0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 103 770.70 UAH
Знайдено порушення
Дата: 8 квіт. 11:10
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на моніторинг закупівлі №1 Щодо питання про обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розрахунок очікуваної вартості проведено шляхом моніторингу інформації на кожен вид робіт в мережі Інтернет та моніторингу проведення аналогічних закупівель на платформі Prozoro. Посилання на сайт Замовника: https://dnz-zpl.kr.ua/2024/02/27/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f/
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідь на моніторинг закупівлі Щодо питання по пункту 1. При складанні Тендерної документації було упущено інформацію про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Щодо питання 2 та 3 моніторингу – через великий обсяг завантажених файлів документації наданої учасником ТОВ «Прогрес» ці невідповідності були упущені. Щодо питання по пункту 4 надана учасником інформація щодо виконання договорів згідно з предметом закупівлі, замовника влаштовує. Договори з надання автомобільних послуг, послуг сільськогосподарського призначення, оприскування, автоперевезення (підвезення води до оприскувача), перевантаження зерна, буксирування – входять в цикл послуг, що пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції. Щодо питання по пункту 5 – дане зауваження не впливає на зміст та вартість тендерної пропозиції, та можна віднести до формальної помилки. Щодо питання по пункту 6 – виконавець договору з ТОВ «Прогрес» ПП «Олександрія –ЕКО 2019» за повним переліком КВЕД може надавати послуги з утилізації, знищення та знешкодження непридатних або заборонених до використання пестицидів і агрохімікатів та тари від них. Виходячи з вищевикладеного, з метою усунення порушень, що виникли в ході перевірки буде розглянуто рішення про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Прогрес» та скасування закупівлі.
Відповідь на моніторинг закупівлі №1 Щодо питання про обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розрахунок очікуваної вартості проведено шляхом моніторингу інформації на кожен вид робіт в мережі Інтернет та моніторингу проведення аналогічних закупівель на платформі Prozoro. Посилання на сайт Замовника: https://dnz-zpl.kr.ua/2024/02/27/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f/
Відповідь на моніторинг закупівлі Щодо питання по пункту 1. При складанні Тендерної документації було упущено інформацію про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Щодо питання 2 та 3 моніторингу – через великий обсяг завантажених файлів документації наданої учасником ТОВ «Прогрес» ці невідповідності були упущені. Щодо питання по пункту 4 надана учасником інформація щодо виконання договорів згідно з предметом закупівлі, замовника влаштовує. Договори з надання автомобільних послуг, послуг сільськогосподарського призначення, оприскування, автоперевезення (підвезення води до оприскувача), перевантаження зерна, буксирування – входять в цикл послуг, що пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції. Щодо питання по пункту 5 – дане зауваження не впливає на зміст та вартість тендерної пропозиції, та можна віднести до формальної помилки. Щодо питання по пункту 6 – виконавець договору з ТОВ «Прогрес» ПП «Олександрія –ЕКО 2019» за повним переліком КВЕД може надавати послуги з утилізації, знищення та знешкодження непридатних або заборонених до використання пестицидів і агрохімікатів та тари від них. Виходячи з вищевикладеного, з метою усунення порушень, що виникли в ході перевірки буде розглянуто рішення про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «Прогрес» та скасування закупівлі.