти їм шкоду, за наявності часу на її проведення, а перелік, обсяг матеріальних і культурних цінностей та черговість проведення їх евакуації визначаються органами державної влади, суб’єктами господарювання, у віданні або власності яких перебувають зазначені цінності, та враховуються під час планування заходів з евакуації. Відповідно до пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), організація проведення евакуації та підготовка районів для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві держадміністрації, органи місцевого самоврядування та керівників суб’єктів господарювання, а рішення про проведення евакуації приймають на: державному рівні — Кабінет Міністрів України; регіональному рівні — Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації; місцевому рівні — районні, районні у м. Києві та Севастополі держадміністрації, відповідні органи місцевого самоврядування; рівні конкретного суб’єкта господарювання — його керівник. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради включено до Переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан (Указ затверджено Законом України № 2102-IX від 24.02.2022). Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами), Харківська міська територіальна громада, де розташований Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, належить до категорії територій, на яких ведуться (велися) бойові дії (території можливих бойових дій), що обумовлює загрозу пошкодження або знищення культурних цінностей, що перебувають у державній власності. Таким чином, Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради належить до об'єктів, залучених, згідно пункт 19-1 частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), до процесу евакуації культурних цінностей, що перебувають у державній власності, які знаходяться під можливою загрозою їх пошкодження або знищення. Згідно положень частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до інформації з обмеженим доступом належить службова інформація. Відповідно до пункту 9.2 Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, затвердженого Розпорядженням Начальника Харківської обласної військової адміністрації від 05.12.2023 №912В, відомості про евакуацію музейних предметів державної частини Музейного фонду України становлять службову інформацію. Відповідно до пункту 9-1 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, публічний доступ в електронній системі закупівель до інформації з обмеженим доступом або інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, може бути обмежений. Документація, що стосується закупівлі охоронних послуг музею, може містити інформацію, оприлюднення якої може негативно вплинути на безпеку, зокрема, кількість та розташування постів охорони, засобів технічної охорони, назви та кількість приміщень, підключених до сигналізації, час здійснення охорони тощо. У зв'язку з цим, з метою дотримання положень чинного законодавства України та на виконання наказу в.о.директора музею від 26.12.2023 №183, доступ до інформації, яка містить у додатках до договору, а саме стосується організації системи охорони у Комунальному закладі «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, що належить до об'єктів, залучених до процесу евакуації культурних цінностей, згідно пункт 19-1 частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), має бути обмежений в умовах правового режиму воєнного стану в Україні, оскільки її розголошення може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. 4. Інформуємо Вас, що Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради є провідним науково-дослідним і методичним центр музеєзнавства Харківської області, ключовим осередком культури регіону і важливим центром національної культури, який забезпечує виконання завдань державного значення щодо збереження національного культурного надбання, здійснює національно-патріотичне виховання і бере участь у захисті від впливів держави-агресора в інформаційній, освітній, культурній сферах України. В межах Харківської області музей, відповідно до положень Закону України «Про музеї та музейну справу», здійснює реалізацію національної музейної політики, першим напрямом якої є «збереження та державна підтримка Музейного фонду України», що грунтується на законодавчому визнанні основними засадами державної політики у сфері культури — ствердження культури одним з основних факторів самобутності Українського народу, а також захист і збереження культурної спадщини та культурних цінностей як основи національної культури, турбота про розвиток культури (стаття 3 Закону України «Про культуру»). В рамках реалізації національної музейної політики музей здійснює збереження предметів державної частини Музейного фонду України, який, згідно статті 15 Закону України «Про музеї та музейну справу» — «є національним багатством, невід'ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом». Постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради включено до Переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради, відповідно до своєї місії, забезпечує зберігання унікальних музейних предметів, які відповідно до статті 16 Закону України «Про музеї та музейну справу», внесені до Музейного фонду України, мають виняткове художнє, історичне, етнографічне та наукове значення, та вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв до Державного реєстру національного культурного надбання. Відповідно до пункту 2.1 Порядку занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання, затвердженого Наказом Міністерства культури і мистецтв України від 25.10.2001 №653, зарахування пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру здійснюється Міністерством культури і мистецтв України на підставі рішення експертно-фондової комісії, яка розглядає переліки унікальних пам'яток Музейного фонду та експертні висновки, що підтверджують їх виняткову цінність. Експертиза цінності проводиться експертами, фахівцями і затверджується рішеннями фондово-закупівельних комісій музеїв із залученням у разі потреби фахівців інших профільних організацій. Згідно пунктів 3.13, 3.15-3.16 Порядку, на попередньо відібрані пам'ятки, які рекомендовані для занесення до Державного реєстру, спеціалісти музею складають переліки унікальних пам'яток Музейного фонду України, які, разом з науково уніфікованими паспортами, надсилаються музеями, що засновані на комунальній формі власності, на розгляд відповідного структурного підрозділу місцевого органу виконавчої влади (відповідним органом для Комунального закладу «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради є Департамент культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації), звідки ці матеріали, разом з витягом з розпорядчих документів вищезазначених органів виконавчої влади, надсилаються на розгляд Експертно-фондової комісії Міністерства культури і мистецтв України. Зазначаємо, що вся робота, щодо виявлення і включення унікальних музейних предметів до Державного реєстру, віднесена Порядком занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання до компетенції музею, була виконана, попередньо підготовлена фахівцями музею документація була передана на розгляд Департаменту культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації, звідки відповідні матеріали, відповідно до вимог чинного законодавства, були передані до Міністерства культури та інформаційної політики України (копія листа Департаменту культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації додається). Водночас, безпосередньо від музею не залежать можливі терміни подальшого розгляду даного питання фахівцями Міністерства культури та інформаційної політики України і, зважаючи на складність умов воєнного стану, які ускладнюють роботу консультативно-дорадчих органів МКІП, зокрема Експертно-фондової комісії, конкретні терміни вирішення даного питання на даний час важко спрогнозувати. Водночас, відповідно до статті 15 Закону України «Про музеї та музейну справу», музеї, юридичні і фізичні особи зобов'язані забезпечувати збереженість Музейного фонду України та сприяти його поповненню, а пункт 5.2 Порядку зазначає, що організація охорони і зберігання унікальних пам'яток Музейного фонду України має забезпечити повну збереженість їх від негативного впливу сторонніх факторів: розкрадання, псування, пожеж, стихійного лиха в усіх місцях зберігання, експонування, використання, реставрації і транспортування. Поряд з цим, стаття 29 Закону України «Про музеї та музейну справу» визначає, що держава гарантує забезпечення охорони музеїв державної та комунальної форм власності. Відповідно до цього, забезпечення охорони музею силами Поліції охорони Національної поліції України, відповідно до вимог чинного законодавства, є необхідним засобом для забезпечення зберігання та повноцінної охорони унікальних музейних предметів державної частини Музейного фонду України, які зберігаються у Комунальному закладі «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради. Поряд з цим, інформуємо Вас, що відповідно до пункту V.3.17 Інструкції з організації обліку музейних предметів, затвердженої Наказом Міністерства культури України від 21.07.2016 № 580 та положень Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 серпня 1998 року № 622, Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради здійснює зберігання зброї і, відповідно до пункту 16 Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975, підлягає охороні органами поліції охорони. Додатки Постанова КМУ від 21 листопада 2018 року № 975 Постанова КМУ від 13 жовтня 2015 року № 834 Постанова КМУ від 2 грудня 2021 року № 1388 Постанова КМУ від 30 жовтня 2013 р. № 841 Наказ МВС України від 07 липня 2017 року №577 Наказ Міністерства культури і мистецтв України № 653 від 25.10.2001 року “Про затвердження Порядку занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання” Наказ Міністерства культури України від 21.07.2016 № 580 Закон України “Про музеї та музейну справу” Лист Управління поліції охорони в Харківській області №634/43/40/01-2022 від 04.08.2022 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №991/43/40/02-2023 від 06.06.2023 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №1953/43/40/02-2023 від 01.11.2023 р. Лист департамента культури і туризму ХОВА №06-28/844 від 01.04.2024 Протокол уповноваженої особи № 3 від 05.01.2024р. Обгрунтування закупівлі Договір №78827 від 5 січня 2024 р. Розрахунок вартості технічної складової охорони Наказ в.о. директора музею від 26.12.2023 №183 Витяг з протоколу №19 фондово-закупівельної комісії від 04.12.2023р.
1. Обсяг предмету закупівлі визначений відповідно до потреб замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі замовником не затверджуються, оскільки організація діяльності поліції охорони (зокрема, правила та вимоги до технічної організації заходів з фізичної охорони об’єктів) здійснюється у відповідності до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 № 577 «Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об’єктів» Місце надання послуг та кількість постів охорони об’єкта: Україна Харківська область, м. Харків вул. Університетська 5 Строк (термін) надання послуг з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року. Послуга поліцейської охорони та спостереження засобами охоронної сигналізації за приміщеннями музею та технічне обслуговування засобів охоронної сигналізації і реагування на випадок сигналу тривоги передбачає, зокрема здійснення фізичної охорони, а також спостереження за допомогою пунктів центрального спостереження за станом тривожної сигналізації з реагуванням груп затримання. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за такою формулою: ОВрег = V * Цтар, де: ОВрег - очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується; Цтар - ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена Управлінням поліції охорони в Харківській області. Ціни та тарифи, встановлені Управлінням поліції охорони в Харківській області: 252,20 (двісті п’ятдесят дві) гривні 20 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину охорони кожним працівником поліції Охорони 2 (дві) гривні 9 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину централізованого спостереження за засобами сигналізації; 1 (одна) гривня 42 копійок, у т.ч. ПДВ-20%, за одну годину утримання групи затримання; 32 (тридцять дві) гривні 95 копійок у т.ч. ПДВ-20%, в місяць обслуговування однієї умовної установки засобів сигналізації Музей потребує цілодобової охорони протягом всього року. Враховуючи обмежене фінансування, фізична охорона здійснюється двома постами. У 2024 році 8784 годин. Отже обсяг фізичної охорони, необхідний для забезпечення Замовника, становить 17568 годин (для двох постів). Таким чином вартість фізичної охорони музею складає: 17568 * 252,20 = 4430649,60 грн Вартість технічної охорони (спостереження за допомогою пунктів центрального спостереження за станом тривожної сигналізації з реагуванням груп затримання) розраховується за окремими дислокаціями за найменуваннями приміщень, що охороняються. При цьому кількість годин по окремим видам охоронних послуг та кількість установок сигналізації на рік розраховується для кожної дислокації. Для охорони музея потрібно: обслуговування 171,92 умовної установки засобів сигналізації з відповідною вартістю обслуговування 67977,17 грн/рік 67228 годин централізованого спостереження за засобами сигналізації за різними дислокаціями з відповідною вартістю 140506,52 грн/рік 67228 годин утримання групи затримання для різних дислокацій з відповідною вартістю 95463,76 грн/рік Детальна інформація щодо кількісного розрахунку обсягу по кожній дислокації та вартості технічної охорони викладена у доданому розрахунку. Таким чином, загальна вартість технічної охорони складає 303947,45 грн Загальна вартість охорони, враховуючи всі складові, склала 4734597,05 грн, у тому числі ПДВ - 789099,51 грн. Вищевказані тарифи підтверджуються наступними документами: Лист Управління поліції охорони в Харківській області №634/43/40/01-2022 від 04.08.2022 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №991/43/40/02-2023 від 06.06.2023 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №1953/43/40/02-2023 від 01.11.2023 р. У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану в Україні, з метою забезпечення належною охороною приміщень Замовника та заощадженням коштів на охорону, закупівля послуг з охорони на 2024 рік відбулася за тарифами та цінами 2023 року. 2-3. Відповідно до положень п. 13 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час введення Замовником інформації на майданчику для оприлюднення інформації про Закупівлю було додано файли, які вимагаються для такого випадку, але внаслідок технічної помилки виявилося, що завантажився лише файл у форматі “.txt” ( Обгрунтування здійснення закупівлі без використання електронної системи.txt), а файли у форматі “.pdf” не підвантажилися. Частиною 2 статті 19 Закону встановлено, що звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся. Після остаточного оприлюднення звіту технічні можливості майданчика не дозволяють підвантажувати документи закупівлі. У зв'язку з цим було складено протокол про допущення технічної (механічної, формальної) помилки під час додавання звіту. Протокол, обгрунтування та договір додано до цього пояснення. Також інформуємо, що на виконання положень статті 3 Закону України «Про культуру», де до основних засад державної політики у сфері культури віднесено захист і збереження культурної спадщини та культурних цінностей як основи національної культури, та відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, передбачено проведення таких заходів правового режиму воєнного стану як евакуація матеріальних і культурних цінностей, що перебувають у державній власності, у разі виникнення загрози їх пошкодження або знищення. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 33 Кодексу цивільного захисту України, евакуація матеріальних і культурних цінностей проводиться у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, які можуть заподіяти їм шкоду, за наявності часу на її проведення, а перелік, обсяг матеріальних і культурних цінностей та черговість проведення їх евакуації визначаються органами державної влади, суб’єктами господарювання, у віданні або власності яких перебувають зазначені цінності, та враховуються під час планування заходів з евакуації. Відповідно до пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), організація проведення евакуації та підготовка районів для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві держадміністрації, органи місцевого самоврядування та керівників суб’єктів господарювання, а рішення про проведення евакуації приймають на: державному рівні — Кабінет Міністрів України; регіональному рівні — Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації; місцевому рівні — районні, районні у м. Києві та Севастополі держадміністрації, відповідні органи місцевого самоврядування; рівні конкретного суб’єкта господарювання — його керівник. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради включено до Переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан (Указ затверджено Законом України № 2102-IX від 24.02.2022). Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами), Харківська міська територіальна громада, де розташований Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, належить до категорії територій, на яких ведуться (велися) бойові дії (території можливих бойових дій), що обумовлює загрозу пошкодження або знищення культурних цінностей, що перебувають у державній власності. Таким чином, Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради належить до об'єктів, залучених, згідно пункт 19-1 частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), до процесу евакуації культурних цінностей, що перебувають у державній власності, які знаходяться під можливою загрозою їх пошкодження або знищення. Згідно положень частини першої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до інформації з обмеженим доступом належить службова інформація. Відповідно до пункту 9.2 Переліку відомостей, що становлять службову інформацію, затвердженого Розпорядженням Начальника Харківської обласної військової адміністрації від 05.12.2023 №912В, відомості про евакуацію музейних предметів державної частини Музейного фонду України становлять службову інформацію. Відповідно до пункту 9-1 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166, публічний доступ в електронній системі закупівель до інформації з обмеженим доступом або інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, може бути обмежений. Документація, що стосується закупівлі охоронних послуг музею, може містити інформацію, оприлюднення якої може негативно вплинути на безпеку, зокрема, кількість та розташування постів охорони, засобів технічної охорони, назви та кількість приміщень, підключених до сигналізації, час здійснення охорони тощо. У зв'язку з цим, з метою дотримання положень чинного законодавства України та на виконання наказу в.о.директора музею від 26.12.2023 №183, доступ до інформації, яка містить у додатках до договору, а саме стосується організації системи охорони у Комунальному закладі «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради, що належить до об'єктів, залучених до процесу евакуації культурних цінностей, згідно пункт 19-1 частини першої статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пунктів 11-12 Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 (зі змінами), має бути обмежений в умовах правового режиму воєнного стану в Україні, оскільки її розголошення може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. 4. Інформуємо Вас, що Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради є провідним науково-дослідним і методичним центр музеєзнавства Харківської області, ключовим осередком культури регіону і важливим центром національної культури, який забезпечує виконання завдань державного значення щодо збереження національного культурного надбання, здійснює національно-патріотичне виховання і бере участь у захисті від впливів держави-агресора в інформаційній, освітній, культурній сферах України. В межах Харківської області музей, відповідно до положень Закону України «Про музеї та музейну справу», здійснює реалізацію національної музейної політики, першим напрямом якої є «збереження та державна підтримка Музейного фонду України», що грунтується на законодавчому визнанні основними засадами державної політики у сфері культури — ствердження культури одним з основних факторів самобутності Українського народу, а також захист і збереження культурної спадщини та культурних цінностей як основи національної культури, турбота про розвиток культури (стаття 3 Закону України «Про культуру»). В рамках реалізації національної музейної політики музей здійснює збереження предметів державної частини Музейного фонду України, який, згідно статті 15 Закону України «Про музеї та музейну справу» — «є національним багатством, невід'ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом». Постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2021 № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М. Ф. Сумцова» Харківської обласної ради включено до Переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України. Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради, відповідно до своєї місії, забезпечує зберігання унікальних музейних предметів, які відповідно до статті 16 Закону України «Про музеї та музейну справу», внесені до Музейного фонду України, мають виняткове художнє, історичне, етнографічне та наукове значення, та вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв до Державного реєстру національного культурного надбання. Відповідно до пункту 2.1 Порядку занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання, затвердженого Наказом Міністерства культури і мистецтв України від 25.10.2001 №653, зарахування пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру здійснюється Міністерством культури і мистецтв України на підставі рішення експертно-фондової комісії, яка розглядає переліки унікальних пам'яток Музейного фонду та експертні висновки, що підтверджують їх виняткову цінність. Експертиза цінності проводиться експертами, фахівцями і затверджується рішеннями фондово-закупівельних комісій музеїв із залученням у разі потреби фахівців інших профільних організацій. Згідно пунктів 3.13, 3.15-3.16 Порядку, на попередньо відібрані пам'ятки, які рекомендовані для занесення до Державного реєстру, спеціалісти музею складають переліки унікальних пам'яток Музейного фонду України, які, разом з науково уніфікованими паспортами, надсилаються музеями, що засновані на комунальній формі власності, на розгляд відповідного структурного підрозділу місцевого органу виконавчої влади (відповідним органом для Комунального закладу «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради є Департамент культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації), звідки ці матеріали, разом з витягом з розпорядчих документів вищезазначених органів виконавчої влади, надсилаються на розгляд Експертно-фондової комісії Міністерства культури і мистецтв України. Зазначаємо, що вся робота, щодо виявлення і включення унікальних музейних предметів до Державного реєстру, віднесена Порядком занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання до компетенції музею, була виконана, попередньо підготовлена фахівцями музею документація була передана на розгляд Департаменту культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації, звідки відповідні матеріали, відповідно до вимог чинного законодавства, були передані до Міністерства культури та інформаційної політики України (копія листа Департаменту культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації додається). Водночас, безпосередньо від музею не залежать можливі терміни подальшого розгляду даного питання фахівцями Міністерства культури та інформаційної політики України і, зважаючи на складність умов воєнного стану, які ускладнюють роботу консультативно-дорадчих органів МКІП, зокрема Експертно-фондової комісії, конкретні терміни вирішення даного питання на даний час важко спрогнозувати. Водночас, відповідно до статті 15 Закону України «Про музеї та музейну справу», музеї, юридичні і фізичні особи зобов'язані забезпечувати збереженість Музейного фонду України та сприяти його поповненню, а пункт 5.2 Порядку зазначає, що організація охорони і зберігання унікальних пам'яток Музейного фонду України має забезпечити повну збереженість їх від негативного впливу сторонніх факторів: розкрадання, псування, пожеж, стихійного лиха в усіх місцях зберігання, експонування, використання, реставрації і транспортування. Поряд з цим, стаття 29 Закону України «Про музеї та музейну справу» визначає, що держава гарантує забезпечення охорони музеїв державної та комунальної форм власності. Відповідно до цього, забезпечення охорони музею силами Поліції охорони Національної поліції України, відповідно до вимог чинного законодавства, є необхідним засобом для забезпечення зберігання та повноцінної охорони унікальних музейних предметів державної частини Музейного фонду України, які зберігаються у Комунальному закладі «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради. Поряд з цим, інформуємо Вас, що відповідно до пункту V.3.17 Інструкції з організації обліку музейних предметів, затвердженої Наказом Міністерства культури України від 21.07.2016 № 580 та положень Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 серпня 1998 року № 622, Комунальний заклад «Харківський історичний музей імені М.Ф.Сумцова» Харківської обласної ради здійснює зберігання зброї і, відповідно до пункту 16 Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975, підлягає охороні органами поліції охорони. Додатки Постанова КМУ від 21 листопада 2018 року № 975 Постанова КМУ від 13 жовтня 2015 року № 834 Постанова КМУ від 2 грудня 2021 року № 1388 Постанова КМУ від 30 жовтня 2013 р. № 841 Наказ МВС України від 07 липня 2017 року №577 Наказ Міністерства культури і мистецтв України № 653 від 25.10.2001 року “Про затвердження Порядку занесення унікальних пам'яток Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання” Наказ Міністерства культури України від 21.07.2016 № 580 Закон України “Про музеї та музейну справу” Лист Управління поліції охорони в Харківській області №634/43/40/01-2022 від 04.08.2022 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №991/43/40/02-2023 від 06.06.2023 р. Лист Управління поліції охорони в Харківській області №1953/43/40/02-2023 від 01.11.2023 р. Лист департамента культури і туризму ХОВА №06-28/844 від 01.04.2024 Протокол уповноваженої особи № 3 від 05.01.2024р. Обгрунтування закупівлі Договір №78827 від 5 січня 2024 р. Розрахунок вартості технічної складової охорони Наказ в.о. директора музею від 26.12.2023 №183 Витяг з протоколу №19 фондово-закупівельної комісії від 04.12.2023р.
25.04.2024 року до Харківського окружного адміністративного суду подано позов про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель щодо закупівлі № UA-2024-01-05-003510-a. Згідно інформації з електронного кабінету суду зареєстровано справу №520/11238/24
На виконання вимог, викладених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби, було вжито заходів, зокрема, направлено листа до Управління поліції охорони в Харківській області щодо розірвання договору. У відповідь на цей лист Управління поліції охорони в Харківській області повідомило про свою незгоду з розірванням договору.