0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 квіт. 17:53
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Вугілля кам’яне повинне відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб. Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно по КЕКВ 2275 з очікуваною вартістю предмета закупівлі 2 500 000,00 (з ПДВ) грн. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін, дані яких містяться на веб-порталі уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) щодо даного предмету закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, опублікована на сторінці власного веб-сайту Замовника, а саме: https://pomichna.osv.org.ua/news/1712050220/.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf». Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Документальне підтвердження надаємо.
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів та вимог законодавства. Вугілля кам’яне повинне відповідати ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне і антрацит для побутових потреб. Товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника виходячи із характеристик котлів, встановлених у замовника. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно по КЕКВ 2275 з очікуваною вартістю предмета закупівлі 2 500 000,00 (з ПДВ) грн. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін, дані яких містяться на веб-порталі уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) щодо даного предмету закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, опублікована на сторінці власного веб-сайту Замовника, а саме: https://pomichna.osv.org.ua/news/1712050220/.
Інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf». Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Документальне підтвердження надаємо.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: 1. Інформаційний лист з поясненням, яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf». (Файл додається) Вказаний лист відповідає пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, в якому вказано: «Лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля» 1. Вугілля кам'яне марки П (6-100) Виробник вугільної продукції та постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВУГЛЕТОРФЗБАГАЧЕННЯ»; (код ЄДРПОУ: 21748702) адреса: Україна, 65020, Одеська область, місто Одеса, вулиця Толстого Льва, будинок 7; Телефон: +380334444667 2. Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100) Виробник вугільної продукції та постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО»; (код ЄДРПОУ: 43852617) Адреса: Україна, 85323, м. Мирноград, вул. Коршункова, б.2, офіс 9; - телефон: +380508470875.» Таким чином даний лист підтверджує виконання вимоги замовника згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації» 2. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядок визначення, у пункті 3 Розділу I якого встановлено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів зазначається інформація щодо: - назви предмета закупівлі; - коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів; - назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі); - коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). Беручи до уваги наведене чинне законодавство не передбачає складання такого документу як: «Протокол уповноваженої особи в якому міститься інформація про рішення щодо визначення предмета закупівлі, а саме марки вугілля та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі». Щодо моніторингу яких саме закупівель в системі Prozorro зроблено розрахунок: Розрахунок зроблено на підставі таких закупівель в системі Prozorro: UA-2023-11-09-015623-a UA-2023-11-10-010605-a UA-2023-11-09-012918-a UA-2023-11-09-014852-a UA-2024-01-25-015396-a UA-2024-01-25-006138-a UA-2024-01-25-003479-a UA-2024-01-23-002885-a UA-2024-01-12-010067-a UA-2024-01-12-008408-a UA-2024-01-05-006198-a
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: 1. Інформаційний лист з поясненням, яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля, міститься в тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ПРОФІТПОСТАЧ» у в архівному файлі: «Загрузка Профітпостач на Помічну.rar» в якому міститься файл з розширення pdf, під назвою: «Лист про постачання.pdf». (Файл додається) Вказаний лист відповідає пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, в якому вказано: «Лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марки вугілля» 1. Вугілля кам'яне марки П (6-100) Виробник вугільної продукції та постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВУГЛЕТОРФЗБАГАЧЕННЯ»; (код ЄДРПОУ: 21748702) адреса: Україна, 65020, Одеська область, місто Одеса, вулиця Толстого Льва, будинок 7; Телефон: +380334444667 2. Вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100) Виробник вугільної продукції та постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО»; (код ЄДРПОУ: 43852617) Адреса: Україна, 85323, м. Мирноград, вул. Коршункова, б.2, офіс 9; - телефон: +380508470875.» Таким чином даний лист підтверджує виконання вимоги замовника згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації» 2. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Порядок визначення, у пункті 3 Розділу I якого встановлено, що предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів зазначається інформація щодо: - назви предмета закупівлі; - коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів; - назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі); - коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (зазначається в оголошенні або повідомленні про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). Беручи до уваги наведене чинне законодавство не передбачає складання такого документу як: «Протокол уповноваженої особи в якому міститься інформація про рішення щодо визначення предмета закупівлі, а саме марки вугілля та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі». Щодо моніторингу яких саме закупівель в системі Prozorro зроблено розрахунок: Розрахунок зроблено на підставі таких закупівель в системі Prozorro: UA-2023-11-09-015623-a UA-2023-11-10-010605-a UA-2023-11-09-012918-a UA-2023-11-09-014852-a UA-2024-01-25-015396-a UA-2024-01-25-006138-a UA-2024-01-25-003479-a UA-2024-01-23-002885-a UA-2024-01-12-010067-a UA-2024-01-12-008408-a UA-2024-01-05-006198-a
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: Щодо першого питання Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Документальне підтвердження вже надавалось до першого питання. З приводу загальної вологи. Дійсно загальна волога на робочий стан палива марки П 6-100 – не більше, ніж 8 %, а марки ДГ 50-100 - не більше, ніж 10 %. Але ж, згідно наданого до листа №1 від 07.03.2024 сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик такий показник вологи марки вугілля ДГ 50-100 складає 4,8%. Тобто фактично є меншим ніж 10%. Слід врахувати в сукупності всі технічні показники цих марок вугілля, адже загальна волога на робочий стан палива це не основний елемент, адже головним є зольність на сухий стан палива (це вміст у відсотках незгоряючого залишку (на безводну масу), який утворюється з мінеральних домішок вугілля при його повному згорянні) та нижча теплота згорання на робочий стан палива (це кількість тепла, що виділяється при згорянні). Показник в мінус 2% вологи марки вугілля ДГ 50-100, при зольності мінус 15% та нижчої теплоти згорання в плюс 467 ккал/кг є більш ніж виправданим. Щодо другого питання Обрання даної марки вугілля здійснено Замовником з урахуванням моніторингу закупівель в системі Prozorro інших Замовників. Вугілля кам’яне марки П (6-100) передбачене ДСТУ 7146:2010. Водночас зміст ДСТУ 7146:2010, який є діючим і не має виключень з нього, не передбачає, яка марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території. Виходячи з того, що участь прийняли три учасники то виходить, що дана марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території. Замовник не має можливості дізнатися яка саме марка вугілля видобувається на підконтрольній території, оскільки відсутній документ, який визначає перелік марок вугілля, які заборонено закуповувати Замовником. Крім того, вугілля має тривалий термін придатності і може зберігатися на складах впродовж декількох років.
На Ваш Запит, повідомляємо наступне: Щодо першого питання Зміни до істотних умов договору внесені відповідно до підпункту 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Документальне підтвердження вже надавалось до першого питання. З приводу загальної вологи. Дійсно загальна волога на робочий стан палива марки П 6-100 – не більше, ніж 8 %, а марки ДГ 50-100 - не більше, ніж 10 %. Але ж, згідно наданого до листа №1 від 07.03.2024 сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик такий показник вологи марки вугілля ДГ 50-100 складає 4,8%. Тобто фактично є меншим ніж 10%. Слід врахувати в сукупності всі технічні показники цих марок вугілля, адже загальна волога на робочий стан палива це не основний елемент, адже головним є зольність на сухий стан палива (це вміст у відсотках незгоряючого залишку (на безводну масу), який утворюється з мінеральних домішок вугілля при його повному згорянні) та нижча теплота згорання на робочий стан палива (це кількість тепла, що виділяється при згорянні). Показник в мінус 2% вологи марки вугілля ДГ 50-100, при зольності мінус 15% та нижчої теплоти згорання в плюс 467 ккал/кг є більш ніж виправданим. Щодо другого питання Обрання даної марки вугілля здійснено Замовником з урахуванням моніторингу закупівель в системі Prozorro інших Замовників. Вугілля кам’яне марки П (6-100) передбачене ДСТУ 7146:2010. Водночас зміст ДСТУ 7146:2010, який є діючим і не має виключень з нього, не передбачає, яка марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території. Виходячи з того, що участь прийняли три учасники то виходить, що дана марка вугілля видобувається на підконтрольній Україні території. Замовник не має можливості дізнатися яка саме марка вугілля видобувається на підконтрольній території, оскільки відсутній документ, який визначає перелік марок вугілля, які заборонено закуповувати Замовником. Крім того, вугілля має тривалий термін придатності і може зберігатися на складах впродовж декількох років.
Порушення усунуто шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель, а саме сторонами укладено додаткову угоду № 2 (документ додається) та взято до уваги виявлені порушення на майбутнє. Уповноважена особа вже зареєстувалася на онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні». Підтвердження реєстрації на вказані курсі додається.