0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 000 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 квіт. 15:44
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-05-004016-a Щодо питання 1 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Замовником була застосована інформація щодо ціни товару, розташованому у відкритому джерелі, а саме: При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства охорони здоров’я від 18.08.2014 (зі змінами) № 574 «Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення». Задекларована ціна препарату 3740,33 грн. Очікувана вартість закупівлі 7000000 (сім мільйонів гривень). Предмет закупівлі Од. виміру Кількість товару Ціна МОЗ (Реєстрація від 14.02.2024) Ціна без ПДВ (ціна МОЗ +10%), грн Ціна з ПДВ, грн Очікувана вартість закупівлі, грн Препарат «Гардасил» 0,5 мл № 1 (шприц) уп 1590 3740,33 4114,36 4402,37 7 000 000,00 Щодо питання 1 (подовження) Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 15.11.2018 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП). Враховуючи вищевикладене починаючи з 15.11.2018 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Проте, напередодні оголошення процедури, Замовник звернувся до Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради про погодження проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція (Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18). Цього ж дня Департаментом охорони здоров’я Одеської міської ради погоджено розрахунок очікуваної вартості. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/gorzdrav/. Щодо питання 2 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм») вимогам підпункту 1 пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи (накази, штатний розпис тощо), що підтверджують статус працівників, які зазначені в довідці, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів, від 11.03.2024 № 04/11032024 на завідувача аптечного закладу Великоцьку Н.В. та на водія Ковалевського Б.М. Замовником перевірена наявність наказів про прийняття на роботу усіх працівників, що вказані у довідці від 11.03.2024 № 04/11032024. Згідно наказів про прийняття на роботу від 13.01.2020 року № 19-к прізвище та ім’я по батькові працівника - Великоцька Наталія Леонідівна, тому вірно було б вказати Великоцька Н.Л. Щодо водія, слід зазначити, що в копії наказу від 31.10.2022 року № 42-к, наданої Учасником зазначено - Ковалевський Микола Борисович, тому вірно було б вказати Ковалевський М.Б. З’ясовано, що Учасником допущено технічну помилку щодо завскладу Великоцької Н.Л. та водія Ковалевського М.Б. Проте, помилки були допущені лише в ініціалах вказаних працівників. Це підпадає під формальні описки/помилки, перелік яких затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «Помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». 2. Також доводимо до Вашого відому, що положення тендерної документації не передбачали надання документального підтвердження на всіх працівників, вказаних у довідці, тому наявність вірної інформації щодо хоча б двох працівників, залучених від підприємства вже є достатнім для виконання вимог тендерної документації. Тому, у даному випадку, доцільно вести мову про формальні помилки, а зважаючи на відсутність в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердних документів на всіх працівників, вказаних у довідці, то вказаний недолік є несуттєвою помилкою, допущення якої згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не призводить до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Щодо питання 3 Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» вимогам підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено статут з неякісним зображенням сторінок (відсутні окремі пункти статуту) та відповідно статут не є чітким та розбірливим для читання. Наданий учасником Статут відповідає вимогам тендерної документації, оскільки завантажений в цілому у копії посвідченої нотаріально. Тобто, Замовник закупівлі мав змогу переконатись в наявності такого документу в Учасника закупівлі та визначити положення, які саме мав перевірити. Статут Учасника вимагався у тендерній документації для перевірки правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції. Ця інформація розміщена у статті 11 Статуту Учасника та містить інформацію, що виконавчий орган Товариства це генеральний та виконавчий директор. Тобто, Замовник перевірив інформацію, надану Учасником, що Мороз Віра Андріївна – виконавчий директор, має право підписання цінової пропозиції та договору за результатами цієї закупівлі. Крім того Учасником закупівлі надана довідка, що доступ до Статуту знаходиться на порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/freesearch:434146202070.
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-05-004016-a Щодо питання 1 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування розміру витрат, бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Замовником була застосована інформація щодо ціни товару, розташованому у відкритому джерелі, а саме: При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства охорони здоров’я від 18.08.2014 (зі змінами) № 574 «Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення». Задекларована ціна препарату 3740,33 грн. Очікувана вартість закупівлі 7000000 (сім мільйонів гривень). Предмет закупівлі Од. виміру Кількість товару Ціна МОЗ (Реєстрація від 14.02.2024) Ціна без ПДВ (ціна МОЗ +10%), грн Ціна з ПДВ, грн Очікувана вартість закупівлі, грн Препарат «Гардасил» 0,5 мл № 1 (шприц) уп 1590 3740,33 4114,36 4402,37 7 000 000,00 Щодо питання 1 (подовження) Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 15.11.2018 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП). Враховуючи вищевикладене починаючи з 15.11.2018 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Проте, напередодні оголошення процедури, Замовник звернувся до Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради про погодження проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція (Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18). Цього ж дня Департаментом охорони здоров’я Одеської міської ради погоджено розрахунок очікуваної вартості. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/gorzdrav/. Щодо питання 2 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Апофарм» (далі – ТОВ «Апофарм») вимогам підпункту 1 пункту 1 Таблиці Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано документи (накази, штатний розпис тощо), що підтверджують статус працівників, які зазначені в довідці, що містить інформацію про працівників, які будуть залучатися до постачання товарів, від 11.03.2024 № 04/11032024 на завідувача аптечного закладу Великоцьку Н.В. та на водія Ковалевського Б.М. Замовником перевірена наявність наказів про прийняття на роботу усіх працівників, що вказані у довідці від 11.03.2024 № 04/11032024. Згідно наказів про прийняття на роботу від 13.01.2020 року № 19-к прізвище та ім’я по батькові працівника - Великоцька Наталія Леонідівна, тому вірно було б вказати Великоцька Н.Л. Щодо водія, слід зазначити, що в копії наказу від 31.10.2022 року № 42-к, наданої Учасником зазначено - Ковалевський Микола Борисович, тому вірно було б вказати Ковалевський М.Б. З’ясовано, що Учасником допущено технічну помилку щодо завскладу Великоцької Н.Л. та водія Ковалевського М.Б. Проте, помилки були допущені лише в ініціалах вказаних працівників. Це підпадає під формальні описки/помилки, перелік яких затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: «Помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». 2. Також доводимо до Вашого відому, що положення тендерної документації не передбачали надання документального підтвердження на всіх працівників, вказаних у довідці, тому наявність вірної інформації щодо хоча б двох працівників, залучених від підприємства вже є достатнім для виконання вимог тендерної документації. Тому, у даному випадку, доцільно вести мову про формальні помилки, а зважаючи на відсутність в тендерній документації вимоги щодо надання підтвердних документів на всіх працівників, вказаних у довідці, то вказаний недолік є несуттєвою помилкою, допущення якої згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не призводить до відхилення тендерної пропозиції Учасника. Щодо питання 3 Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Апофарм» вимогам підпункту 2 пункту 1 Таблиці Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено статут з неякісним зображенням сторінок (відсутні окремі пункти статуту) та відповідно статут не є чітким та розбірливим для читання. Наданий учасником Статут відповідає вимогам тендерної документації, оскільки завантажений в цілому у копії посвідченої нотаріально. Тобто, Замовник закупівлі мав змогу переконатись в наявності такого документу в Учасника закупівлі та визначити положення, які саме мав перевірити. Статут Учасника вимагався у тендерній документації для перевірки правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції. Ця інформація розміщена у статті 11 Статуту Учасника та містить інформацію, що виконавчий орган Товариства це генеральний та виконавчий директор. Тобто, Замовник перевірив інформацію, надану Учасником, що Мороз Віра Андріївна – виконавчий директор, має право підписання цінової пропозиції та договору за результатами цієї закупівлі. Крім того Учасником закупівлі надана довідка, що доступ до Статуту знаходиться на порталі електронних сервісів Мінюсту за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/freesearch:434146202070.
Квитанція № 951011 про доставку документів до зареєстрованого Електронного кабінету Користувача ЄСІТС Дата, час доставки: 25.04.2024 10:49 Кому доставлено: Юридична особа, ЄДРПОУ: 40477150, Назва: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Від кого доставлено: Фізична особа, РНОКПП: 2655401511, ПІБ: ЮДІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ Справа №: 420/12855/24 від 25.04.2024